Nu is het net alsof ik Corniel hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:50 schreef Jero_nimo het volgende:Je moet het alleen nog even durven en diep durven gaan.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanavond een zogenaamde VIAD-test gedaan, om mijn "Vermoedelijke Individuele Anaërobe Drempel" te bepalen.
Op het internet vind je vele manieren om de test uit te voeren en ik heb daarvan de gulden middenweg genomen. De gekozen afstanden zijn sowieso vrij willekeurig, dus ik denk dat mijn training prima past binnen de verschillende omschreven uitvoeringen van de VIAD-test.
Allereerst moet je een "Best Guess" bepalen van de snelheid waar je je omslagpunt min of meer bereikt. Je kunt hiervoor je verste afstand nemen die je ooit binnen het uur aflegde. Voor mij is dat momenteel 11,24 km.
Ik ga uit van 7 intervallen van 1 km. Nu zet ik die 11,24 km/uur in het vierde interval. Ik wil in het vijfde interval rond mijn omslagpunt lopen en ik denk ik dat nog net iets verder zou kunnen binnen het uur. De intervallen hiervoor laat je afnemen met 0,5 km/uur. Vervolgens voeg ik nog drie intervallen toe die met 0,5 km/uur oplopen. Tussen de intervallen door wandel ik precies één minuut.
Samenvattend:
Interval 1: 9,74 km/uur (=6:10 min/km)
Interval 2: 10,24 km/uur (=5:52 min/km)
Interval 3: 10,74 km/uur (=5:35 min/km)
Interval 4: 11,24 km.uur (=5:20 min/km)
Interval 5: 11,74 km/uur (=5:07 min/km)
Interval 6: 12,24 km/uur (=4:54 min/km)
Interval 7: 12,74 km/uur (=4:43 min/km)
Ik noteer twee keer mijn hartslag:
1) direct aan het einde van ieder interval
2) direct aan het einde van iedere minuut wandelen.
Dit gaat tegenwoordig natuurlijk heel makkelijk met de GPS horloges. Ik begon met een warming up. Niet zo zeer om zelf warm te worden, maar om ervoor te zorgen dat de gebruikelijke onzinmetingen van de hartslagmeter door statische elektriciteit de test niet verstoren. Na een minuut of tien "pakte" de hartslagmeter de goede hartslag en ik liep nog even 5 minuten door om helemaal zeker te zijn.
[ afbeelding ]
In de grafiek hierboven zien we de warming up en de diverse intervallen in de werkelijk gelopen snelheden. Die wijken weinig af van de beoogde snelheden, al was dat nog best lastig, ik keek continu op mijn horloge.
Nu vergroten we de intervallen even uit:
[ afbeelding ]
De minima (de punten waarop een wandelpauze eindigde) heb ik geprobeerd te verbinden door een rechte lijn. Het idee is namelijk dat zolang je onder je omslagpunt loopt, deze lijn lineair is.
Mocht deze test goed zijn uitgevoerd dan valt ten eerste op dat mijn geschatte omslagsnelheid te laag was. De lijn blijft veel langer lineair lopen. Pas na het 7e interval zie je duidelijk dat ik minder goed herstel, de curve blijft ver van de zwarte lijn verwijderd na die kilometer in 4:40 min.
Kortom, mijn omslagpunt ligt ergens tussen loop 6 en loop 7. Nu heb ik de HF nodig aan het einde van beide intervallen. In dit geval 171 en 175. Mijn omslagpunt qua hartslag is het gemiddelde van deze twee: 173 slagen per minuut.
Dit lijkt mij aan de hoge kant, maar als dit klopt dan ligt mijn snelheid die ik een uur zou moeten kunnen volhouden dik onder de 5:00 min/km. Ik durf dat niet.Net uitgevoerde analyse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
In ieder geval veel mogelijkheden, haha. Succes!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:42 schreef Cee het volgende:
Ik ga straks ook weer eens lopen. Een week niet geweest (lappenmand, werk, kloteweer) en dat heeft effect op m'n humeur merk ik.Ik ga voor de 10km, hoop de 12km te halen en als dat lukt probeer ik mijn record van 14km te overtreffen en als ik dan nog niet huilend langs de weg sta nog wat meters extra tot aan de 16km. En anders is 5km ook goed.
Ik heb van die dunne van de Lidl, ideaal, vandaag weer aangehad. En lekker goedkoopquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:11 schreef Yuki het volgende:
Zo een rondje hollen met m'n vaderKm of 6 door de polder hier.
Ik moet handschoenen aan van 'm; that's a first! Maar zal wel goed zijn, volgens mij is 't koud!
En dan binnenkort zelf even handschoenen halen bij RW.
Iemand tips?
Rustig blijven, gewoon blijven ademhalen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Help, ik moet op gevoel gaan lopen want de Garmin is leeg. Paniek! Paniek! Paniek!
En als ze het al hebben is het binnen een paar uur allemaal weg, althans de meest populaire maten (S, M & L)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:31 schreef Guard het volgende:
Maar ja Lidl heeft maar eens in de zoveel tijd hardloopspullen, dus eigenlijk is dit een tip van niks, sorry
Ook dat nog eens jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
En als ze het al hebben is het binnen een paar uur allemaal weg, althans de meest populaire maten (S, M & L)
Decatlon heeft ook prima goedkoop spul.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
En als ze het al hebben is het binnen een paar uur allemaal weg, althans de meest populaire maten (S, M & L)
Voor mannen hebben ze geen eens S.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk je band, de polar band werkte bij mij stukken beter en beter nog een mooi excuus voor een 220 of 620.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:49 schreef Guard het volgende:
OK loopje net, knieën hielden zich goed, dus dat is![]()
Km op 5k wedstrijdtempo, prima.
500m op max, uitputtend![]()
Rest beetje op de gok op afwisselend D1 en D2. Hartslagmeter gaf weer eens alles behalve de juiste waardes door.. Daar heb ik nu wel genoeg van, dus ik ga hem vandeweek maar eens opsturen, dan maar wat loopjes zonder dat ding...![]()
Misschien volgende week lopen in Apeldoorn, als LDL training
Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Voor mannen hebben ze geen eens S.
Ik heb een polar, dus die band heb ik alquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:28 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk je band, de polar band werkte bij mij stukken beter en beter nog een mooi excuus voor een 220 of 620.
Is dat weer een Runnersweb schema dat je volgt? Nieuwsgierig hoe jouw opbouw de komende weken er verder uitzietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik moet/mag straks anderhalf uur lopen.
Mooie analyse! En zo heel hoog is het niet eens denk ik (al ligt dat ook een beetje aan je leeftijd enzo).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Dit lijkt mij aan de hoge kant, maar als dit klopt dan ligt mijn snelheid die ik een uur zou moeten kunnen volhouden dik onder de 5:00 min/km.
Ik ben net 38, dus mijn HFmax zou ongeveer 182 kunnen zijn als de schatting 220-leeftijd voor mij klopt (en de hoogste hartslag die ik ooit gezien heb en die ik realistisch achtte was 188 op mijn 35e).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Mooie analyse! En zo heel hoog is het niet eens denk ik (al ligt dat ook een beetje aan je leeftijd enzo).
Ter indicatie, ik liep op mn 30ste de 15 km 7HL op 182 gemiddeld
Klopt jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen is
Haha, toch bedankt!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb van die dunne van de Lidl, ideaal, vandaag weer aangehad. En lekker goedkoop
Maar ja Lidl heeft maar eens in de zoveel tijd hardloopspullen, dus eigenlijk is dit een tip van niks, sorry
Ja, de test was ook bijna 15 kg geleden. Het is inmiddels beide vooruit gegaan. Over en jaartje ouzo weer eens laten testenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:10 schreef Corniel het volgende:
Gezien je max is je omslag idd relatief laag. Dat betekent dat je met meer trainen (dus betere condtiie) je omslagpunt wel iets zou moeten kunnen laten stijgen. Maar goed, het is vooral een nuttige richtlijn om je traingen zo in te richten dat ze niet te licht en niet te zwaar zijn.
Van 'simpelweg' afvallen zal je omslagpunt niet veranderen, alleen van een betere conditie, al gaat dat vaak hand ik hand.
Conditie vooralquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:00 schreef Nirak het volgende:
Mijn omslagpunt is bij en sportmedisch onderzoek bepaald op 162 en max op 188. Ik vind het omslagpunt vrij laag voor mijn 32 jaar, maar het zal ook vast wat met je conditie, gewicht, etc te maken hebben denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Nee, heb een schema van de trainer gehad. Kan hem je wel mailen als je wil, stuur even je emailadres, die ben ik kwijt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is dat weer een Runnersweb schema dat je volgt? Nieuwsgierig hoe jouw opbouw de komende weken er verder uitziet![]()
@Stipstreep: blijven ademhalen en dan je voeten links rechts links rechts![]()
Handschoentjes waren gister wel erg lekker. Ik zou lekker naar een b-sportzaak gaan en een paar halen, kost dan echt niet veel. Ik heb zwarte dunne Asicsjes (én een aantal longsleeves met van die handschoenmouwen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was trouwens weer even zonder loopgroep, maar ik probeerde wel m'n benen meer te strekken zoals de trainer vorige week vertelde. Maar dat kost echt zo veel energie, merk ik, dat ik al snel steeds in m'n oude kromme houding ging lopen.
Een fietstest, want ik liep toen nog niet zo lang en ze raden dat af voor onervaren hardlopers.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Conditie vooral
Had je een fiets- of looptest? Er gaan namelijk ook nogal wat verhalen over teh interwebz dat je als hardloper weinig hebt aan een fietstest...
Ik ga binnenkort ook voor sportmedisch onderzoek. Welke heb jij gehad? Basis plus of Groot?
Dit weer leent zich voor gewoon lekker lopen zonder al te veel fratsen. Lekker gedaan!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst sinds de bruggenloop weer een LDL gelopen![]()
De bedoeling was 60 minuten op tergend-langzaam-tempo (had 8.00/km in m'n hoofd).. maar dat lukte maar niet![]()
Wel 60 minuten (eindelijk weer eens!) en kwam op gemiddeld 7.15/km. Totaal 8.28km.. volgens smashrun m'n snelste 8km ooitTot zo ver m'n poging om langzaam te lopen
Wat een heerlijk loopweer trouwens!
Wat leuk, zo'n sportieve pa! Samen trainen voor Wenen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, toch bedankt!
M'n vader had een paar over, ze passen prima dus ik ben al voorzien![]()
7.03km in 40:28.32
Handschoenen waren geen overbodige luxe. Het was KOUD de eerste 4 km, want we hadden flinke wind tegen op de dijk en door het weiland. Ondanks dat wel heerlijk gelopen. M'n pa ook content, vroeger moest hij (nog) veel meer inhouden als we samen gingen trainen
Ook leuk: m'n pa opperde net om te kijken naar de marathon van Wenen. Loopt hij de M, ik de 10km (als die er idd is).
Is op 13 april, dus tijd zat om naar een 10km te trainen. Liep nu relatief moeiteloos de 7 al
Ik vind het leuk!!
Daarom zometeen voor een lekkere rustige 10 naar buiten. Doe ik er morgen nog een rustigere HM achteraan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dit weer leent zich voor gewoon lekker lopen zonder al te veel fratsen. Lekker gedaan!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Daarom zometeen voor een lekkere rustige 10 naar buiten. Doe ik er morgen nog een rustigere HM achteraan.
Ik heb er zin in!
2442 en startvakvak Bquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:07 schreef GlenHighland het volgende:
Startnummer voor de Asselronde viel zojuist door de brievenbus: 2578, startvak A
Ik ga morgen weer voor een lekker stuk lopen, kan er niet op wachten nu m'n relatie ineens op de klippen gelopen is. Heerlijk onwerkelijk na zo'n 6 jaar.
Ahw fuck. Sterkte man.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Sterkte ermee..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Ah, ok. Denk dat het voor mij ook wel een fietstest wordt danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een fietstest, want ik liep toen nog niet zo lang en ze raden dat af voor onervaren hardlopers.
Ik heb destijds een groot sportmedisch onderzoek gehad. Maar die keuze is heel persoonlijk natuurlijk.. Gezien mijn voorgeschiedenis en familiekwalen was dat ook het advies van de sportarts.
Wenen blijkt geen 10k te hebben. Madrid welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat leuk, zo'n sportieve pa! Samen trainen voor Wenen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo dat was lekker vandaag! Wat was het nog warm voor 3 graden. Lekker loopje gedaan. Stond anderhalf uur op het schema en een goeie 13km gedaan weer. Ow, en de Emnpelsedijk, waar ze een sluizencomplex aan het bouwen zijn, is ook weer open, dus lekker hele tijd over de dijk. Was leuk en mooi.
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopenWat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:37 schreef mosselmossel het volgende:
Voor het eerst ooit heb ik nu meer dan 100km in een maand gelopen
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.
Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij?![]()
Bwooooohhhhhhhquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!
Eiwitten!
Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :pquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dan probeer ik die voor vrouwen. Ik heb nog steeds een 3/4 tight die eigenlijk voor vrouwen is (maat S volgens mij) en die past prima. Niemand die het ziet dat het eigenlijk voor vrouwen is
O.a. Nike heeft gewoon mannenmodellen 3/4e tight hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ehh behalve dan dat 3/4 tights uberhaupt alleen voor vrouwen zijn :p
Klotequote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat ik zo leuk aan de dijk vind, is dat er elk weekend ontzettend veel mensen aan het wandelen of fietsen zijn.
[..]
Ik vind sowieso het schema van de trainer wel omvangrijk. 8 Weken voor een HM al ruim 34 km maken in één week (toch?) is al best wat. En dan moet je je duurloop nog gaan opbouwen (naar iets over de 2 uur, zei Hans dat?).
Mijn langste duurloop voor mijn vorige HM was 110 minuten (een kilometer of 17) en de meest omvangrijke week was iets van 32-35 kilometer.
Laatst heb je toch een training van 14 kilometers aan intervals gedaan met dat schema? Dat is haast marathon training, of ligt dat aan mij?
Das wel erg naar ja. Loop ze morgen, lekker het hoofd leegmaken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
MoBlo, mag ik erbij?quote:
Ik wil een marathon wedstrijd wel sneller lopen dan LDL tempo ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:51 schreef Corniel het volgende:
@Swetsenegger: Ik mag aannemen dat je wel van plan bent om je marathon in D2 te lopen? Anders zeg ik bij deze dat je je beoogde tempo iets sneller moet gaan instellen.
Oh??? One of my favoritesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga vanmiddag crème brulee maken!
Eiwitten!
Ik heb het schema verder niet gezien hoor, ben alleen uitgegaan van wat Hans toentertijd tegen me zei en wat ik bij jou voorbij zag komen op Endomondo. Daar zit in- en uitlopen al bij natuurlijk ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt. In die 14 kilometers zit steeds een kilometer of 4, 5 in- en uitlopen. Dat gaat allemaal zo hard niet. En dat opbouwen gaat inderdaad tot een LDL van 2 uur, twee weken voor de HM. Daarin zal ik dan een kilometer of 18 lopen.
Het is niet echt een beginnersschema nee, maar het is ook niet overdreven zwaar hoor.
Jagersplas, jeugdherinneringenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!
Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Sterkte man!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:45 schreef Lastpost het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigand
.....
.....
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8
Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
Columbus is lekker! Ik heb voor vanavond een Flamingo van 't IJquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Afligem dubbel
Brigant
Brouwerij t ij Columbus
Bush amber
Corsendonk pater
Gulden draak 9000
Maredsous tripel
Rockefort 8
Ist wat bierkenners. Heeft een maat voor me besteld. Smaken verschillen natuurlijk..
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Gogo83 het volgende:
Veel sterkte Lastpost...
[..]
MoBlo, mag ik erbij?
23 maart 2014 - Rondje Nederland (Arnhem)
• Gogo - 5 km
Heb ik gisteren nog gelopen. Heerlijk gebied. Vaak mijn vaste route voor 10+ rondjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:31 schreef Frsh het volgende:
O, morgen ga ik zomaar meedoen met de Jagersplasloop. Lijkt me een beetje onzin om daarvoor de OP nog aan te passen. 10km op mn dooie gemakkie rondom een meer in Zaandam. Zin in!
Maar eerst vanavond nog maar een stukkie, anders kom ik nooit aan mijn kilometers deze week.
Bij mij was het onderzoek dan ook voornamelijk gericht op mijn gezondheid en of mijn hart en longen goed functioneren tijdens inspanningquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:11 schreef Corniel het volgende:
Aangaande sporttesten: als je enigszins serieus aan het hardlopen bent (eigenlijk iedereen hier) heb je niets aan een fietstest om te weten wat je lopend kan.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:39 schreef abraham het volgende:
Het lijkt morgen nog best droog te zijn. Omdat ik geen zin heb om alleen te lopen heb ik de hardloop kalender opgestart. Voor ik er erg in hebt vormt zich het plan om 'gewoon' een HM te lopen morgen. Niet voor een PR maar als LDL.
Het kan dus raar lopen. In 2010 wist ik zeker dat ik 4EM niet zou kunnen lopen maar vrienden overtuigden me om het toch te doen. Daar moest maanden voor worden getraind en gedieet. Nu is iets wat toen een waanidee geweest zou zijn een reële invulling van een zondagochtend...
Dus ga ik morgen lopen. Blije eikel, brede grijns. (En vast de langzaamste van het hele startersveld maar dat boeit niet!)
Bij het lopen heb ik geen tegenstanders. De enige waar ik van kan/moet winnen ben ikzelf. En dat doe ik eigenlijk al door überhaupt met plezier te lopen. Beetje 'onwerkelijk/klef/whatever' natuurlijk om jezelf tot winnaar uit te roepen als ze links en rechts voorbij schieten maar ja, het is een gevoelquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
Plezier boeit Abraham, en dat lijkt goed te zitten
Ik loop morgen 2500 meter en tegen de tijd dat ik de eerste 1500 erop heb zien zullen de eerste alweer over de finish komen. Maar dat maakt me niets uit en ergens vind ik dat ook wel weer een beetje vreemd.
Roar!!quote:Op zondag 26 januari 2014 05:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
Quoi,Nirak, Gogo en Guppy..... show us the girl power today!
en de "Buffel"aar natuurlijk!quote:
"Moeh"quote:Op zondag 26 januari 2014 07:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en de "Buffel"aar natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |