Ik vond de omgeving rond Arnhem supergaaf om te lopen. Posbank ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Komt vast goed!
Posbank ofzo, stuwwallen bij oosterbeekDat zijn mooie plekjes om te lopen!
Geen idee, maar ik zou eens een lange tight overwegen.quote:
Jarretels aan je sokkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef SalsedoNL het volgende:
Klein vraagje Fokkers,
tijdens deze koudere dagen draag ik lange sokken tot mijn knieën met daarboven een kort sportbroekje. Ik vind dat simpelweg het comfortabelst lopen. Het enige nadeel is dat de sokken een stuk zakken tijdens het rennen. Is er een oplossing hiervoor?
Ik heb wat gelezen over een thermobroek waaronder een tweede broekje zit waarover de sokken gaan waardoor die niet meer kunnen zakken. Helaas heb ik nergens dit product kunnen vinden. Enig idee of iemand hiervan weet?
Alvast bedankt!
Ik heb wel eens voetballers met sokophouders gezien. Zoiets als dit:quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef SalsedoNL het volgende:
Klein vraagje Fokkers,
tijdens deze koudere dagen draag ik lange sokken tot mijn knieën met daarboven een kort sportbroekje. Ik vind dat simpelweg het comfortabelst lopen. Het enige nadeel is dat de sokken een stuk zakken tijdens het rennen. Is er een oplossing hiervoor?
Ik heb wat gelezen over een thermobroek waaronder een tweede broekje zit waarover de sokken gaan waardoor die niet meer kunnen zakken. Helaas heb ik nergens dit product kunnen vinden. Enig idee of iemand hiervan weet?
Alvast bedankt!
Nette tijden!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef jeroen89 het volgende:
Met peach eens op de Sallandse Heuvelrug kun je prima lopen. Mocht daar ergens een keer een meeting zijn ben ik van de party.
Lange sokken en korte broek loopt heerlijk, kun je als je warm bent de sokken mooi naar beneden rollen! sokhouders zijn voor een paar e te koop bij een normale sportzaak.
Omdat Jero_nimo zo van de statistieken is:
Bergcross 5k in 19:05 (3:49)
1x een 10k gelopen was een veldloop in 40:35 (4:03)
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef Quoi het volgende:
Lekkere 14km hoor![]()
Op eind wat last van teen, maar soit. Liep supercomfortabel met goede hartslag![]()
Douche, pizza en een biertje
Dat rolt ook wel heel erg naar binnen daarboven. Misschien proberen om wat naar achter te drukken/houden met een tangetje ofzo? Lijkt me ook niet echt heel comfortabel..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:47 schreef MrSweets het volgende:
Hi ik heb de laatste tijd er last van dat mijn schoenen schuren tegen de achterkant van mijn hak.
Het gaat om deze schoenen:
[ afbeelding ]
Hier heb ik aangegeven waar het "schuurt":
[ afbeelding ]
Het is meer dat die achterkant van die schoenen (rood aangegeven) in mijn hak/voet duwt.
Iemand een idee wat ik hier aan kan doen ? wil wel op de schoenen blijven lopen.
Ja in het echt is het wel stuk minder dan op de foto hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat rolt ook wel heel erg naar binnen daarboven. Misschien proberen om wat naar achter te drukken/houden met een tangetje ofzo? Lijkt me ook niet echt heel comfortabel..
Ziet er al wat beter uit inderdaad. Maar dan nog steeds misschien proberen wat naar achter te buigen. Of een blaarpleister ertussen. Misschien eens andere sokken proberen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:57 schreef MrSweets het volgende:
Dit is n betere afbeelding van de schoen:
[ afbeelding ]
Ik zou bij alles langer dan 10k wel drinken hoor.. je verliest zo een liter per uur..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:37 schreef Quoi het volgende:
Waterbelt beviel trouwens perfect!Af en toe draaide 'ie ietsje, maar het gemak van op elk moment kunnen drinken =
![]()
Ik was niet zo van het drinken en in principe hoeft het bij 14km niet. Maar ik heb meer gedronken dan ik normaal doe![]()
Ik voel een aankoop aankomen.
Polar als je alleen hartslag wilt, de meeste lopen hier met garmin gpshartslagklokje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:40 schreef Helsinki het volgende:
Ik heb Endomondo geďnstalleerdWelke hartslagmeter hebben jullie of zouden jullie me aanraden?
Als je met de app wil blijven lopen is die van Wahoo misschien iets? Die werkt prima, ik ben er ook mee begonnenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Polar als je alleen hartslag wilt, de meeste lopen hier met garmin gpshartslagklokje.
Dat zal vast ja. Was iig lekker en niet oncomfortabelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou bij alles langer dan 10k wel drinken hoor.. je verliest zo een liter per uur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:29 schreef Zwabberhark het volgende:
Kortom, mijn omslagpunt ligt ergens tussen loop 6 en loop 7. Nu heb ik de HF nodig aan het einde van beide intervallen. In dit geval 171 en 175. Mijn omslagpunt qua hartslag is het gemiddelde van deze twee: 173 slagen per minuut.
Dit lijkt mij aan de hoge kant, maar als dit klopt dan ligt mijn snelheid die ik een uur zou moeten kunnen volhouden dik onder de 5:00 min/km. Ik durf dat niet.Lijkt me best mogelijk hoor. Omslagpunt, anaerobe drempel zou bij mij ongeveer rond de 176 liggen, volgens het boek Duurloopmisverstand. En dat is niet eens een individuele meting, en het resultaat van zo`n analyse zal ongetwijfeld van die 176 afwijken.. Maar, dan lijkt me dat 173 best mogelijk is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |