sc.quote:
what's wrong little girl?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die geen wederdienst doen
Well fuck off then
groot gelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die geen wederdienst doen
Well fuck off then
wel pic van je poepdrol?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja hallo ben vergeten te filmen
Daar gaan wij nu toch overquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Accepteert KLB SC geen nieuwe mensen ofzo?
So so vijandige TT. ;squote:
Als je maar met genoeg bent, dan kan je niet geweigerd worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Accepteert KLB SC geen nieuwe mensen ofzo?
Doe normaal.quote:
Ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je maar met genoeg bent, dan kan je niet geweigerd worden.
Ja hoor. Al zijn jullie wel een beetje gekkies, maar het brengt wel beetje leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:07 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ze vinden ons niet lief maar jij wel he
Dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je maar met genoeg bent, dan kan je niet geweigerd worden.
Invallen voor collega, maar hetzelfde niet willen doenquote:
Work hardquote:
Ontspannen hé, het is maar een forum.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zijn jullie wel een beetje gekkies, maar het brengt wel beetje leven in de brouwerij.
Ahw, dan ben ik er niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Ambicioso het volgende:
We zijn nu pas met een paar, vanavond zal wel weer chaos worden
Kom maar naar den haag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je met een groep op Arnhem CS in elkaar slaan.
terechte klachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Invallen voor collega, maar hetzelfde niet willen doen
Dat was de laatste keer
Ojaquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je met een groep op Arnhem CS in elkaar slaan.
We wilden onze eigen SC maar die kregen we niet en toen heeft Frank ons hierheen verhuisdquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoor. Al zijn jullie wel een beetje gekkies, maar het brengt wel beetje leven in de brouwerij.
Ik heb er nu al zin inquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Ambicioso het volgende:
We zijn nu pas met een paar, vanavond zal wel weer chaos worden
Heel KLB nu dood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Bedankt
Ja we waren KLB te erg tot last met onze SC in alle topics waar we elkaar tegenkwamen, dus zijn we hier
In ONZ kun je vast wel een eigen SC krijgen. Die hebben er daar echt duizend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
We wilden onze eigen SC maar die kregen we niet en toen heeft Frank ons hierheen verhuisd
[..]
Ik heb er nu al zin in
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga weer even werken jongens![]()
Dag
Wie wil er nou een SC in ONZquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ONZ kun je vast wel een eigen SC krijgen. Die hebben er daar echt duizend.
Incl eigen jinglequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ONZ kun je vast wel een eigen SC krijgen. Die hebben er daar echt duizend.
en dan? moe ik gaan werken zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel gezellig
Over een paar weken post hier niemand meer
Ja precies.quote:
wel, wijquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel gezellig
Ik zit te overwegen ontslag te nemen, te stoppen met m'n studie, een uitkering aan te vragen en elke dag onder een dekentje te KLB-en.quote:
kan hier ook, alleen iemand moet zo ziek zijn om er 1 te makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.Kan nog steeds niet bevatten waarom.
Want?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel gezellig
Befehl ist befehl.quote:
Heb je dit nog niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen ontslag te nemen, te stoppen met m'n studie, een uitkering aan te vragen en elke dag onder een dekentje te KLB-en.
Chai zou dat wel doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan hier ook, alleen iemand moet zo ziek zijn om er 1 te maken
Wow. :$quote:
Werkpaard hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan? moe ik gaan werken zeker?![]()
Ik heb een tijdje niet geFOK!t in 2012/2013 en toen heb ik mijn leven bij elkaar geraapt.quote:
WEDEROPSTANDING IS EEN FEITquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
AUTISTEN KUNNEN NIET TEGEN VERANDERING
Daar stevende deze SC sowieso al op af.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heel gezellig
zwarte bladzijdequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niet geFOK!t in 2012/2013 en toen heb ik mijn leven bij elkaar geraapt.
Nu zie ik in dat dat nutteloos was.
Er wordt juist meer gepost dan ooitquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar stevende deze SC sowieso al op af.
Zoals ik zei -> FBquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat dat elke keer gebeurd
Dan wordt er een plukje lastige users hierheen geschoven en na een aantal weken post niemand hier en blijft de harde kern doorposten.
klinkt bekendquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat dat elke keer gebeurd
Dan wordt er een plukje lastige users hierheen geschoven en na een aantal weken post niemand hier en blijft de harde kern doorposten.
Precies. Mensen moeten niet zo zeuren. Alsof je het alleenrecht op de SC hebt ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Er wordt juist meer gepost dan ooit
Nee hoor, in de hoogtijdagen werd er ook wel zoveel gepost.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Er wordt juist meer gepost dan ooit
do itquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, vocarootje met lekkere kreun er doorheen.
dit klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, vocarootje met lekkere kreun er doorheen.
Paar keer geprobeerd maar toen deden jullie echt supergemeen tegen mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt deze harde kern ook buiten de SC?
moet je vanvond eens kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, in de hoogtijdagen werd er ook wel zoveel gepost.
Wat zeiden we?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd maar toen deden jullie echt supergemeen tegen mij.
sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar keer geprobeerd maar toen deden jullie echt supergemeen tegen mij.
Weet niet meer, heb ik verdrongen. En ja, schavuiten!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat zeiden we?!Stelletje belhamels die we er rondlopen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet meer, heb ik verdrongen. En ja, schavuiten!
Excuses aanvaard.quote:
Ik zou haast willen zeggen: tuig van de riggel! Maar dat is misschien wat hard.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet meer, heb ik verdrongen. En ja, schavuiten!
Ik vind het niet erg, jullie zijn welkomquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zoals ik zei -> FB
Wij wilden dit ook niet
Dat wordt een nieuwe laptop kopen na vanavond.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nee maar wel 3 weken sperma opgespaard
mocht je vinden dmquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jij denkt zeker dat ik die nog weet te vinden
Weinigquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt deze harde kern ook buiten de SC?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, jullie zijn welkom
Ik heb hem al.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, jij denkt zeker dat ik die nog weet te vinden
Kkstem.quote:
Beetje wel. Jullie zijn meer schobbejakken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zou haast willen zeggen: tuig van de riggel! Maar dat is misschien wat hard.
doeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Spongeboss het volgende:
de harde kern, mag ik een teiltje?
dachten wij gisten ook toen je in FB posttequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Spongeboss het volgende:
de harde kern, mag ik een teiltje?
Speciaal doei voor jouquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje wel. Jullie zijn meer schobbejakken.
Ouwequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Ambicioso het volgende:
ik ben weg tot vavond he
boks ouwe
zwart graagquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga koffie zetten. Geen gekke dingen doen.
quote:
Sorry, ik drukte me wat onzorgvuldig uit.quote:
Nu ben ik tevrede jullie blijven nu hier en Verneuken klb niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:20 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
dachten wij gisten ook toen je in FB postte
godverdommequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, ik drukte me wat onzorgvuldig uit.
Ik ga koffie voor mezelf zetten.
Wat goed dat je ervoor open staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
Gezellig, een paar 16 jarige knullen erbij met adhd.
we zijn maar met ongeveer 10 denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nu ben ik tevrede jullie blijven nu hier en Verneuken klb niet meer
Hoe oud dan? Wel zo netjes als jullie je eerst even voorstellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
we zijn maar met ongeveer 10 denk ik
en veel zijn ouder dan 16
inb4 17
oja en 40+ is stukje verder als je het niet meer kan hendelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
Dan word dit echt onleesbaar op den duurquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
we zijn maar met ongeveer 10 denk ik
en veel zijn ouder dan 16
inb4 17
Sta ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed dat je ervoor open staat.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
WE ZIJN NIET NETJES.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud dan? Wel zo netjes als jullie je eerst even voorstellen.
Hoi ik ben TARDIS., 22 jaar, en ik kom uit Breda.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud dan? Wel zo netjes als jullie je eerst even voorstellen.
Ja gisteren was het ongeeer 50 pagina's in een uurquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan word dit echt onleesbaar op den duur
[..]
Sta ik niet.
Stel je toch maar even voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
WE ZIJN NIET NETJES.
we zijn niet voor niets weggestuurd
Goedemorgen, Matip.quote:
Je vind je nu al zo stoer dat je denkt dat niet kan 'hendelen' ? de arrogantie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
oja en 40+ is stukje verder als je het niet meer kan hendelen
was meer een tip voor het geval datquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goedemorgen, Matip.
[..]
Je vind je nu al zo stoer dat je denkt dat niet kan 'hendelen' ? de arrogantie.
Naar je zin in Breda?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoi ik ben TARDIS., 22 jaar, en ik kom uit Breda.
hallo ambiciosoquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben ambiocioso en ik ben 19 jaar. Ik zit in de bijstand
19 is wel een goeie leeftijd. Ben je nog lekker vormbaar enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben ambiocioso en ik ben 19 jaar. Ik zit in de bijstand
Vormbaar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
19 is wel een goeie leeftijd. Ben je nog lekker vormbaar enzo.
de lerares in je komt naar bovenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
19 is wel een goeie leeftijd. Ben je nog lekker vormbaar enzo.
slechte herinneringen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Vormbaar?![]()
ik doe niet meer aan die seksspelletjes
Ahw. Cute.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Vormbaar?![]()
ik doe niet meer aan die seksspelletjes
Heb m'n bril ook even opgezet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lerares in je komt naar boven
25quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n bril ook even opgezet.
heb jij een bril?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bril, mits goed montuur.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar Breda is wel ver van Arnhem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zitten wij wel iets dichter bij elkaar
Ja. Maar alleen als ik achter de laptop zit of tv kijk ofzo. Anders kan ik het niet lezen.quote:
toch: vrouwen met brilquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als ik achter de laptop zit of tv kijk ofzo. Anders kan ik het niet lezen.!
Hahahahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als ik achter de laptop zit of tv kijk ofzo. Anders kan ik het niet lezen.!
Ik overdrijf wel een beetje hoor. Kan het wel lezen maar krijg na een tijdje last van m'n ogen en hoofdpijn omdat m'n ogen hele tijd moeten scherp stellen.quote:
i know rightquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook pas drie jaar een bril. Zie je opeens alles in HD. Shit man.
Oh jij was gelijk van alles van planquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar Breda is wel ver van Arnhem.
Ik wil ook nog een keer een bril. Lens was naar. Heb 1 oog met -2/3 of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel een beetje hoor. Kan het wel lezen maar krijg na een tijdje last van m'n ogen en hoofdpijn omdat m'n ogen hele tijd moeten scherp stellen.
Vieze hipsterquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar man. Moest er wel eerst heel erg aan wennen. Lomp tegen je bril stoten hele tijd.quote:
Nou ja, nee. Maar toch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jij was gelijk van alles van plan
En je andere oog?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer een bril. Lens was naar. Heb 1 oog met -2/3 of zo.Zou eigenlijk wel af en toe een bril moeten dragen, dan gaat die minder hard achteruit.
Andere oog is gewoon 100% goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar man. Moest er wel eerst heel erg aan wennen. Lomp tegen je bril stoten hele tijd.Beetje alsof je een hond bent met zo'n kap om je nek.
[..]
Nou ja, nee. Maar toch.
[..]
En je andere oog?
Zeg jij. ;squote:
ik ken hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar man. Moest er wel eerst heel erg aan wennen. Lomp tegen je bril stoten hele tijd.Beetje alsof je een hond bent met zo'n kap om je nek.
Jaquote:
Oh, dat dan weer niet. Shit man, hoe flik je dat ook?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het
En bijna de trap af donderen omdat je half onder je bril door kijkt? of ben ik de enige die zo lomp is..
ik had al langer een bril, maar die zette ik nooit. nu wil ik eigenlijk niet meer zonder.
Mijn favo WA-smiley.quote:
Je bent zelf vies.quote:
jazeker kom aar even hier meidje dan prik ik je half inje baarmoeder hehehehe ;pquote:
bijna he. zo vaak val ik niet echt de trap af..quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat dan weer niet. Shit man, hoe flik je dat ook?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
Soms ga jij niet aan het niveau van die anderen voorbij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jazeker kom aar even hier meidje dan prik ik je half inje baarmoeder hehehehe ;p
Ik zat ook al met eenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
Echt serieus wie verzint deze troep?
Schoolbusseks leidt tot geweld na queef
Niet eens gepost door Djeezquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
Doe ik voor jou, zie gewoon dat je op je gemak voelt bij dat soort jochies ;D lief toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Soms ga jij niet aan het niveau van die anderen voorbij.
Dat viel mij ook gelijk opquote:
Idd gewoon onmogelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zat ook al met eengezicht te lezen.
Lief.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik voor jou, zie gewoon dat je op je gemak voelt bij dat soort jochies ;D lief toch?
Yay! Op de goede wegquote:
kkquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Laatst in de slijterij wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar nu moet je ineens toch telkens je ID weer laten zien?
ik niet. rijbewijs welquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst in de slijterij wel ja.Maar ja, boeiend. Heb dat ding toch altijd bij me.
Ja, dat. Standaard in m'n portemonnee. En m'n paspoort zit in m'n tas. Ga toch nooit weg zonder m'n tas+portemonnee. /vrouwquote:
Ik moest hem gisteren laten zien toen ik ergens een wijntje ging drinken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laatst in de slijterij wel ja.Maar ja, boeiend. Heb dat ding toch altijd bij me.
ik ben blij als ik dit jaar eindelijk zo'n rijbewijs pasje krijg ipv dat goor vodje papierquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat. Standaard in m'n portemonnee. En m'n paspoort zit in m'n tas. Ga toch nooit weg zonder m'n tas+portemonnee. /vrouw
Dat is toch al langer zo? Samen legitimeren? Las laatst wel een verhaal over een vrouw die geen alcoholvrij bier meekreeg omdat ze geen legitimatie bij zich had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef Matip het volgende:
Slijterij is echt belachelijk, daar wordt zelfs om ID gevraagd van diegene met wie je bent.
Hahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik moest hem gisteren laten zien toen ik ergens een wijntje ging drinken.Zag er zeker uit als een loktiener.
Ja, kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben blij als ik dit jaar eindelijk zo'n rijbewijs pasje krijg ipv dat goor vodje papier
paspoort zit in een mapje met veiligheidspaspoort en nog wat dingetje. die haal ik daar alleen uit als ik naar het buitenland ga
Kan wel kloppen inderdaad, vind het best belachelijk. Was laatst toch ook een topic dacht ik, dat een cassiere om ID vroeg omdat iemand witte wijnazijn kochtquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al langer zo? Samen legitimeren? Las laatst wel een verhaal over een vrouw die geen alcoholvrij bier meekreeg omdat ze geen legitimatie bij zich had.
[..]
Hahaha.
Sorry, probeer mij te beterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Robophatt het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier hard omlaag gegaan
Ik zie niksquote:
in de krant stond laatst een stukje van een moeder die boodschappen ging doen en bier niet meekreeg omdat kind in kinderwagen geen 18 wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch al langer zo? Samen legitimeren? Las laatst wel een verhaal over een vrouw die geen alcoholvrij bier meekreeg omdat ze geen legitimatie bij zich had.
[..]
Hahaha.
ik hou het nog een beetje hoogquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Robophatt het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry, probeer mij te beteren
[..]
Ik zie niks
Ja ik doe m'n best maar ik kan helaas niet ouder worden dan ik ben. Niet sneller dan gebruikelijk iigquote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Robophatt het volgende:
Dat was een baby iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de krant stond laatst een stukje van een moeder die boodschappen ging doen en bier niet meekreeg omdat kind in kinderwagen geen 18 was
Duurt niet lang meer voordat je je moet legitimeren bij het kopen van schoonmaakmiddelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Kan wel kloppen inderdaad, vind het best belachelijk. Was laatst toch ook een topic dacht ik, dat een cassiere om ID vroeg omdat iemand witte wijnazijn kocht
Niet?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in de krant stond laatst een stukje van een moeder die boodschappen ging doen en bier niet meekreeg omdat kind in kinderwagen geen 18 was
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]jij hoeft je niet te beteren
[..]
Ja ik doe m'n best maar ik kan helaas niet ouder worden dan ik ben. Niet sneller dan gebruikelijk iig
Of een embleem op de jas met geboortedatum enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
Ik zou mensen gewoon standaard bij alles laten legitimeren. Gewoon voor het geval dat.
Haha shiiit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Kan wel kloppen inderdaad, vind het best belachelijk. Was laatst toch ook een topic dacht ik, dat een cassiere om ID vroeg omdat iemand witte wijnazijn kocht
Oh ja, heb ik ook gelezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Is goed, wat dat ook mag betekenquote:
In de vorm van een ster.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of een embleem op de jas met geboortedatum enzo
Ja preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of een embleem op de jas met geboortedatum enzo
Dat ik af en toe mijn best doe om volwassen over te komen. En dat doe ik speciaal voor jouquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is goed, wat dat ook mag beteken
Precies, heb het in de ideeenbus gestopt ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja preciesLekker helder toch. Kun je gelijk mensen die niet oud genoeg zijn gewoon weigeren je winkel binnen te laten.
Een opvallende kleur, geel ofzo?quote:
Je snapt 'm niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen ook maar het geloof er bij zetten?
Ja, goed idee.quote:
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies, heb het in de ideeenbus gestopt dit
[..]
Een opvallende kleur, geel ofzo?
Robo als onze nieuwe charismatische leider.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.
Wow toevallig is m'n lievelingskleur ook gewoon echt rood. Staat mooi bij zwart en wit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Robo als onze nieuwe charismatische leider.
Partei für die Sicherheit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een politieke partij beginnen. Partij voor de Zekerheid. Sowieso kamermeerderheid.
Kan wel, ik ben toch Limburgsquote:
Mwoa niet alles, laatst een Duits boek gelezen voor m'n scriptie en sommige dingen zijn in het Duits juist echt heel mooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef Chloroform het volgende:
In het Duits klinkt alles nazi-achtig.
ook bij super hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:53 schreef Matip het volgende:
Slijterij is echt belachelijk, daar wordt zelfs om ID gevraagd van diegene met wie je bent.
Duits kun je gewoon niet een mooie taal noemen, echt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoa niet alles, laatst een Duits boek gelezen voor m'n scriptie en sommige dingen zijn in het Duits juist echt heel mooiJe moet het alleen niet schreeuwen
Oh, nice. Zou je niet verwachten. Heb 6 jaar Duits gehad op de middelbare school, maar kan mezelf nog steeds niet verstaanbaar maken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoa niet alles, laatst een Duits boek gelezen voor m'n scriptie en sommige dingen zijn in het Duits juist echt heel mooiJe moet het alleen niet schreeuwen
Altijd hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Ambicioso het volgende:
wow het gaat echt ergens over hier eigenlijk?
frans lukt mij ook voor geen meter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nice. Zou je niet verwachten. Heb 6 jaar Duits gehad op de middelbare school, maar kan mezelf nog steeds niet verstaanbaar maken.Zelfde met Frans.
Vind het geen super mooie taal ofzo, maar vind hem ook niet per definitie lelijk. Het ligt er gewoon heel erg aan hoe je het leest en waar het over gaat. Het kan ook juist super zoet zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Duits kun je gewoon niet een mooie taal noemen, echt niet.
Wat lach je ;squote:
Ik ken hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, nice. Zou je niet verwachten. Heb 6 jaar Duits gehad op de middelbare school, maar kan mezelf nog steeds niet verstaanbaar maken.Zelfde met Frans.
Ik zit ook al geamuseerd mee te lezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:09 schreef Ambicioso het volgende:
wow het gaat echt ergens over hier eigenlijk?
Ik dacht dan SC gelijk stond aan baggerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit ook al geamuseerd mee te lezen.
Ik vind dingen soms ook vreemd. Ik vind het bijvoorbeeld vreemd dat bijna dezelfde bank bij de een 500 euro is en bij de ander 250. ;squote:
Haha, lucky.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ken hetFrans kan ik op zich nog wel enigszins spreken, maar heb alleen Duits 1 gehad en dat ook echt gewoon met een 5,49 afgesloten. Lezen en luisteren gaat prima, maar spreken
![]()
Spreek in Oostenrijk/Duitsland meer gewoon dialect met een Duits accent. Verstaan ze ook wel.
Koop die van 500quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dingen soms ook vreemd. Ik vind het bijvoorbeeld vreemd dat bijna dezelfde bank bij de een 500 euro is en bij de ander 250. ;s
[..]
Haha, lucky.Duits kon ik toen nog wel redelijk, tegenwoordig echt totaal niet meer. Frans heb ik nooit begrepen.
Nee dat is 's avonds pas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik dacht dan SC gelijk stond aan bagger
Ja terwijl ik de laatste toets echt beter had gemaakt dan de rest van de klasquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dingen soms ook vreemd. Ik vind het bijvoorbeeld vreemd dat bijna dezelfde bank bij de een 500 euro is en bij de ander 250. ;s
[..]
Haha, lucky.Duits kon ik toen nog wel redelijk, tegenwoordig echt totaal niet meer. Frans heb ik nooit begrepen.
True. Het is ook niet echt heel lelijk, maar ik vind het geen mooie taal. Bepaalde dialecten zijn ook echt niet te verstaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind het geen super mooie taal ofzo, maar vind hem ook niet per definitie lelijk. Het ligt er gewoon heel erg aan hoe je het leest en waar het over gaat. Het kan ook juist super zoet zijn.
Ja als iedereen die in andere topics loopt te baggeren hier naartoe gestuurd wordt.quote:
En de posts zijn vele te lang hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit ook al geamuseerd mee te lezen.
frans versta ik op zich nog wel een beetje, maar zelf iets zeggen is een heel ander verhaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Chloroform het volgende:
Vind Frans wel een mooie taal.Bij TV5 Monde heb je Franse programma's met Nederlandse ondertiteling. Zit dat altijd gefascineerd te luisteren. En dan besef je na 10 minuten opeens dat je gvd gewoon een programma over tomaten kijkt.
Nee, iesj doer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:14 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Koop die van 500
Betere qualiteit jeweetzelf
Nee d at is het niet. Maar omdat we een groep waren gebeurde datquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als iedereen die in andere topics loopt te baggeren hier naartoe gestuurd wordt.
Ik heb dat precies andersom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja terwijl ik de laatste toets echt beter had gemaakt dan de rest van de klasWant ik wist dat het zoiets zou gaan worden.
Frans voel ik veel beter aan ofzoHeb ik wel zes jaar gehad, vind ik ook echt een mooie taal. Duits snapte ik gewoon geen reet van en had ik geen zin in.
Vind dat ze in Berlijn zo vreemd pratenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Matip het volgende:
[..]
True. Het is ook niet echt heel lelijk, maar ik vind het geen mooie taal. Bepaalde dialecten zijn ook echt niet te verstaan.
Ik vind baggeren sterk overdreven. Maar wij vroegen er ook niet om okeequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als iedereen die in andere topics loopt te baggeren hier naartoe gestuurd wordt.
Heb geen bijstand, ik werk gewoon voor m'n geld.quote:
Als een iemand het doet ban je hem gewoon ofzo, maar wij waren met 10 ongeveer? Daarom hebben ze ons gedumptquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind baggeren sterk overdreven. Maar wij vroegen er ook niet om okee
werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen bijstand, ik werk gewoon voor m'n geld.#slechtvoorelkaar
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind baggeren sterk overdreven.
Ja precies, toch een soort van schaamte of angst ofzo om dan in een andere taal te praten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
frans versta ik op zich nog wel een beetje, maar zelf iets zeggen is een heel ander verhaal
Ja ik had er ook alle vertrouwen in dat Duits een eitje zou zijn. Had ook Latijn, dus die naamvallen zouden niets voor moeten stellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom.Wel gek, want je zou zeggen dat je als Limburger Duits wel redelijk aan zou voelen.
Komt bij jou ook wel als jij later groot en sterk bent.quote:
oh, dat maakt me niet zo veel uit, duits en engels praten gaat goed, maar in het frans komt gewoon echt niet in me op wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, toch een soort van schaamte of angst ofzo om dan in een andere taal te praten.
Heb je Latijn als examenvak gehad? Ik heb Latijn en Grieks na de derde meteen laten vallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik had er ook alle vertrouwen in dat Duits een eitje zou zijn. Had ook Latijn, dus die naamvallen zouden niets voor moeten stellenuhuh...
latijn heb ik ook gedaan, was best leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik had er ook alle vertrouwen in dat Duits een eitje zou zijn. Had ook Latijn, dus die naamvallen zouden niets voor moeten stellenuhuh...
Je ne comprends pas. Je ne parler pas Francais. Je voudrais deux baguettes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat maakt me niet zo veel uit, duits en engels praten gaat goed, maar in het frans komt gewoon echt niet in me op wat ik moet zeggen
ik na de 4de. deed het vooral omdat ik dan geen muziek of tekenen hoefde te doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je Latijn als examenvak gehad? Ik heb Latijn en Grieks na de derde meteen laten vallen.
Moet je in Frankrijk juist niet hebben, als je daar je best doet om alles in het Frans te vragen dan zijn ze super enthousiast en leuk enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, toch een soort van schaamte of angst ofzo om dan in een andere taal te praten.
Nee heb het ook laten vallen na de derdequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je Latijn als examenvak gehad? Ik heb Latijn en Grieks na de derde meteen laten vallen.
Ik ben wel al groot en sterkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt bij jou ook wel als jij later groot en sterk bent.
niemand geeft een neukquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Pff.. ook nog is tentamen volgende week.
Ik heb alle CKV-vakken gehad. Beeldende Vorming vond ik echt geweldig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik na de 4de. deed het vooral omdat ik dan geen muziek of tekenen hoefde te doen
Oh, dat wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je in Frankrijk juist niet hebben, als je daar je best doet om alles in het Frans te vragen dan zijn ze super enthousiast en leuk enzo![]()
Heb straks een interview met een vrouwtje in Amerika, vind ik veel enger terwijl mijn Engels juist veel beter is dan mijn Frans. Maar dan ben je kritischer ofzo.
Wat zijn je stats?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben wel al groot en sterk
fitness jeweet
En als je het niet goed kan kijkt men meer op je neer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat wel ja.![]()
Ja, omdat je Engels veel meer gebruikt. Dan verwacht je dat je dat gewoon goed hoort te spreken.
Terecht ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je het niet goed kan kijkt men meer op je neer.
ckv bestond bij mij nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb alle CKV-vakken gehad. Beeldende Vorming vond ik echt geweldig.
Beeldende Vormingquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb alle CKV-vakken gehad. Beeldende Vorming vond ik echt geweldig.
[..]
Oh, dat wel ja.![]()
Ja, omdat je Engels veel meer gebruikt. Dan verwacht je dat je dat gewoon goed hoort te spreken.
Geluk. Afschuwelijk vakquote:
Mijn spraak is echt heel slecht inmiddels.quote:
Mooi vak man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beeldende Vorming![]()
Ja precies, dan ga je ook veel meer letten op alles wat je zegt ofzo. Bij Frans heb ik altijd zoiets van whatever, m'n uitspraak is goed dus het klinkt in ieder geval Frans.
eens*quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Pff.. ook nog is tentamen volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |