Oh nee dat wil ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee. Niet kijken tenzij je 6 minuten van je leven wilt vergallen
Het brandt goed in je keel, blijf je nog enigzins warm van ja. Maar echt moeite om weg te krijgen, klopt. In Tsjechië hadden ze een drankje dat je met Tonic moest mixen, zonder was het echt niet te drinken maar mét was het echt lekker. Becherovka heette dat ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou kan niet zeggen dat ik daar zo wakker van blijf. Warm misschien nog wel, maar krijg het gewoon echt niet weg.
dat kun je hier ook gewoon bij de slijter kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:44 schreef Matip het volgende:
[..]
Het brandt goed in je keel, blijf je nog enigzins warm van ja. Maar echt moeite om weg te krijgen, klopt. In Tsjechië hadden ze een drankje dat je met Tonic moest mixen, zonder was het echt niet te drinken maar mét was het echt lekker. Becherovka heette dat ofzo.
Serieus? Ik had toen wat meegenomen maar dat is inmiddels al lang op. Maar eens naar de slijter binnenkort.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kun je hier ook gewoon bij de slijter kopen
http://www.drankgigant.nl/karlsbader-becherovka.htmlquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Serieus? Ik had toen wat meegenomen maar dat is inmiddels al lang op. Maar eens naar de slijter binnenkort.
gewoon essent pakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind verhuizen nu niet leuk meer. Moet ik ineens gaan kiezen welke energieleverancier ik wil. JA WEET IK VEELWeet toch niet wat ik verbruik per jaar. ;s
Daar heb je vrienden/familie voor die er verstand van hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind verhuizen nu niet leuk meer. Moet ik ineens gaan kiezen welke energieleverancier ik wil. JA WEET IK VEELWeet toch niet wat ik verbruik per jaar. ;s
Dat ja, thanks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/karlsbader-becherovka.html
Heb ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden/familie voor die er verstand van hebben
Die hebben er ook geen verstand van, maar die verdiepen zich erin en zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daar heb je vrienden/familie voor die er verstand van hebben
jij blijft toch zeker op de boerderie wonnen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Die hebben er ook geen verstand van, maar die verdiepen zich erin en zo.
Dat ga ik mooi niet zelf doen.
Nou ja, iemand die al op zichzelf woont danquote:
Ik ga er weer wonen als ik 50 ben of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij blijft toch zeker op de boerderie wonnen?
en in de tussentijd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga er weer wonen als ik 50 ben of zo.
klinkt logischquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, hangt er vanaf hoe rijk ik word.
al die shit uitzoekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Essent of Oxxio, krijg je een tablet enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
Chai uut Zalk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga er weer wonen als ik 50 ben of zo.
Alsof je dat niet gewoon terugbetaalt via je maandkosten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef Matip het volgende:
[..]
Essent of Oxxio, krijg je een tablet enzo.
Lekker boeiend, ik heb dan toch een eigen auto en zo.quote:
Ongetwijfeld, maar dan heb je wel een EnergieMonitor..quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je dat niet gewoon terugbetaalt via je maandkosten.
Zou op je stemmen en waxinelichthouders gooien naar je concurrentenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |