Neee mannnnnn is gratissssss staat hier toggggggjatognietdannnn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je dat niet gewoon terugbetaalt via je maandkosten.
Ook zoiets belachelijks ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan heb je wel een EnergieMonitor..
Fijn dat je je van tevoren even meldt, dan weet ik wie er straks in ieder geval op mysterieuze wijze van de aardbodem zal verdwijnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou op je stemmen en waxinelichthouders gooien naar je concurrenten
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:42 schreef hoas het volgende:
Tja ik ga er geen doekjesom winden, wij hebben er 3 en als ik het over moest doen kwam er geen een meer.
Wowquote:
Ohja dat topic had ik ook gelezen. 1 grote legbatterijparade, weinig mythes, alleen maar hosanna, kinderen zijn zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo leuk. Echt.quote:
quote:
quote:[b]Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef debuurvrouw.
Mijn leven voordat ik kinderen kreeg ervaar ik als vrij leeg als ik eerlijk ben.
Baas.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:30 schreef hoas het volgende:
[..]
Tja ik ben dan ook een man he, en aangezien er hier alleen mutsen zitten.
Dit geloof je toch niet. Dan heb je toch echt zelf iets verkeerd gedaan hoor.quote:
Nu krijgt ze geen quote alert. Als je dan iemand wil quoten, doe het dan niet zo stiekem johquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje verneukt ja, maar niet verandert..
Nee gewoon dat je de quote-alert hebt weggehaald, omdat je de discussie hier niet wilt voortzetten denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje verneukt ja, maar niet verandert..
Poep tegen de muren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:36 schreef amaranta het volgende:
Dat de bevalling niet zo is als in de films op tv.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu krijgt ze geen quote alert. Als je dan iemand wil quoten, doe het dan niet zo stiekem joh
oh dat ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon dat je de quote-alert hebt weggehaald, omdat je de discussie hier niet wilt voortzetten denk ik.
Niks mis mee als ik aan een bepaalde discussie geen behoefte heb, maar de uitspraak wel het delen waard vind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
oh dat ja.
ja, ik hoef die mensen niet hier te hebben
en chai doet hetzelfde
Verbaast me ook niks hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis mee als ik aan een bepaalde discussie geen behoefte heb, maar de uitspraak wel het delen waard vind.
juistquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks mis mee als ik aan een bepaalde discussie geen behoefte heb, maar de uitspraak wel het delen waard vind.
Dat ik geen tokkie ben die alles recht in iemands gezicht wil zeggen terwijl niemand er iets aan heeft?quote:
Oh, dan ben je een tokkie? Nee, dat er wel graag geluld wordt over iemand en vooral negatief, maar dat diegene er niet achter mag komen dat het hier gezegd wordtquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ik geen tokkie ben die alles recht in iemands gezicht wil zeggen terwijl niemand er iets aan heeft?
Ik zet net de zak soon-to-be popcorn in de magnetron.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit een beetje een mooi moment om binnen te vallen?
Ik doe dat niet omdat het niet mag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, dan ben je een tokkie? Nee, dat er wel graag geluld wordt over iemand en vooral negatief, maar dat diegene er niet achter mag komen dat het hier gezegd wordt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik zet net de zak soon-to-be popcorn in de magnetron.
Oh okequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe dat niet omdat het niet mag.
Hahaquote:
Ook. Maar sowieso begrijp ik niet waarom je iemand niet zou mogen quoten uit een ander topic?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me leuker dat soort mensen in de SC te hebben dan die kwijlende josti's op hun postcount die geen fatsoenlijke zin kunnen produceren.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me leuker dat soort mensen in de SC te hebben dan die kwijlende josti's op hun postcount die geen fatsoenlijke zin kunnen produceren.
Dan haal je ze zelf maar hierheen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
die worden door blauwen hier heen gestuurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Blauwe teringrattenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die worden door blauwen hier heen gestuurd
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben niet bekend met die regel volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook. Maar sowieso begrijp ik niet waarom je iemand niet zou mogen quoten uit een ander topic?
Is toch gewoon lulkoek man
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die mensen die zo pro-kinderen zijn, gaan hier met trauma's weg. Hier zitten een paar van de grootste kinderhaters ooit.
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.
Wil jouw moeder geen kleinkinderen? Volgens mij willen alle ouders dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zitten hier ook een paar waarvan hun ouders kinderhaters zijn.
Ah fuck offquote:
Nee, dus dat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met die regel volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |