Oh, dan ben je een tokkie? Nee, dat er wel graag geluld wordt over iemand en vooral negatief, maar dat diegene er niet achter mag komen dat het hier gezegd wordtquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ik geen tokkie ben die alles recht in iemands gezicht wil zeggen terwijl niemand er iets aan heeft?
Ik zet net de zak soon-to-be popcorn in de magnetron.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit een beetje een mooi moment om binnen te vallen?
Ik doe dat niet omdat het niet mag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, dan ben je een tokkie? Nee, dat er wel graag geluld wordt over iemand en vooral negatief, maar dat diegene er niet achter mag komen dat het hier gezegd wordt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zet net de zak soon-to-be popcorn in de magnetron.
Oh okequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat niet omdat het niet mag.
Hahaquote:
Ook. Maar sowieso begrijp ik niet waarom je iemand niet zou mogen quoten uit een ander topic?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me leuker dat soort mensen in de SC te hebben dan die kwijlende josti's op hun postcount die geen fatsoenlijke zin kunnen produceren.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me leuker dat soort mensen in de SC te hebben dan die kwijlende josti's op hun postcount die geen fatsoenlijke zin kunnen produceren.
Dan haal je ze zelf maar hierheen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
die worden door blauwen hier heen gestuurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Blauwe teringrattenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die worden door blauwen hier heen gestuurd
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben niet bekend met die regel volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook. Maar sowieso begrijp ik niet waarom je iemand niet zou mogen quoten uit een ander topic?
Is toch gewoon lulkoek man
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.
Ah fuck offquote:
Nee, dus dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die regel volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |