Dat is inderdaad een goed voorbeeld. Vorig jaar tijdens wintersport een gast ontmoet die Oostenrijks Duits sprak, ik verstond er echt bijna niets van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind dat ze in Berlijn zo vreemd pratenOostenrijks Duits vind ik dan wel weer leuk klinken.
Maar goed, bepaalde dialecten hier zijn ook echt niet te verstaan en ik ben een Limburger.
Ja moet je echt even aan wennen, het lijkt wel of die mensen met een harde g spreken. Vind het wel echt leuk volkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed voorbeeld. Vorig jaar tijdens wintersport een gast ontmoet die Oostenrijks Duits sprak, ik verstond er echt bijna niets van.
Limburgs is ook zoiets inderdaad.
Ja mooiste vak op de middelbare schoolquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi vak man.Heb al m'n dummy's van BV nog.
Ja, precies dat.
Ik kon inderdaad echt met hem lachen, was weliswaar een vent van in de 50 maar alsnog. Had elke dag zo'n veldfles bij zich met een of ander lokaal brouwsel. Shit was echt vies.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet je echt even aan wennen, het lijkt wel of die mensen met een harde g spreken. Vind het wel echt leuk volk
[..]
Ja mooiste vak op de middelbare schoolVooral vwo bovenbouw
Dan kun je er echt veel mee.
Schnapps zekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik kon inderdaad echt met hem lachen, was weliswaar een vent van in de 50 maar alsnog. Had elke dag zo'n veldfles bij zich met een of ander lokaal brouwsel. Shit was echt vies.
Gemeen dit.quote:
Je moet wachten tot Guus en consorten de school kunnen verlaten.quote:
Nee manquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat is was was, was was is ?
nee, dat klopt gewoon nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee man
Voor dat was was was, was was was.
Niet te drinken ja, om wakker te blijven volgens hem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schnapps zekerbrouwen ze daar allemaal zelf, niet te drinken.
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Voordat is was was was is al was.
Nou kan niet zeggen dat ik daar zo wakker van blijf. Warm misschien nog wel, maar krijg het gewoon echt niet weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet te drinken ja, om wakker te blijven volgens hem.
Ik weet waar het van is, maar ik heb het filmpje in kwestie nooit gezien. Een aanrader?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Doe niet tijger als je pussy bent, ik je in je pussy men.
Oh nee dat wil ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee. Niet kijken tenzij je 6 minuten van je leven wilt vergallen
Het brandt goed in je keel, blijf je nog enigzins warm van ja. Maar echt moeite om weg te krijgen, klopt. In Tsjechië hadden ze een drankje dat je met Tonic moest mixen, zonder was het echt niet te drinken maar mét was het echt lekker. Becherovka heette dat ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou kan niet zeggen dat ik daar zo wakker van blijf. Warm misschien nog wel, maar krijg het gewoon echt niet weg.
dat kun je hier ook gewoon bij de slijter kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Het brandt goed in je keel, blijf je nog enigzins warm van ja. Maar echt moeite om weg te krijgen, klopt. In Tsjechië hadden ze een drankje dat je met Tonic moest mixen, zonder was het echt niet te drinken maar mét was het echt lekker. Becherovka heette dat ofzo.
Serieus? Ik had toen wat meegenomen maar dat is inmiddels al lang op. Maar eens naar de slijter binnenkort.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kun je hier ook gewoon bij de slijter kopen
http://www.drankgigant.nl/karlsbader-becherovka.htmlquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Serieus? Ik had toen wat meegenomen maar dat is inmiddels al lang op. Maar eens naar de slijter binnenkort.
gewoon essent pakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind verhuizen nu niet leuk meer. Moet ik ineens gaan kiezen welke energieleverancier ik wil. JA WEET IK VEELWeet toch niet wat ik verbruik per jaar. ;s
Daar heb je vrienden/familie voor die er verstand van hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind verhuizen nu niet leuk meer. Moet ik ineens gaan kiezen welke energieleverancier ik wil. JA WEET IK VEELWeet toch niet wat ik verbruik per jaar. ;s
Dat ja, thanks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/karlsbader-becherovka.html
Heb ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden/familie voor die er verstand van hebben
Die hebben er ook geen verstand van, maar die verdiepen zich erin en zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden/familie voor die er verstand van hebben
jij blijft toch zeker op de boerderie wonnen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben er ook geen verstand van, maar die verdiepen zich erin en zo.
Dat ga ik mooi niet zelf doen.
