SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn best weinig calorieën voor die afstand. Zo te zien ben je een lichtgewichtquote:Op zondag 26 januari 2014 12:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Sinds eind december weer met de loopgroep meegeweest, maar of dat zo'n goed idee was....-O-
veel last gehad van mijn schenen en het was al snel te zwaar. Veel gelopen. Wel mooi rondje gehad. Soort van vlas plat omhoog, heel stuk recht en dan stijl omlaag (wandelend)
De weg gaat me tot nu toe betrr af dan de weg![]()
Had volgens mij wel later op stop moeten duwen, dan had ik 6km aangetikt
http://www.endomondo.com/workouts/290268379/7208949
Well done! Dat is zeker niet slecht, dan is een 36'er op de 5k mogelijk en daarmee word je zeker geen laatste.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:25 schreef Nirak het volgende:
Ik ben alweer terug, 2500 meter (net niet) en kwam in 17:29 over de finish. Dat viel mee zeker niet tegenZal straks iets meer vertellen, eerst even koffie drinken met mijn ouders en napraten. Het was erg leuk om te doen
Netjes!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:25 schreef Nirak het volgende:
Ik ben alweer terug, 2500 meter (net niet) en kwam in 17:29 over de finish. Dat viel mee zeker niet tegenZal straks iets meer vertellen, eerst even koffie drinken met mijn ouders en napraten. Het was erg leuk om te doen
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:
Hoppa. 27:04 min over 5km met een average pace of..... 5:25 min/km, en dat is een PR![]()
Ik ben trots![]()
Voor mijn gevoel wat te hard van start gegaan en na 1 km best wat buiten adem. Na die ene km raakte ik mijn zus kwijt achter me (miepje wou toch wedstrijd doen met haar lopersknie). Maar ik ben gewoon doorgegaan op dat tempo en raakte op een bepaald punt comfortabel-buiten-adem. Ik bedoel: het is toch een wedstrijd, het moet niet te makkelijk zijn! dat voluit durven gaan moet ik op de een of andere gekke manier nog leren, dit kwam al wat meer in de buurt
Had het mentaal bij km3 wel een beetje gehad en merkte dat dat invloed had op mijn pace. Ben toen heel hard mijn gedachten gaan verzetten, en hoe? Ik ben de tafels gaan opzeggen in mijn hoofd, beiden kanten op![]()
Stiekeme agenda was onder de 27 min, maar erg blij hiermee
Naar die calorieen kijk ik nooit, al moet ik mij gewicht wel iets aanpassen helaasquote:Op zondag 26 januari 2014 12:08 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Dat zijn best weinig calorieën voor die afstand. Zo te zien ben je een lichtgewicht![]()
Is het de gewoonte dat je allemaal samen in groep blijft lopen met de club? Het is interessanter om je eigen tempo te lopen en vooraf een eindpunt af te spreken.
Zwemmen misschien.. Er staat nergens dat ze KT o.i.d. bedoelen, alleen een cross training waar je je benen wat minder belast en vooral focust op je bovenlichaam.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:03 schreef minimaLL het volgende:
Trouwens, op termijn wil ik meer crosstraining gaan integreren in mijn schema.
Morgen staat er in mijn schema bvb:
Rest day. Optional: Cross train, focusing on upper body and core.
Ik dacht dat Cross training altijd gericht was op een cardiovasculaire activiteit (dus geen powertraining/pilates/yoga/ body weight excercises/...
Iemand een idee van zo'n activiteit dat beantwoordt aan het voorstel hierboven?
Oh oh oh, wat zal jij genoten hebben van het typen van die zin. Een satanische grijns van oorlel naar oorlel.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:Na die ene km raakte ik mijn zus kwijt achter me
Goed werk Q! En met tafels je gedachten verzetten, daar zou ik nooit opgenomen zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 12:30 schreef Quoi het volgende:
Hoppa. 27:04 min over 5km met een average pace of..... 5:25 min/km, en dat is een PR![]()
Ik ben trots![]()
Voor mijn gevoel wat te hard van start gegaan en na 1 km best wat buiten adem. Na die ene km raakte ik mijn zus kwijt achter me (miepje wou toch wedstrijd doen met haar lopersknie). Maar ik ben gewoon doorgegaan op dat tempo en raakte op een bepaald punt comfortabel-buiten-adem. Ik bedoel: het is toch een wedstrijd, het moet niet te makkelijk zijn! dat voluit durven gaan moet ik op de een of andere gekke manier nog leren, dit kwam al wat meer in de buurt
Had het mentaal bij km3 wel een beetje gehad en merkte dat dat invloed had op mijn pace. Ben toen heel hard mijn gedachten gaan verzetten, en hoe? Ik ben de tafels gaan opzeggen in mijn hoofd, beiden kanten op![]()
Stiekeme agenda was onder de 27 min, maar erg blij hiermee
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
Nirak en QuoiPuike prestaties!
Zeg Q, ben jij nu weer sneller dan je zus?
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Oh oh oh, wat zal jij genoten hebben van het typen van die zin. Een satanische grijns van oorlel naar oorlel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |