Oh??? One of my favoritesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!
Eiwitten!
Ik heb het schema verder niet gezien hoor, ben alleen uitgegaan van wat Hans toentertijd tegen me zei en wat ik bij jou voorbij zag komen op Endomondo. Daar zit in- en uitlopen al bij natuurlijk ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.
Het is niet echt een beginnersschema nee, maar het is ook niet overdreven zwaar hoor.
Jagersplas, jeugdherinneringenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!
Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Sterkte man!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigand
.....
.....
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8
Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
Columbus is lekker! Ik heb voor vanavond een Flamingo van 't IJquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigant
Brouwerij t ij Columbus
Bush amber
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8
Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Gogo83 het volgende:
Veel sterkte Lastpost...
[..]
MoBlo, mag ik erbij?
23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• Gogo - 5 km
Heb ik gisteren nog gelopen. Heerlijk gebied. Vaak mijn vaste route voor 10+ rondjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!
Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Bij mij was het onderzoek dan ook voornamelijk gericht op mijn gezondheid en of mijn hart en longen goed functioneren tijdens inspanningquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:11 schreef Corniel het volgende:
Aangaande sporttesten: als je enigszins serieus aan het hardlopen bent (eigenlijk iedereen hier) heb je niets aan een fietstest om te weten wat je lopend kan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:39 schreef abraham het volgende:
Het lijkt morgen nog best droog te zijn. Omdat ik geen zin heb om alleen te lopen heb ik de hardloop kalender opgestart. Voor ik er erg in hebt vormt zich het plan om 'gewoon' een HM te lopen morgen. Niet voor een PR maar als LDL.
Het kan dus raar lopen. In 2010 wist ik zeker dat ik 4EM niet zou kunnen lopen maar vrienden overtuigden me om het toch te doen. Daar moest maanden voor worden getraind en gedieet. Nu is iets wat toen een waanidee geweest zou zijn een reële invulling van een zondagochtend...
Dus ga ik morgen lopen. Blije eikel, brede grijns. (En vast de langzaamste van het hele startersveld maar dat boeit niet!)
Bij het lopen heb ik geen tegenstanders. De enige waar ik van kan/moet winnen ben ikzelf. En dat doe ik eigenlijk al door überhaupt met plezier te lopen. Beetje 'onwerkelijk/klef/whatever' natuurlijk om jezelf tot winnaar uit te roepen als ze links en rechts voorbij schieten maar ja, het is een gevoelquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
Plezier boeit Abraham, en dat lijkt goed te zitten
Ik loop morgen 2500 meter en tegen de tijd dat ik de eerste 1500 erop heb zien zullen de eerste alweer over de finish komen. Maar dat maakt me niets uit en ergens vind ik dat ook wel weer een beetje vreemd.
Roar!!quote:Op zondag 26 januari 2014 05:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Quoi,Nirak, Gogo en Guppy..... show us the girl power today!
en de "Buffel"aar natuurlijk!quote:
"Moeh"quote:Op zondag 26 januari 2014 07:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en de "Buffel"aar natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |