ik niet. rijbewijs welquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst in de slijterij wel ja.Maar ja, boeiend. Heb dat ding toch altijd bij me.
Ja, dat. Standaard in m'n portemonnee. En m'n paspoort zit in m'n tas. Ga toch nooit weg zonder m'n tas+portemonnee. /vrouwquote:
Ik moest hem gisteren laten zien toen ik ergens een wijntje ging drinken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst in de slijterij wel ja.Maar ja, boeiend. Heb dat ding toch altijd bij me.
ik ben blij als ik dit jaar eindelijk zo'n rijbewijs pasje krijg ipv dat goor vodje papierquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat. Standaard in m'n portemonnee. En m'n paspoort zit in m'n tas. Ga toch nooit weg zonder m'n tas+portemonnee. /vrouw
Dat is toch al langer zo? Samen legitimeren? Las laatst wel een verhaal over een vrouw die geen alcoholvrij bier meekreeg omdat ze geen legitimatie bij zich had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef Matip het volgende:
Slijterij is echt belachelijk, daar wordt zelfs om ID gevraagd van diegene met wie je bent.
Hahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moest hem gisteren laten zien toen ik ergens een wijntje ging drinken.Zag er zeker uit als een loktiener.
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben blij als ik dit jaar eindelijk zo'n rijbewijs pasje krijg ipv dat goor vodje papier
paspoort zit in een mapje met veiligheidspaspoort en nog wat dingetje. die haal ik daar alleen uit als ik naar het buitenland ga
Kan wel kloppen inderdaad, vind het best belachelijk. Was laatst toch ook een topic dacht ik, dat een cassiere om ID vroeg omdat iemand witte wijnazijn kochtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al langer zo? Samen legitimeren? Las laatst wel een verhaal over een vrouw die geen alcoholvrij bier meekreeg omdat ze geen legitimatie bij zich had.
[..]
Hahaha.
Sorry, probeer mij te beterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Robophatt het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier hard omlaag gegaan
Ik zie niksquote:
in de krant stond laatst een stukje van een moeder die boodschappen ging doen en bier niet meekreeg omdat kind in kinderwagen geen 18 wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al langer zo? Samen legitimeren? Las laatst wel een verhaal over een vrouw die geen alcoholvrij bier meekreeg omdat ze geen legitimatie bij zich had.
[..]
Hahaha.
ik hou het nog een beetje hoogquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry, probeer mij te beteren
[..]
Ik zie niks
Ja ik doe m'n best maar ik kan helaas niet ouder worden dan ik ben. Niet sneller dan gebruikelijk iigquote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Robophatt het volgende:
Dat was een baby iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de krant stond laatst een stukje van een moeder die boodschappen ging doen en bier niet meekreeg omdat kind in kinderwagen geen 18 was
Duurt niet lang meer voordat je je moet legitimeren bij het kopen van schoonmaakmiddelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Kan wel kloppen inderdaad, vind het best belachelijk. Was laatst toch ook een topic dacht ik, dat een cassiere om ID vroeg omdat iemand witte wijnazijn kocht
Niet?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de krant stond laatst een stukje van een moeder die boodschappen ging doen en bier niet meekreeg omdat kind in kinderwagen geen 18 was
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]jij hoeft je niet te beteren
[..]
Ja ik doe m'n best maar ik kan helaas niet ouder worden dan ik ben. Niet sneller dan gebruikelijk iig
Of een embleem op de jas met geboortedatum enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
Ik zou mensen gewoon standaard bij alles laten legitimeren. Gewoon voor het geval dat.
Haha shiiit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Kan wel kloppen inderdaad, vind het best belachelijk. Was laatst toch ook een topic dacht ik, dat een cassiere om ID vroeg omdat iemand witte wijnazijn kocht
Oh ja, heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Is goed, wat dat ook mag betekenquote:
In de vorm van een ster.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of een embleem op de jas met geboortedatum enzo
Ja preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of een embleem op de jas met geboortedatum enzo
Dat ik af en toe mijn best doe om volwassen over te komen. En dat doe ik speciaal voor jouquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is goed, wat dat ook mag beteken
Precies, heb het in de ideeenbus gestopt ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja preciesLekker helder toch. Kun je gelijk mensen die niet oud genoeg zijn gewoon weigeren je winkel binnen te laten.
Een opvallende kleur, geel ofzo?quote:
Je snapt 'm niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen ook maar het geloof er bij zetten?
Ja, goed idee.quote:
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies, heb het in de ideeenbus gestopt dit
[..]
Een opvallende kleur, geel ofzo?
Robo als onze nieuwe charismatische leider.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.
Wow toevallig is m'n lievelingskleur ook gewoon echt rood. Staat mooi bij zwart en wit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Robo als onze nieuwe charismatische leider.
Partei für die Sicherheit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.
Kan wel, ik ben toch Limburgsquote:
Mwoa niet alles, laatst een Duits boek gelezen voor m'n scriptie en sommige dingen zijn in het Duits juist echt heel mooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
In het Duits klinkt alles nazi-achtig.
ook bij super hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef Matip het volgende:
Slijterij is echt belachelijk, daar wordt zelfs om ID gevraagd van diegene met wie je bent.
Duits kun je gewoon niet een mooie taal noemen, echt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoa niet alles, laatst een Duits boek gelezen voor m'n scriptie en sommige dingen zijn in het Duits juist echt heel mooiJe moet het alleen niet schreeuwen
Oh, nice. Zou je niet verwachten. Heb 6 jaar Duits gehad op de middelbare school, maar kan mezelf nog steeds niet verstaanbaar maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoa niet alles, laatst een Duits boek gelezen voor m'n scriptie en sommige dingen zijn in het Duits juist echt heel mooiJe moet het alleen niet schreeuwen
Altijd hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Ambicioso het volgende:
wow het gaat echt ergens over hier eigenlijk?
frans lukt mij ook voor geen meter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nice. Zou je niet verwachten. Heb 6 jaar Duits gehad op de middelbare school, maar kan mezelf nog steeds niet verstaanbaar maken.Zelfde met Frans.
Vind het geen super mooie taal ofzo, maar vind hem ook niet per definitie lelijk. Het ligt er gewoon heel erg aan hoe je het leest en waar het over gaat. Het kan ook juist super zoet zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Duits kun je gewoon niet een mooie taal noemen, echt niet.
Wat lach je ;squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |