Bwehehe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.
Ik haat kinderen. Ze zijn lui, achterlijk en speels.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
mijn ouders hebben al kleinkinderen van mn zus. al meer dan ze aan kunnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.
Alleen mensen die je grapjes kunnen waarderen vinden snappen jou? Narcist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dacht al, gewoon 2 verkeerde interpretaties, alleen jij snapt me.
Totdat de ouders een keer moeten oppassen. Dan hebben ze het drukquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.
Heb jij tips om het goed te maken met Chloro? Volgens mij haat ze me en nu was het niet eens m'n intentiequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen mensen die je grapjes kunnen waarderen vinden snappen jou? Narcist.
Chloro haat mij ook maar vriendjes wil ze niet meer worden met mequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij tips om het goed te maken met Chloro? Volgens mij haat ze me en nu was het niet eens m'n intentie.
Prijs haar kwaliteiten wanneer die naar voren komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb jij tips om het goed te maken met Chloro? Volgens mij haat ze me en nu was het niet eens m'n intentie.
Wat lul je, heb jou altijd al gehaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon dit sturen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
daar kun je andermans kinderen ook voor gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
tuurlijk, kinderen zijn vervelend enzo, maar eerlijk is eerlijk. Zonder kinderen kan je natuurlijk ook geen kindsoldaat leger opbouwen, en dat zou ook weer jammer zijn.
Vriendjes worden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je, heb jou altijd al gehaat.
HAHAquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Murdera het volgende:
tuurlijk, kinderen zijn vervelend enzo, maar eerlijk is eerlijk. Zonder kinderen kan je natuurlijk ook geen kindsoldaat leger opbouwen, en dat zou ook weer jammer zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lul je, heb jou altijd al gehaat.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:31 schreef Gridlok het volgende:
Waar zijn trouwens al die berbers heen?
Eindje, richting deadprezquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:31 schreef Gridlok het volgende:
Waar zijn trouwens al die berbers heen?
hihihihi DP xdddquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eindje, richting deadprez
Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Eindje, richting deadprez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |