abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135921083
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef Jero_nimo het volgende:Je moet het alleen nog even durven en diep durven gaan.
Nu is het net alsof ik Corniel hoor ;)
pi_135921338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanavond een zogenaamde VIAD-test gedaan, om mijn "Vermoedelijke Individuele Anaërobe Drempel" te bepalen.

Op het internet vind je vele manieren om de test uit te voeren en ik heb daarvan de gulden middenweg genomen. De gekozen afstanden zijn sowieso vrij willekeurig, dus ik denk dat mijn training prima past binnen de verschillende omschreven uitvoeringen van de VIAD-test.

Allereerst moet je een "Best Guess" bepalen van de snelheid waar je je omslagpunt min of meer bereikt. Je kunt hiervoor je verste afstand nemen die je ooit binnen het uur aflegde. Voor mij is dat momenteel 11,24 km.

Ik ga uit van 7 intervallen van 1 km. Nu zet ik die 11,24 km/uur in het vierde interval. Ik wil in het vijfde interval rond mijn omslagpunt lopen en ik denk ik dat nog net iets verder zou kunnen binnen het uur. De intervallen hiervoor laat je afnemen met 0,5 km/uur. Vervolgens voeg ik nog drie intervallen toe die met 0,5 km/uur oplopen. Tussen de intervallen door wandel ik precies één minuut.

Samenvattend:
Interval 1: 9,74 km/uur (=6:10 min/km)
Interval 2: 10,24 km/uur (=5:52 min/km)
Interval 3: 10,74 km/uur (=5:35 min/km)
Interval 4: 11,24 km.uur (=5:20 min/km)
Interval 5: 11,74 km/uur (=5:07 min/km)
Interval 6: 12,24 km/uur (=4:54 min/km)
Interval 7: 12,74 km/uur (=4:43 min/km)

Ik noteer twee keer mijn hartslag:
1) direct aan het einde van ieder interval
2) direct aan het einde van iedere minuut wandelen.

Dit gaat tegenwoordig natuurlijk heel makkelijk met de GPS horloges. Ik begon met een warming up. Niet zo zeer om zelf warm te worden, maar om ervoor te zorgen dat de gebruikelijke onzinmetingen van de hartslagmeter door statische elektriciteit de test niet verstoren. Na een minuut of tien "pakte" de hartslagmeter de goede hartslag en ik liep nog even 5 minuten door om helemaal zeker te zijn.

[ afbeelding ]

In de grafiek hierboven zien we de warming up en de diverse intervallen in de werkelijk gelopen snelheden. Die wijken weinig af van de beoogde snelheden, al was dat nog best lastig, ik keek continu op mijn horloge.

Nu vergroten we de intervallen even uit:
[ afbeelding ]

De minima (de punten waarop een wandelpauze eindigde) heb ik geprobeerd te verbinden door een rechte lijn. Het idee is namelijk dat zolang je onder je omslagpunt loopt, deze lijn lineair is.

Mocht deze test goed zijn uitgevoerd dan valt ten eerste op dat mijn geschatte omslagsnelheid te laag was. De lijn blijft veel langer lineair lopen. Pas na het 7e interval zie je duidelijk dat ik minder goed herstel, de curve blijft ver van de zwarte lijn verwijderd na die kilometer in 4:40 min.

Kortom, mijn omslagpunt ligt ergens tussen loop 6 en loop 7. Nu heb ik de HF nodig aan het einde van beide intervallen. In dit geval 171 en 175. Mijn omslagpunt qua hartslag is het gemiddelde van deze twee: 173 slagen per minuut.

Dit lijkt mij aan de hoge kant, maar als dit klopt dan ligt mijn snelheid die ik een uur zou moeten kunnen volhouden dik onder de 5:00 min/km. Ik durf dat niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net uitgevoerde analyse!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  ESF Reporter zaterdag 25 januari 2014 @ 09:42:40 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_135921444
Ik ga straks ook weer eens lopen. Een week niet geweest (lappenmand, werk, kloteweer) en dat heeft effect op m'n humeur merk ik. :D Ik ga voor de 10km, hoop de 12km te halen en als dat lukt probeer ik mijn record van 14km te overtreffen en als ik dan nog niet huilend langs de weg sta nog wat meters extra tot aan de 16km. En anders is 5km ook goed.
pi_135921481
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:42 schreef Cee het volgende:
Ik ga straks ook weer eens lopen. Een week niet geweest (lappenmand, werk, kloteweer) en dat heeft effect op m'n humeur merk ik. :D Ik ga voor de 10km, hoop de 12km te halen en als dat lukt probeer ik mijn record van 14km te overtreffen en als ik dan nog niet huilend langs de weg sta nog wat meters extra tot aan de 16km. En anders is 5km ook goed.
In ieder geval veel mogelijkheden, haha. Succes!

Ik heb les 5 van Evy: 38 minuten aan 1 stuk
pi_135921553
In tegenstelling tot woensdagavond vanmorgen heerlijk gelopen :)

https://www.strava.com/activities/108746273

Twee rustdagen hebben toch goed gedaan, denk ik
pi_135921716
Ik moet/mag straks anderhalf uur lopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:11:20 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135921766
Zo een rondje hollen met m'n vader O+ Km of 6 door de polder hier.
Ik moet handschoenen aan van 'm; that's a first! Maar zal wel goed zijn, volgens mij is 't koud!

En dan binnenkort zelf even handschoenen halen bij RW.
Iemand tips?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_135921846
Handschoenen zijn wel prettig nu ja.

Niet te warme. Ik heb van die dunne ski-binnenhandschoentjes.
Gebruik ik ook als het heel koud is in mijn gewone handschoenen op de fiets. Maar ook prima om mee hard te lopen. Strak en niet te dik
pi_135922072
Help, ik moet op gevoel gaan lopen want de Garmin is leeg. Paniek! Paniek! Paniek!
pi_135922096
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:11 schreef Yuki het volgende:
Zo een rondje hollen met m'n vader O+ Km of 6 door de polder hier.
Ik moet handschoenen aan van 'm; that's a first! Maar zal wel goed zijn, volgens mij is 't koud!

En dan binnenkort zelf even handschoenen halen bij RW.
Iemand tips?
Ik heb van die dunne van de Lidl, ideaal, vandaag weer aangehad. En lekker goedkoop

Maar ja Lidl heeft maar eens in de zoveel tijd hardloopspullen, dus eigenlijk is dit een tip van niks, sorry :@
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_135922107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Help, ik moet op gevoel gaan lopen want de Garmin is leeg. Paniek! Paniek! Paniek!
Rustig blijven, gewoon blijven ademhalen...
pi_135922407
OK loopje net, knieën hielden zich goed, dus dat is *O*
Km op 5k wedstrijdtempo, prima.
500m op max, uitputtend :o
Rest beetje op de gok op afwisselend D1 en D2. Hartslagmeter gaf weer eens alles behalve de juiste waardes door.. Daar heb ik nu wel genoeg van, dus ik ga hem vandeweek maar eens opsturen, dan maar wat loopjes zonder dat ding... :(
Misschien volgende week lopen in Apeldoorn, als LDL training :P
pi_135922534
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:31 schreef Guard het volgende:
Maar ja Lidl heeft maar eens in de zoveel tijd hardloopspullen, dus eigenlijk is dit een tip van niks, sorry
En als ze het al hebben is het binnen een paar uur allemaal weg, althans de meest populaire maten (S, M & L)
pi_135922559
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef Levitas het volgende:

[..]

En als ze het al hebben is het binnen een paar uur allemaal weg, althans de meest populaire maten (S, M & L)
Ook dat nog eens ja
pi_135922788
quote:

[..]

Decatlon heeft ook prima goedkoop spul.
pi_135922903
Toch maar eens de folder van de Lidl in de gaten houden, als er een keer handschoenen en muts voorbij komen, dan maar een tentje opzetten voor de deur :Y)
pi_135922950
quote:

[..]

Voor mannen hebben ze geen eens S. :(
pi_135923161
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:49 schreef Guard het volgende:
OK loopje net, knieën hielden zich goed, dus dat is *O*
Km op 5k wedstrijdtempo, prima.
500m op max, uitputtend :o
Rest beetje op de gok op afwisselend D1 en D2. Hartslagmeter gaf weer eens alles behalve de juiste waardes door.. Daar heb ik nu wel genoeg van, dus ik ga hem vandeweek maar eens opsturen, dan maar wat loopjes zonder dat ding... :(
Misschien volgende week lopen in Apeldoorn, als LDL training :P
Zeer waarschijnlijk je band, de polar band werkte bij mij stukken beter en beter nog een mooi excuus voor een 220 of 620. :D
pi_135923324
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Voor mannen hebben ze geen eens S. :(
Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen is :P
pi_135923413
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zeer waarschijnlijk je band, de polar band werkte bij mij stukken beter en beter nog een mooi excuus voor een 220 of 620. :D
Ik heb een polar, dus die band heb ik al :P
Maar goed, nieuwe spullen kopen is altijd :9
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:45:11 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135923462
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moet/mag straks anderhalf uur lopen.
Is dat weer een Runnersweb schema dat je volgt? Nieuwsgierig hoe jouw opbouw de komende weken er verder uitziet O-)

@Stipstreep: blijven ademhalen en dan je voeten links rechts links rechts ^O^

Handschoentjes waren gister wel erg lekker. Ik zou lekker naar een b-sportzaak gaan en een paar halen, kost dan echt niet veel. Ik heb zwarte dunne Asicsjes (én een aantal longsleeves met van die handschoenmouwen :) )
pi_135923597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit lijkt mij aan de hoge kant, maar als dit klopt dan ligt mijn snelheid die ik een uur zou moeten kunnen volhouden dik onder de 5:00 min/km.
Mooie analyse! En zo heel hoog is het niet eens denk ik (al ligt dat ook een beetje aan je leeftijd enzo).
Ter indicatie, ik liep op mn 30ste de 15 km 7HL op 182 gemiddeld
pi_135923785
Mijn omslagpunt is bij en sportmedisch onderzoek bepaald op 162 en max op 188. Ik vind het omslagpunt vrij laag voor mijn 32 jaar, maar het zal ook vast wat met je conditie, gewicht, etc te maken hebben denk ik?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:10:31 #124
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_135923998
Gezien je max is je omslag idd relatief laag. Dat betekent dat je met meer trainen (dus betere condtiie) je omslagpunt wel iets zou moeten kunnen laten stijgen. Maar goed, het is vooral een nuttige richtlijn om je traingen zo in te richten dat ze niet te licht en niet te zwaar zijn.

Van 'simpelweg' afvallen zal je omslagpunt niet veranderen, alleen van een betere conditie, al gaat dat vaak hand ik hand.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_135924055
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

Mooie analyse! En zo heel hoog is het niet eens denk ik (al ligt dat ook een beetje aan je leeftijd enzo).
Ter indicatie, ik liep op mn 30ste de 15 km 7HL op 182 gemiddeld
Ik ben net 38, dus mijn HFmax zou ongeveer 182 kunnen zijn als de schatting 220-leeftijd voor mij klopt (en de hoogste hartslag die ik ooit gezien heb en die ik realistisch achtte was 188 op mijn 35e).
pi_135924144
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen is :P
Klopt ja ^O^ Ik heb ook nog 2 korte compressietights die eigenlijk voor vrouwen zijn. Erg fijne broekjes, het enige wat jammer is, is dat ze helemaal geen zakjes hebben.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:20:39 #127
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135924218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb van die dunne van de Lidl, ideaal, vandaag weer aangehad. En lekker goedkoop

Maar ja Lidl heeft maar eens in de zoveel tijd hardloopspullen, dus eigenlijk is dit een tip van niks, sorry :@
Haha, toch bedankt!

M'n vader had een paar over, ze passen prima dus ik ben al voorzien :D O+

7.03km in 40:28.32 *O*
Handschoenen waren geen overbodige luxe. Het was KOUD de eerste 4 km, want we hadden flinke wind tegen op de dijk en door het weiland. Ondanks dat wel heerlijk gelopen. M'n pa ook content, vroeger moest hij (nog) veel meer inhouden als we samen gingen trainen :+

Ook leuk: m'n pa opperde net om te kijken naar de marathon van Wenen. Loopt hij de M, ik de 10km (als die er idd is).
Is op 13 april, dus tijd zat om naar een 10km te trainen. Liep nu relatief moeiteloos de 7 al :s)

Ik vind het leuk!! *O*
pi_135924295
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:10 schreef Corniel het volgende:
Gezien je max is je omslag idd relatief laag. Dat betekent dat je met meer trainen (dus betere condtiie) je omslagpunt wel iets zou moeten kunnen laten stijgen. Maar goed, het is vooral een nuttige richtlijn om je traingen zo in te richten dat ze niet te licht en niet te zwaar zijn.

Van 'simpelweg' afvallen zal je omslagpunt niet veranderen, alleen van een betere conditie, al gaat dat vaak hand ik hand.
Ja, de test was ook bijna 15 kg geleden. Het is inmiddels beide vooruit gegaan. Over en jaartje ouzo weer eens laten testen :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:24:48 #129
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135924298
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:00 schreef Nirak het volgende:
Mijn omslagpunt is bij en sportmedisch onderzoek bepaald op 162 en max op 188. Ik vind het omslagpunt vrij laag voor mijn 32 jaar, maar het zal ook vast wat met je conditie, gewicht, etc te maken hebben denk ik?
Conditie vooral :Y
Had je een fiets- of looptest? Er gaan namelijk ook nogal wat verhalen over teh interwebz dat je als hardloper weinig hebt aan een fietstest...

Ik ga binnenkort ook voor sportmedisch onderzoek. Welke heb jij gehad? Basis plus of Groot?
pi_135924559
Zo dat was lekker vandaag! Wat was het nog warm voor 3 graden. Lekker loopje gedaan. Stond anderhalf uur op het schema en een goeie 13km gedaan weer. Ow, en de Emnpelsedijk, waar ze een sluizencomplex aan het bouwen zijn, is ook weer open, dus lekker hele tijd over de dijk. Was leuk en mooi.

Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopen *G*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135924573
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef Quoi het volgende:

[..]

Is dat weer een Runnersweb schema dat je volgt? Nieuwsgierig hoe jouw opbouw de komende weken er verder uitziet O-)

@Stipstreep: blijven ademhalen en dan je voeten links rechts links rechts ^O^

Handschoentjes waren gister wel erg lekker. Ik zou lekker naar een b-sportzaak gaan en een paar halen, kost dan echt niet veel. Ik heb zwarte dunne Asicsjes (én een aantal longsleeves met van die handschoenmouwen :) )
Nee, heb een schema van de trainer gehad. Kan hem je wel mailen als je wil, stuur even je emailadres, die ben ik kwijt.
  ESF Reporter zaterdag 25 januari 2014 @ 12:38:32 #132
87554 Cee
Welluk?
pi_135924580
Ohmygoooddddd ik heb de 10 mijl gehaald. *O* Wat niet van harte ging, na 4km kreeg ik steken in m'n zij. Stukje gelopen en toen gingen ze weg, daarna speelden ze weer op en twijfelde ik of het niet beter was om af te haken en om te draaien. Maar daar had ik geen zin in en de steken gingen weer weg. Ze kwamen af en toe, in mindere mate, terug, waardoor ik wéér moest dimmen. :( Bijna thuis aangekomen stond de teller op 14km en er is vlakbij een perfect rondje van 1km dus toen besloot ik dat het er toch nog in zat, de steken waren weg, de voeten werden wel moe maar ik moest en zou vandaag de 16km doen. Gelukt!
SPOILER
Dit was trouwens weer even zonder loopgroep, maar ik probeerde wel m'n benen meer te strekken zoals de trainer vorige week vertelde. Maar dat kost echt zo veel energie, merk ik, dat ik al snel steeds in m'n oude kromme houding ging lopen.
pi_135924626
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Conditie vooral :Y
Had je een fiets- of looptest? Er gaan namelijk ook nogal wat verhalen over teh interwebz dat je als hardloper weinig hebt aan een fietstest...

Ik ga binnenkort ook voor sportmedisch onderzoek. Welke heb jij gehad? Basis plus of Groot?
Een fietstest, want ik liep toen nog niet zo lang en ze raden dat af voor onervaren hardlopers.
Ik heb destijds een groot sportmedisch onderzoek gehad. Maar die keuze is heel persoonlijk natuurlijk.. Gezien mijn voorgeschiedenis en familiekwalen was dat ook het advies van de sportarts.
pi_135924689
Mossel, meer dan 100 in één maand: wauw!

Cee, knap gedaan hoor!
pi_135925209
Startnummer voor de Asselronde viel zojuist door de brievenbus: 2578, startvak A
pi_135925351
Lekker gelopen met vijf vingers in de neus aan de voet. Geen Garmin maar ik denk dat het een kleine 10km geweest is. @Mossel: en de maand is nog niet voorbij!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:14:47 #137
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_135925398
Voor het eerst sinds de bruggenloop weer een LDL gelopen :o
De bedoeling was 60 minuten op tergend-langzaam-tempo (had 8.00/km in m'n hoofd).. maar dat lukte maar niet :')
Wel 60 minuten (eindelijk weer eens!) en kwam op gemiddeld 7.15/km. Totaal 8.28km.. volgens smashrun m'n snelste 8km ooit :D Tot zo ver m'n poging om langzaam te lopen ;)

Wat een heerlijk loopweer trouwens!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_135925570
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst sinds de bruggenloop weer een LDL gelopen :o
De bedoeling was 60 minuten op tergend-langzaam-tempo (had 8.00/km in m'n hoofd).. maar dat lukte maar niet :')
Wel 60 minuten (eindelijk weer eens!) en kwam op gemiddeld 7.15/km. Totaal 8.28km.. volgens smashrun m'n snelste 8km ooit :D Tot zo ver m'n poging om langzaam te lopen ;)

Wat een heerlijk loopweer trouwens!
Dit weer leent zich voor gewoon lekker lopen zonder al te veel fratsen. Lekker gedaan!
  ESF Reporter zaterdag 25 januari 2014 @ 13:22:36 #139
87554 Cee
Welluk?
pi_135925617
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Haha, toch bedankt!

M'n vader had een paar over, ze passen prima dus ik ben al voorzien :D O+

7.03km in 40:28.32 *O*
Handschoenen waren geen overbodige luxe. Het was KOUD de eerste 4 km, want we hadden flinke wind tegen op de dijk en door het weiland. Ondanks dat wel heerlijk gelopen. M'n pa ook content, vroeger moest hij (nog) veel meer inhouden als we samen gingen trainen :+

Ook leuk: m'n pa opperde net om te kijken naar de marathon van Wenen. Loopt hij de M, ik de 10km (als die er idd is).
Is op 13 april, dus tijd zat om naar een 10km te trainen. Liep nu relatief moeiteloos de 7 al :s)

Ik vind het leuk!! *O*
Wat leuk, zo'n sportieve pa! Samen trainen voor Wenen. *O*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 januari 2014 @ 13:27:58 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135925758
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit weer leent zich voor gewoon lekker lopen zonder al te veel fratsen. Lekker gedaan!
Daarom zometeen voor een lekkere rustige 10 naar buiten. Doe ik er morgen nog een rustigere HM achteraan.

Ik heb er zin in!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:45:14 #141
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135926176
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar. ;(
pi_135926215
Balen zeg Lastpost... dat zijn de mindere berichten. Ga je morgen maar lekker uitleven met hardlopen dan ja..
pi_135926220
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar. ;(
:{ Sterkte er mee. Na zes jaar is ook niet zomaar. Hardlopen schijnt wel therapeutisch te kunnen werken.
pi_135926345
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daarom zometeen voor een lekkere rustige 10 naar buiten. Doe ik er morgen nog een rustigere HM achteraan.

Ik heb er zin in!
-O-
pi_135926366
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef GlenHighland het volgende:
Startnummer voor de Asselronde viel zojuist door de brievenbus: 2578, startvak A
2442 en startvakvak B
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:54:02 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135926412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 januari 2014 @ 13:56:43 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135926492
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

-O-
Verkeerde post gequote?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 januari 2014 @ 13:57:11 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135926509
quote:
-O-
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:57:28 #149
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135926517
Hoi. Nu ik werk heb post ik hier een stuk minder.
Vandaag weer gelopen. Was al weer sinds dinsdag. Gister wou ik eigenlijk, maar hartslagmeter reageerde niet, batterij van garmin was bijna leeg en had gewoon geen zin ook dus ik was na 50mtr alweer thuis. Dit heb ik vandaag goed gemaakt :7

http://www.endomondo.com/workouts/290051557/7102294

It was a good run.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:58:34 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135926551
quote:
Ahw fuck. Sterkte man.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:00:51 #151
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135926617
Mossel *O*
Cee *O*
ET *O*

Edit:
Stipstreep *O*
Daywalker *O* en gefeliciteerd!!

Lastpost -O- shit! Wat rot voor je, sterkte :* Hoop dat je je hoofd even lekker leeg kunt lopen morgen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Yuki op 25-01-2014 14:07:15 ]
pi_135926704
quote:
Sterkte ermee.. -O-
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:06:21 #153
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135926761
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Nirak het volgende:

[..]

Een fietstest, want ik liep toen nog niet zo lang en ze raden dat af voor onervaren hardlopers.
Ik heb destijds een groot sportmedisch onderzoek gehad. Maar die keuze is heel persoonlijk natuurlijk.. Gezien mijn voorgeschiedenis en familiekwalen was dat ook het advies van de sportarts.
Ah, ok. Denk dat het voor mij ook wel een fietstest wordt dan :+
Beter geen risico's nemen, zeker als er dingen in de familie spelen. In die zin overweeg ik ook Groot; maar even advies vragen als ik komende week bel voor een afspraak.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat leuk, zo'n sportieve pa! Samen trainen voor Wenen. *O*
Wenen blijkt geen 10k te hebben. Madrid wel O-)
Erg leuk om samen het enthousiasme te delen. Ik ben sowieso onwijs trots op hem (56 en loopt 2-3 marathons per jaar) en hij is trots op mij :)
pi_135926768
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!

Eiwitten!
pi_135926794
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo dat was lekker vandaag! Wat was het nog warm voor 3 graden. Lekker loopje gedaan. Stond anderhalf uur op het schema en een goeie 13km gedaan weer. Ow, en de Emnpelsedijk, waar ze een sluizencomplex aan het bouwen zijn, is ook weer open, dus lekker hele tijd over de dijk. Was leuk en mooi.

Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopen *G*

SPOILER
Wat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopen
Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.

Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij? :P
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:09:08 #156
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135926835
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:

Eiwitten!
Bwooooohhhhhhh :9~

Beste excuus ook: ik heb de eiwitten nodig voor de sport O-)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:11:58 #157
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_135926912
Thanks gasten. Maar ieder nadeel heeft z'n voordeel hé, kan nu gewoon gaan lopen wanneer ik wil. :+
pi_135927035
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Verkeerde post gequote?
Eh ja blijkbaar was de bedoeling die van lastpost. :@
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:21:35 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135927129
Ik word weer enthousiast van alle lopers die ik in mijn FB-feed zie. Maar ik moet ff rust pakken en morgen pas weer een rustig duurloopje doen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:27:43 #160
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_135927250
quote:
-O-

Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_135927505
Ocherm, sterkte Lastpost!

Hier niet lopen, maar hééééééérlijk lang in bed gelegen, uitgeslapen O+ Zó heerlijk, had het écht écht écht nodig. Hopelijk nu de komende week iets meer in staat om daadwerkelijk dingen op te nemen enzo..
Ja doei.
pi_135927666
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :p
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135927902
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :p
O.a. Nike heeft gewoon mannenmodellen 3/4e tight hoor. :P
Jack does it in real time...
pi_135928096
quote:
-O-

Sterkte!
pi_135928558
quote:
Klote :{
Sterkte iig!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 15:34:01 #166
50430 Yuki
Student Midwife
pi_135928602
Omdat ik houd van statistiekjes :s)

http://connect.garmin.com/activity/435304804
pi_135929290
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:07 schreef Levitas het volgende:

[..]

Wat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.

[..]

Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.

Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij? :P
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.

Het is niet echt een beginnersschema nee, maar het is ook niet overdreven zwaar hoor.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:11:57 #168
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_135929464
Zo, net terug van een tweede fietstraining hier op het zonnige en behaaglijk warme Cran Ganaria. Niet zozeer om jullie de ogen uit te steken van jaloezie (al is het mooi meegenomen 8)) maar meer om mijn ervaringen te delen omtrent loop- vs. fietsconditie.

Zoals de meesten van jullie weten ben ik een wielrenner en ik ben nu ruim 1,5 jaar geleden begonnen ernaast te lopen. Sinds afgelopen oktober (eind steptember had ik mijn laatste wedstrijd) heb ik nagenoeg niet meer gefietst (1x een 105km-training 2x 60km, en nog wat dingen die echt geen naam mogen hebben). Hardlopen heb ik een stuk meer gedaan (87 okt, 57 nov, 73 dec, 65 jan.). Dit leidde tot een zeer fraaie tijde op de halve (al zeg ik het zelf) en tot zeer goed prestaties op o.a. 4EM,

Nu ik hier echter weer aan het fietsen ben krijg ik mijn hartslag gewoon nauwelijks in mijn D2. Iets wat voor mij normaal gesproken echt geen probleem is. Mijn conclusie is dan ook dat mijn hart-longfunctie al klaar is voor een mooi sportief seizoen, maar dat mijn beenspieren het fietsend nog niet aankunnen. (Gelukkig heb ik nog wat tijd er aan te werken).

Aangaande sporttesten: als je enigszins serieus aan het hardlopen bent (eigenlijk iedereen hier) heb je niets aan een fietstest om te weten wat je lopend kan.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:22:17 #169
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_135929697
quote:
Das wel erg naar ja. Loop ze morgen, lekker het hoofd leegmaken.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:31:15 #170
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_135929938
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!

Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_135930082
Veel sterkte Lastpost... -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
...
MoBlo, mag ik erbij?

23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• Gogo - 5 km
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 januari 2014 @ 16:48:40 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135930320
manmanman wat een heerlijke 10K gelopen. Hartslag op D1 niveau, pace nog maar 12s/km boven beoogd marathon pace.

Ook wel een bijzonder rondje. Tussen kilometer 2 en 3 fiets er een negroïde meisje van een jaar of 18 die langzamer fietste dan ik op LDL tempo liep. Pas bij een tunneltje haalde ze me, onder invloed van zwaartekracht, in. Ik heb nog even goed gekeken of ze geen zijwieltjes had want an sich is het best een soort circusact om met dat tempo niet om te vallen.

Vervolgens, tussen kilometer 4 en 5 komt een vrouw van een jaar of 30 me hard zingend voorbij, in het voorbijgaan haar vuist in de lucht stekend en "Goedzo! Goedzo! WHAHAHAHA *manikale lach*" schreeuwend.

Je gaat er bijna aan denken om met muziek te gaan lopen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 16:51:04 #173
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_135930375
@Swetsenegger: Ik mag aannemen dat je wel van plan bent om je marathon in D2 te lopen? Anders zeg ik bij deze dat je je beoogde tempo iets sneller moet gaan instellen. :)
pi_135930519
Zo, net terug uit de stad. Heb even een loopanalyse laten doen en mezelf deze cadeau gedaan:

Heb best vaak last van blessures en pijntjes en hoop het hiermee wat meer te voorkomen. We gaan het zien. :)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 januari 2014 @ 16:58:46 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_135930554
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:51 schreef Corniel het volgende:
@Swetsenegger: Ik mag aannemen dat je wel van plan bent om je marathon in D2 te lopen? Anders zeg ik bij deze dat je je beoogde tempo iets sneller moet gaan instellen. :)
Ik wil een marathon wedstrijd wel sneller lopen dan LDL tempo ja.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:05:27 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135930723
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:

Eiwitten!
Oh??? One of my favorites O+
Schema mag je mailen, meer nieuwsgierig hoe jouw opbouw is, heb zelf ook schema van HM groepje. Ik dm je!

@Lastpost :{ Lopen zul je.

Hier moet een hoofdgerecht worden voorbereid voor 10(!!!) man (bestuur + aanhang) en nu net pas terug van stad incl Dead Pony Clubjes (dat zijn slechts lichte biertjes, maar toch). We doen maar makkelijk pasta pesto...

Voorzitter zorgt voor de wijn, terwijl er morgen een clubloopje op de planning staat :@ Vanaf nu dus: strakke planning.
pi_135931159
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:04 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.

Het is niet echt een beginnersschema nee, maar het is ook niet overdreven zwaar hoor.
Ik heb het schema verder niet gezien hoor, ben alleen uitgegaan van wat Hans toentertijd tegen me zei en wat ik bij jou voorbij zag komen op Endomondo. Daar zit in- en uitlopen al bij natuurlijk ja.
pi_135931842
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!

Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Jagersplas, jeugdherinneringen :) Veel plezier !
pi_135932034
quote:
Sterkte man!

Was wel wat frisjes vanmiddag, maar eenmaal aan het voetballen was het eigenlijk wel lekker. Heb nog steeds mijn nieuwe hardloopschoenen niet uitgeprobeerd, misschien dat ik dat morgen doe.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 18:26:31 #180
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135932818
Afligem dubbel
Brigant
Brouwerij t ij Columbus
Bush amber
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8

Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
pi_135933114
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigand
.....
.....
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8

Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
:Y. :9

Die andere twee ken ik niet
pi_135933248
Rochefort :9~
pi_135933351
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigant
Brouwerij t ij Columbus
Bush amber
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8

Columbus is lekker! Ik heb voor vanavond een Flamingo van 't IJ :P Bush weet ik zo niet, volgens mij gewoontjes, maar ik kan het mis hebben. Amber Ale is het tyoe bier waar Palm op is gebaseerd, maar het origineel is over het algemeen wel lekkerder. Rochefort 8 vind ik lekkerder dan de 10, meer smaak en minder alcohol.

Maar ik ga eerst even aan de thee.

Morgen weer hobbelen. Ik denk dat ik eerst een rondje park op m'n nieuwe sloffen doe, en daar m'n duurloopje op andere sloffen achteraan plak. Over 2 weken Schoorl, en dan wil ik m'n nieuwe sloffen aan.
pi_135933556
Ik kwam vanmiddag een loper op Five Fingers tegen, dat bleek de gast te zijn die in de zomer altijd op blote voeten loopt. Ik vroeg me al af hoe die dat in de winter zou doen....
  Moderator zaterdag 25 januari 2014 @ 20:15:36 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_135937007
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Gogo83 het volgende:
Veel sterkte Lastpost... -O-

[..]

MoBlo, mag ik erbij?

23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• Gogo - 5 km
*O*
*O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_135937101
Hier ook startnummer in de bus voor Apeldoorn, een mooie groene achtergrond (voor de 18,5k) en het lekker anonieme startnummer 7403.
Nu nog eens kijken of dat nummer ook inderdaad op het parcours te bezichten is.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 20:55:07 #187
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_135939066
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:

Heb ik gisteren nog gelopen. Heerlijk gebied. Vaak mijn vaste route voor 10+ rondjes :)
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_135944182
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:11 schreef Corniel het volgende:
Aangaande sporttesten: als je enigszins serieus aan het hardlopen bent (eigenlijk iedereen hier) heb je niets aan een fietstest om te weten wat je lopend kan.
Bij mij was het onderzoek dan ook voornamelijk gericht op mijn gezondheid en of mijn hart en longen goed functioneren tijdens inspanning :)

Lastpost, mooi klote.. Sterkte de komende tijd. Het wordt wennen, ook al hen je het nu alleen voor het zeggen..

Morgen dus de Schietbergencross op het programma. Ik heb al 2 keer gemaild met de wedstrijd commissie met de vraag waar ongeveer de startplaats is aangezien de aangegeven straat een paar km lang is en ik als nieuwe deelnemer niet weet waar "net als afgelopen jaar" is.. Maar helaas geen reactie gehad, heel slordig in mijn ogen.. Maar goed, gelukkig moest ik vanavond naar een vriendin en kwam ik erlangs. Even de bordjes na gereden en een vermoedelijke startplaats gevonden.

Alle spullen liggen al klaar, zelfs mijn bibbits waren op tijd binnen :) nu luisteren naar de vallende regen en me voorbereiden op natte en koude voeten morgen :')

[ Bericht 37% gewijzigd door Nirak op 25-01-2014 23:04:27 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:39:07 #189
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_135945969
Het lijkt morgen nog best droog te zijn. Omdat ik geen zin heb om alleen te lopen heb ik de hardloop kalender opgestart. Voor ik er erg in hebt vormt zich het plan om 'gewoon' een HM te lopen morgen. Niet voor een PR maar als LDL.

Het kan dus raar lopen. In 2010 wist ik zeker dat ik 4EM niet zou kunnen lopen maar vrienden overtuigden me om het toch te doen. Daar moest maanden voor worden getraind en gedieet. Nu is iets wat toen een waanidee geweest zou zijn een reële invulling van een zondagochtend...

Dus ga ik morgen lopen. Blije eikel, brede grijns. (En vast de langzaamste van het hele startersveld maar dat boeit niet!)
If at first you fail, re-define your objective.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:50:09 #190
92409 Twinky
Little star.
pi_135946335
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:39 schreef abraham het volgende:
Het lijkt morgen nog best droog te zijn. Omdat ik geen zin heb om alleen te lopen heb ik de hardloop kalender opgestart. Voor ik er erg in hebt vormt zich het plan om 'gewoon' een HM te lopen morgen. Niet voor een PR maar als LDL.

Het kan dus raar lopen. In 2010 wist ik zeker dat ik 4EM niet zou kunnen lopen maar vrienden overtuigden me om het toch te doen. Daar moest maanden voor worden getraind en gedieet. Nu is iets wat toen een waanidee geweest zou zijn een reële invulling van een zondagochtend...

Dus ga ik morgen lopen. Blije eikel, brede grijns. (En vast de langzaamste van het hele startersveld maar dat boeit niet!)
:D *O*
pi_135946688
Plezier boeit Abraham, en dat lijkt goed te zitten :)
Ik loop morgen 2500 meter en tegen de tijd dat ik de eerste 1500 erop heb zien zullen de eerste alweer over de finish komen. Maar dat maakt me niets uit en ergens vind ik dat ook wel weer een beetje vreemd.
  zondag 26 januari 2014 @ 01:07:48 #192
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_135948810
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
Plezier boeit Abraham, en dat lijkt goed te zitten :)
Ik loop morgen 2500 meter en tegen de tijd dat ik de eerste 1500 erop heb zien zullen de eerste alweer over de finish komen. Maar dat maakt me niets uit en ergens vind ik dat ook wel weer een beetje vreemd.
Bij het lopen heb ik geen tegenstanders. De enige waar ik van kan/moet winnen ben ikzelf. En dat doe ik eigenlijk al door überhaupt met plezier te lopen. Beetje 'onwerkelijk/klef/whatever' natuurlijk om jezelf tot winnaar uit te roepen als ze links en rechts voorbij schieten maar ja, het is een gevoel :)
If at first you fail, re-define your objective.
pi_135950632
Ik kom nog even binnen waaien voor ik mijn bed op ga zoeken.

Gisteren bij vrienden geweest, vanavond de Lego van mijn dochter aan het uitzoeken geweest (lees: alle setjes weer zo ver mogelijk in elkaar gezet) dus nu mocht mijn rug nog even bijkomen op de bank en had ik mooi de gelegenheid om hier even bij te komen.

Lastpost, Sterkte met het vinden van je eigen ritme. Altijd balen als je door zoiets verrast wordt.

Nirak en abraham veel plezier met jullie loopjes morgen!

Ik zag gisteren dat bij de afschrijving van de 20 van Alphen ook gelijk mijn startnummer vermeld werd. Mijn eerste loop in wedstrijdverband. Dat had ik een jaar geleden nooit gedacht.

Vanmiddag nog even een rondje gelopen. Omdat onze dames (7 en 10) het ook in hun hoofd hebben dat ze een wedstrijd willen lopen gingen ze 'gezellig' met me mee. Ze deden het pittig moet ik zeggen maar het was dan ook niet een heel lang stuk en ook geen hele heftige training. (5x 2 minuten lopen 1 minuut rust.)

http://www.endomondo.com/workouts/290118270/13622849

Na de lange trainingen van Evy voelde deze 17 minuten wel heel onbevredigend dus ga ik morgen eens kijken of ik een half uur aan een stuk kan lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zondag 26 januari 2014 @ 05:05:44 #194
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135951440
Quoi,Nirak, Gogo en Guppy..... show us the girl power today!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 26 januari 2014 @ 06:46:33 #195
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135951572
Alle lopers succes, maar Nirak in het bijzonder met de eerste wedstrijd (toch?). Je kunt het!
  Moderator zondag 26 januari 2014 @ 07:23:41 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_135951634
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 05:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Quoi,Nirak, Gogo en Guppy..... show us the girl power today!
Roar!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 26 januari 2014 @ 07:31:23 #197
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_135951646
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Roar!!
en de "Buffel"aar natuurlijk!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zondag 26 januari 2014 @ 07:37:51 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_135951659
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 07:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en de "Buffel"aar natuurlijk!
"Moeh" :P
  zondag 26 januari 2014 @ 08:12:39 #199
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_135951719
Succes dames! En Nirak, laat je niet gek maken. Je doet het voor jezelf en voor niemand anders. Je bent al zo ver gekomen!!!! _O_

:O goedemorgen.... Ik ga weer mee met de loopgroep, hopelijk lekker op mn eigen tempo wat hobbelen en kijken hoe het gaat....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 26 januari 2014 @ 09:10:35 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135951955
Safari-meisjes, Nirak en Abraham veel plezier en succes ^O^

Ik ga mezelf mijn bed uitslepen :O
Netjes gebleven met de alcohol (en dat is een kunst tussen niet-generatie-genoten die elkaars grapjes wél begrijpen), dus dat komt goed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')