Nou ja, iemand die al op zichzelf woont danquote:
Ik ga er weer wonen als ik 50 ben of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij blijft toch zeker op de boerderie wonnen?
en in de tussentijd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga er weer wonen als ik 50 ben of zo.
klinkt logischquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, hangt er vanaf hoe rijk ik word.
al die shit uitzoekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Essent of Oxxio, krijg je een tablet enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Chai uut Zalk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga er weer wonen als ik 50 ben of zo.
Alsof je dat niet gewoon terugbetaalt via je maandkosten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Essent of Oxxio, krijg je een tablet enzo.
Lekker boeiend, ik heb dan toch een eigen auto en zo.quote:
Ongetwijfeld, maar dan heb je wel een EnergieMonitor..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je dat niet gewoon terugbetaalt via je maandkosten.
Zou op je stemmen en waxinelichthouders gooien naar je concurrentenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.
Neee mannnnnn is gratissssss staat hier toggggggjatognietdannnn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je dat niet gewoon terugbetaalt via je maandkosten.
Ook zoiets belachelijks ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan heb je wel een EnergieMonitor..
Fijn dat je je van tevoren even meldt, dan weet ik wie er straks in ieder geval op mysterieuze wijze van de aardbodem zal verdwijnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou op je stemmen en waxinelichthouders gooien naar je concurrenten
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:42 schreef hoas het volgende:
Tja ik ga er geen doekjesom winden, wij hebben er 3 en als ik het over moest doen kwam er geen een meer.
Wowquote:
Ohja dat topic had ik ook gelezen. 1 grote legbatterijparade, weinig mythes, alleen maar hosanna, kinderen zijn zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk. Echt.quote:
quote:
quote:[b]Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef debuurvrouw.
Mijn leven voordat ik kinderen kreeg ervaar ik als vrij leeg als ik eerlijk ben.
Baas.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
[..]
Tja ik ben dan ook een man he, en aangezien er hier alleen mutsen zitten.
Dit geloof je toch niet. Dan heb je toch echt zelf iets verkeerd gedaan hoor.quote:
Nu krijgt ze geen quote alert. Als je dan iemand wil quoten, doe het dan niet zo stiekem johquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje verneukt ja, maar niet verandert..
Nee gewoon dat je de quote-alert hebt weggehaald, omdat je de discussie hier niet wilt voortzetten denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje verneukt ja, maar niet verandert..
Poep tegen de muren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:36 schreef amaranta het volgende:
Dat de bevalling niet zo is als in de films op tv.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu krijgt ze geen quote alert. Als je dan iemand wil quoten, doe het dan niet zo stiekem joh
oh dat ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon dat je de quote-alert hebt weggehaald, omdat je de discussie hier niet wilt voortzetten denk ik.
Niks mis mee als ik aan een bepaalde discussie geen behoefte heb, maar de uitspraak wel het delen waard vind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
oh dat ja.
ja, ik hoef die mensen niet hier te hebben
en chai doet hetzelfde
Verbaast me ook niks hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis mee als ik aan een bepaalde discussie geen behoefte heb, maar de uitspraak wel het delen waard vind.
juistquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis mee als ik aan een bepaalde discussie geen behoefte heb, maar de uitspraak wel het delen waard vind.
Dat ik geen tokkie ben die alles recht in iemands gezicht wil zeggen terwijl niemand er iets aan heeft?quote:
Oh, dan ben je een tokkie? Nee, dat er wel graag geluld wordt over iemand en vooral negatief, maar dat diegene er niet achter mag komen dat het hier gezegd wordtquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ik geen tokkie ben die alles recht in iemands gezicht wil zeggen terwijl niemand er iets aan heeft?
Ik zet net de zak soon-to-be popcorn in de magnetron.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit een beetje een mooi moment om binnen te vallen?
Ik doe dat niet omdat het niet mag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, dan ben je een tokkie? Nee, dat er wel graag geluld wordt over iemand en vooral negatief, maar dat diegene er niet achter mag komen dat het hier gezegd wordt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zet net de zak soon-to-be popcorn in de magnetron.
Oh okequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat niet omdat het niet mag.
Hahaquote:
Ook. Maar sowieso begrijp ik niet waarom je iemand niet zou mogen quoten uit een ander topic?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me leuker dat soort mensen in de SC te hebben dan die kwijlende josti's op hun postcount die geen fatsoenlijke zin kunnen produceren.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me leuker dat soort mensen in de SC te hebben dan die kwijlende josti's op hun postcount die geen fatsoenlijke zin kunnen produceren.
Dan haal je ze zelf maar hierheen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
die worden door blauwen hier heen gestuurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Blauwe teringrattenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die worden door blauwen hier heen gestuurd
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben niet bekend met die regel volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook. Maar sowieso begrijp ik niet waarom je iemand niet zou mogen quoten uit een ander topic?
Is toch gewoon lulkoek man
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ah fuck offquote:
Nee, dus dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die regel volgens mij.
Bwehehe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik haat kinderen. Ze zijn lui, achterlijk en speels.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
mijn ouders hebben al kleinkinderen van mn zus. al meer dan ze aan kunnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.
Alleen mensen die je grapjes kunnen waarderen vinden snappen jou? Narcist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht al, gewoon 2 verkeerde interpretaties, alleen jij snapt me.
Totdat de ouders een keer moeten oppassen. Dan hebben ze het drukquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.
Heb jij tips om het goed te maken met Chloro? Volgens mij haat ze me en nu was het niet eens m'n intentiequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen mensen die je grapjes kunnen waarderen vinden snappen jou? Narcist.
Chloro haat mij ook maar vriendjes wil ze niet meer worden met mequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij tips om het goed te maken met Chloro? Volgens mij haat ze me en nu was het niet eens m'n intentie.
Prijs haar kwaliteiten wanneer die naar voren komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij tips om het goed te maken met Chloro? Volgens mij haat ze me en nu was het niet eens m'n intentie.
Wat lul je, heb jou altijd al gehaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon dit sturen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
daar kun je andermans kinderen ook voor gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
tuurlijk, kinderen zijn vervelend enzo, maar eerlijk is eerlijk. Zonder kinderen kan je natuurlijk ook geen kindsoldaat leger opbouwen, en dat zou ook weer jammer zijn.
Vriendjes worden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je, heb jou altijd al gehaat.
HAHAquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
tuurlijk, kinderen zijn vervelend enzo, maar eerlijk is eerlijk. Zonder kinderen kan je natuurlijk ook geen kindsoldaat leger opbouwen, en dat zou ook weer jammer zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je, heb jou altijd al gehaat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:31 schreef Gridlok het volgende:
Waar zijn trouwens al die berbers heen?
Eindje, richting deadprezquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:31 schreef Gridlok het volgende:
Waar zijn trouwens al die berbers heen?
hihihihi DP xdddquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eindje, richting deadprez
Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eindje, richting deadprez
beetje SFW?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Gridlok het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=149330523
kijk deze shit dwc, zoveel pareltjes.
deze:quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Gridlok het volgende:
Hahaha 330 pagina's, fav'd for whenever.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Gridlok het volgende:
Gisterenavond om 02:00 mee begonnen, zit nu op 51.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha 330 pagina's, fav'd for whenever.
Shiit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat Panzer XBL had.
ghehehequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Wist niet dat Panzer XBL had.
We at it againquote:
Makes sensequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Back at it like a crack addict.
plsquote:
Wat een borstelcaviaquote:
Maar dan gewoon echt ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die staan er godverdomme zoveel op, iedere keer als ik dit zie wil ik iemands hart uit zijn lijf scheuren met mijn blote handen.
[ afbeelding ]
Mannetjes die doen alsof ze beter zijn dan andere mannen, meer feels & shit, maar einde van de dag alles voor die nookie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan gewoon echt ook.
[ afbeelding ]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Deze blijft ook zo fucking pijnlijkKan er niet naar kijken zonder m'n handen voor m'n mond te doen uit schaamte
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Deze blijft ook zo fucking pijnlijkKan er niet naar kijken zonder m'n handen voor m'n mond te doen uit schaamte
Klopt, ik ga helemaal dood achter m'n laptopquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.
Die kerel in dat filmpje krijgt gewoon betaald of zo, niemand zoent zoals een hond die zijn voerbak leeg schrokt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]Blijft ook zo heerlijk awkward
Dan is het geen mysterieuze wijzequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Fijn dat je je van tevoren even meldt, dan weet ik wie er straks in ieder geval op mysterieuze wijze van de aardbodem zal verdwijnen.
Dat laatste geluidje dat die gast maakt, gisterenavond kk skaffa op liggen chucklen.quote:
gemiddelde fokker zal hetzelfde reagerenquote:
Jij wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gemiddelde fokker zal hetzelfde reageren
Zal niet veel verschillen neequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gemiddelde fokker zal hetzelfde reageren
HAHAHAquote:
Weet ik, ik zou hem juist volop op zijn mond kussen. Als je het gay wilt, kun je het gay krijgen.quote:
wtf is dit danquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een verband met het filmpje
Verdommequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs een hoverhand met Photoshopquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
wat wie moet ik klappenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Prez beter klappen we deze kill als hij zo doorgaat
Doe normaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Die dikke nerd, ik help. Samen sterk voor betere wereld tog
die verdient het wel iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Die dikke nerd, ik help. Samen sterk voor betere wereld tog
Smoke een pittoequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef deadprez het volgende:
maar niet nu want daar is mijn kater te ernstig voor
dan ben ik helemaal dood de rest van de dagquote:
Stuur natte kutten danquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef dopfles1 het volgende:
lieve poesjes voor jullie topic [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dat niet die ene dikke met dat groene pak of iets?
quote:
Succes, het ligt heel kut daar en het is saai.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Okee even een MRI scan doen
gr gr
succes mattiequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
gr gr
Thx! Ik hoorde het jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Succes, het ligt heel kut daar en het is saai.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ok succes gr grquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
gr gr
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx! Ik hoorde het jaIk neem lekker ooglappie mee met muziekje en denk aan porno en deadprez
gr gr
Alsof het waar isquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die gast is ook wel een kneus hoor
Succes braddaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
gr gr
Gewoon slapen dan is het zo voorbijquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
wrom?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
gr gr
hij gaat dood waarschijnlijkquote:
Hij gaat zeker weten dood. Jij ook. Ik ook.quote:
wanne kutkopquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd die Indiërs
Godverdommequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd die Indiërs
Jij bent ook een bitchboi.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik vind Lorde best een lekker wijf in dat clipje, maar hier ziet ze er echt niet uit
[ afbeelding ]
Net een zeehond
quote:
facts of lifequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij gaat zeker weten dood. Jij ook. Ik ook.
kom niet tof doen kehbaquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd die Indiërs
Ja, rip.quote:
Doe normal ;squote:
Heb je toch niks aan. Als vrouw kun je gewoon zwanger raken van zo'n rijke lelijke kerel en daarna alimentatie vangen. Hoef je er niet de rest van je leven overheen om van zijn geld te profiteren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ze is rijk, dat heeft ook wel appeal.
heb niet eens een note gekregen afgelopen nachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Yup, wie weet zijn we morgen allemaal geband.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Daarom zoek ik een rijke vriendin. Gewoon huisman worden en beetje niets doen. Zo hebben vrouwen mannen eeuwenlang uitgebuit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan. Als vrouw kun je gewoon zwanger raken van zo'n rijke lelijke kerel en daarna alimentatie vangen. Hoef je er niet de rest van je leven overheen om van zijn geld te profiteren.
Een man kan zich toch ook beroepen op partneralimentatiequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan. Als vrouw kun je gewoon zwanger raken van zo'n rijke lelijke kerel en daarna alimentatie vangen. Hoef je er niet de rest van je leven overheen om van zijn geld te profiteren.
zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ook niet terwijl ik Frank nog ff uitdaagde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb niet eens een note gekregen afgelopen nacht
deze boi weetquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Daarom zoek ik een rijke vriendin. Gewoon huisman worden en beetje niets doen. Zo hebben vrouwen mannen eeuwenlang uitgebuit.
moet je wel dat kleine kankertje opvoedenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een man kan zich toch ook beroepen op partneralimentatie?
Maar die krijgt de alimentatie voor de kinderen er niet zo makkelijk bij, omdat hij die kinderen ook niet zo makkelijk bij de vrouw weggesleept krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een man kan zich toch ook beroepen op partneralimentatie?
Goed punt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je wel dat kleine kankertje opvoeden
Hahahquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd die Indiërs
Ja en zelfs als, moet je dat 'kleine kankertje' opvoeden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die krijgt de alimentatie voor de kinderen er niet zo makkelijk bij, omdat hij die kinderen ook niet zo makkelijk bij de vrouw weggesleept krijgt.
alimentatie aanvechten door te beweren dat jij de vader niet kan zijn, maar het kind een satansgebroed isquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je wel dat kleine kankertje opvoeden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
Het hele idee al van een kind baren.. Nee, dan blijf ik wel arm.
Dan zou hij juist zonder twijfel de vader zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alimentatie aanvechten door te beweren dat jij de vader niet kan zijn, maar het kind een satansgebroed is
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alimentatie aanvechten door te beweren dat jij de vader niet kan zijn, maar het kind een satansgebroed is
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zou hij juist zonder twijfel de vader zijn.
OUD / Bevallingsverhalen deel 18quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
Het hele idee al van een kind baren.. Nee, dan blijf ik wel arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |