En, wat zei je moeder er van?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef Meloewa het volgende:
Dat zei een buitenlander net tegen mij![]()
Ik heb gvd een winterjas aan... ( helemaal dicht) een normale spijkerbroek en laarsjes..
Klacht: sletje genoemd worden voor het eerst in mijn leven in reallife
Bel haar op om het te vertellen! Misschien dat ze haar nieuwe levensvisie aanpast!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zit nu in de trein het was buiten
Welkom tweenutsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Zo. Weer een dagelijks 'moet mijn aandachtsquota halen'-topic
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands sprekenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef xzaz het volgende:
Een buitenlander die Nederlands spreekt; knap.
Bedankt. Van hetzelfdequote:
Shitquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands spreken
Psycho is ze wel jaquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je die tyfusgast geen schaar in de nek gestoken? (Je doet toch mbo?)
Scherpquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ja Maar ik gaf hem geen blik waardig gewoon strak vooruit kijken eh lopen. Eerst liepen ze al een stuk eerder langs was ik met meisjes aan praten. Gingen ze een stukje verder staan mij begluren. Maar ik moest mijn trein halen dus moest er uiteindelijk langsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je die tyfusgast geen schaar in de nek gestoken? (Je doet toch mbo?)
Waren het mocro's met haakneuzen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja Maar ik gaf hem geen blik waardig gewoon strak vooruit kijken eh lopen. Eerst liepen ze al een stuk eerder langs was ik met meisjes aan praten. Gingen ze een stukje verder staan mij begluren. Maar ik moest mijn trein halen dus moest er uiteindelijk langs.
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nuquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
KLB / Jas staat rampzalig lelijk inclusief pics!
Deze jas?
Pics? En nu met je hoofd vol in beeld please.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nu
Slettenjasquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
Deze jas?
beetje vies goedkoop volk, Marokkaans of zo. Maar dan niet mooi boy eerder papperig.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waren het mocro's met haakneuzen?
Picsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nu
quote:
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Zo. Weer een dagelijks 'moet mijn aandachtsquota halen'-topic
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef Nikmans het volgende:
Je bent helemaal geen sletje, Meloetje
Jup, sletje gebasseerd op deze foto'squote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
Deze jas?
Maar hou je wel van een beetje pijpen?quote:
Had deze jas aan ( zonder bontkraag van Benneton)quote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup, sletje gebasseerd op deze foto's
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Nou je deelt tegenwoordig ook weer echt alles hier he
quote:
ik zat te twijfelen maar ik dacht : ik heb een lange trein reis en vraag me af.. Ik dacht why not. Zit nog steeds in treintje. Kut lang reizenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Niet genoeg, heb liever foto's bij deze situatiebeschrijving.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Riem/band onder de tietjes om ze te accentueren = sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had deze jas aan ( zonder bontkraag van Benneton)
[ afbeelding ]
En donkerblonde haartjes geverfd.
Die gedrochten zitten werkelijk overal in Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beetje vies goedkoop volk, Marokkaans of zo. Maar dan niet mooi boy eerder papperig.
quote:
quote:
Troep.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?
Gast doe eens rustig johquote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Nikmans het volgende:
Mannen die het woord slet gebruiken verpesten het trouwens voor iedereen, stelletje nichten
Dat ze weerloos is als HSG haar bij haar tieten pakt als hij haar neukt, omdat ze zo klein is.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?
Dit. De reden waarom Meloewa het hier zo lang volhoudt is vanwege de verschillende verhalenlijnen. Ff kijken wat we allemaal hebben gehad:quote:
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedachtquote:Op donderdag 14 november 2013 15:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Riem/band onder de tietjes om ze te accentueren = sletje.
En haar tot op den bibs ook.
Allen vrouwen die het verdienen worden zo aangesproken, en hoeren die zich er wat van aantrekken zijn eigenlijk nog erger. Niet zo aanstellen, zo flirten die gasten nou eenmaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Nikmans het volgende:
Mannen die het woord slet gebruiken verpesten het trouwens voor iedereen, stelletje nichten
Ik snap die uitdrukking nietquote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Troep.
[..]
Gast doe eens rustig johof roest je schild?
Schild, ridder, white knight, etc. etc.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedacht
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schild, ridder, white knight, etc. etc.
Geen dank
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?. De naïviteit
...
Oh, nou vooruitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schild, ridder, white knight, etc. etc.
Geen dank
21 en dan zo'n sletten jas die meisjes van 14 hebben..quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zo
Je moeder wilt ook dat je de Bomber inruilt voor een bontkraagje dus ik snap haar keuze voor deze jas welquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedacht
Wat vind je van mijn nieuwe Meloewa-verhaallijn? Sluit mooi aan bij haar kledingverhaallijn, want daar ondervindt ze ook hinder van haar lengte. En natuurlijk de HSGverhaallijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit. De reden waarom Meloewa het hier zo lang volhoudt is vanwege de verschillende verhalenlijnen. Ff kijken wat we allemaal hebben gehad:
- Schooltopics/mislukte opleidingen
- Klerentopics
- Treinreistopics
- Chroestjov en de hotels
- HSG-Pompjen
En nog veel meer natuurlijk. Kortom, TS is een topper.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze weerloos is als HSG haar bij haar tieten pakt als hij haar neukt, omdat ze zo klein is.
Jaja, wat origineler dan normaal, maar ik verwacht vooruitgang.
Als je je reet met een strakke spijkerbroek niet verhult met een grote jas die je tieten accentueert moet je je niet aanstellen, meisje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zo
En dan zoekt je moeder je winterjas uit? De tering...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef SchoneZoon het volgende:
Meloewa heb je nog steeds een onderkin?
haha spannendquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.
Ik zit btw extra met de rug naar een jongen toe hier in een wachthok zodat hij me niet ziet fokken.
Losgaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
2nutz die in elk topic losgaat op Meloewa.
Is het niet handiger om andersom te zitten, zo kan hij toch juist op je scherm kijken?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.
Ik zit btw extra met de rug naar een jongen toe hier in een wachthok zodat hij me niet ziet fokken.
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beterquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losgaat?'vroeger' was ze nog leuk en leek ze oprecht dom en naief.. nu ligt het er gewoon te dik boven op
Volgens mij heb jij altijd fitties met haar? je huidige comment verrast me.
Ja... Ik heb eeuwen gezocht voor een winterjas en mijn moeder ging naar de stad die andere inwisselen toen zei ik als je wen leuke jas voor me ziet dan koop hem maar. Maar eigenlijk heb ik de zwarte versie maar draag nu dezequote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En dan zoekt je moeder je winterjas uit? De tering...
Overigens, vind je in die jas best sexy, beetje een lekker sletje
Ze is van harte welkomquote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beter
Gast, ff rustig, bedoelde het positief. De manier waarop jij het brengt is gewoon grappig. Ben het roerend met je eens verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losgaat?'vroeger' was ze nog leuk en leek ze oprecht dom en naief.. nu ligt het er gewoon te dik boven op
Volgens mij heb jij altijd fitties met haar? je huidige comment verrast me.
Potentie.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe Meloewa-verhaallijn? Sluit mooi aan bij haar kledingverhaallijn, want daar ondervindt ze ook hinder van haar lengte. En natuurlijk de HSGverhaallijn.
[..]
heb hem tegen mijn lijf gedrukt hoofd gebogen klaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het niet handiger om andersom te zitten, zo kan hij toch juist op je scherm kijken?
als een ekte autist.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb hem tegen mijn lijf gedrukt hoofd gebogen klaar.
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beter
Ik ben altijd rustig hoor. Excuses als het anders over kwam.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gast, ff rustig, bedoelde het positief. De manier waarop jij het brengt is gewoon grappig. Ben het roerend met je eens verder.
[..]
Potentie.
Hm plausibel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja... Ik heb eeuwen gezocht voor een winterjas en mijn moeder ging naar de stad die andere inwisselen toen zei ik als je wen leuke jas voor me ziet dan koop hem maar. Maar eigenlijk heb ik de zwarte versie maar draag nu deze
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben altijd rustig hoor. Excuses als het anders over kwam.
Toradora heeft inderdaad veel aanzien in KLB.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik mis argo topics nu sta ik alleen voor lul in KLB
Als de noot aan de man is...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:50 schreef Meloewa het volgende:
Noot heeft echt issues. Volgens mij allang niet meer intiem geweest met een vrouw.
De topics van argo waren tenminste vermakelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik mis argo topics nu sta ik alleen voor lul in KLB
Tora is lievvvquote:Op donderdag 14 november 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Toradora heeft inderdaad veel aanzien in KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Huh?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Toradora heeft inderdaad veel aanzien in KLB.
Ja maar ik ben een vrouw wij maken andere drama meequote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
De topics van argo waren tenminste vermakelijk.
Jezelf een vrouw noemen terwijl je nog echt een meisjemeisje bent.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw wij maken andere drama mee
Wat begint met hosselpogingen eindigd in pure haat.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
2nutz die in elk topic losgaat op Meloewa.
Toradora kampt met een dezelfde soort problematiek als jij vandaag.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw wij maken andere drama mee
Normaal zeggen mensen altijd dat ik vrouw moet zeggen. Maar mensen spreken me wel aan met meisje Hihi.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jezelf een vrouw noemen terwijl je nog echt een meisjemeisje bent.
Oh shit. Iets met een aap en een mouw. Desalniettemin #teamnutz.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat begint met hosselpogingen eindigd in pure haat.
Ja en ik was ook nog voor niets naar school gedaan vandaag was later gegaan omdat ik moe was kom ik daar was er het een ander verschoven 3 uur gereisd voor een uurtje les en uitgemaakt worden voor sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:04 schreef Pharkus het volgende:
Die jongen moet toch wat aangezien al zijn likes op Tinder niks opleveren.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en ik was ook nog voor niets naar school gedaan vandaag was later gegaan omdat ik moe was kom ik daar was er het een ander verschoven 3 uur gereisd voor een uurtje les en uitgemaakt worden voor sletje.
Insinueer je nu dat LN haar slet noemt? Wowquote:Op donderdag 14 november 2013 16:04 schreef Pharkus het volgende:
Die jongen moet toch wat aangezien al zijn likes op Tinder niks opleveren.
Sommige mensen maken gebruik van de gelegenheid andere mensen zwart te maken om hun miezerige bestaan te accepterenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh shit. Iets met een aap en een mouw. Desalniettemin #teamnutz.
En met sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mensen spreken me wel aan met meisje Hihi.
In zo'n kamer met van die matrassen aan de muur beste meloewa.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en ik was ook nog voor niets naar school gedaan vandaag was later gegaan omdat ik moe was kom ik daar was er het een ander verschoven 3 uur gereisd voor een uurtje les en uitgemaakt worden voor sletje.
Ik moet me echt isoleren zou je zeggen he pharkus.
Hahaha jezusquote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat begint met hosselpogingen eindigd in pure haat.
Voor mij ben je een droomvis.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jezusJe bent een klein meisje met waanideeen.
Maar zit je er echt zo mee dan dat ik je uit maak voor rotte vis?de meesten negeren mij gewoon.
Het was toch een Lichtgetinte Nederlander?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat LN haar slet noemt? Wow
is dat in het gekkenhuis?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In zo'n kamer met van die matrassen aan de muur beste meloewa.
Het doet me verdriet.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jezusJe bent een klein meisje met waanideeen.
Maar zit je er echt zo mee dan dat ik je uit maak voor rotte vis?de meesten negeren mij gewoon.
Zei ik denk ik meer dan een jaar geleden ook al... tijd om harder te worden.quote:
Hahahahaquote:
Dit is de enige conclusie die je trekt? niet de inhoud van mijn posts met kritiek?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sommige mensen maken gebruik van de gelegenheid andere mensen zwart te maken om hun miezerige bestaan te accepteren
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gezelligik manipuleer ze wel.. Eerst heel kalm en als ik mijn zin niet krijg word ik hysterisch!
GO NOOT GO NOOTquote:Op donderdag 14 november 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zei ik denk ik meer dan een jaar geleden ook al... tijd om harder te worden.
[..]
Hahahahalief dat je dat egt
[..]
Dit is de enige conclusie die je trekt? niet de inhoud van mijn posts met kritiek?zo makkelijk, net als de jaloeziekaart... wel kinderachtig.
Word je lekker rustig en willoos van.quote:
Ja en gek :$ maar dan anders. Zo'n mensen die staren.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wordt je lekker rustig en willoos van.
Naja dan niet. Maar niet meer huilen als je kritiek krijgtquote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GO NOOT GO NOOT
Zeg alles wat je dwars zit schatje.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja dan niet. Maar niet meer huilen als je kritiek krijgt
Die is er nu niet, brengt net je trui terug naar de winkel voor je en haalt een nieuwequote:
Je probeert te ergquote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is er nu niet, brengt net je trui terug naar de winkel voor je en haalt een nieuwedenk een lichtgroene.
haha ja lol vet grappig ;D ken ook zo een meisje hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je probeert te erg![]()
Soms zijn mensen wel grappig of leuk tot dat ze te erg gaan proberen...
nee,nee it doesn't make any sensequote:Op donderdag 14 november 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja lol vet grappig ;D ken ook zo een meisje hahahaha
87% van jouw zinnen ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee,nee it doesn't make any sense
BURNquote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
87% van jouw zinnen ook niet.
Zo houden we je topic wel weer lekker in stand hehelp ik je toch weer.
Wie is Chai?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
Chai ik zag je FB en je naam :$ apart hoor.
X meloewa
Chai Msquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Je chickie is weer aan het sherlocken? Of heb je zijn archief ontdekt?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Paas je FB eens door sletjequote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Wie is mijn chickie?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je chickie is weer aan het sherlocken? Of heb je zijn archief ontdekt?
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee, vraag maar aan ff92.
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Paas je FB eens door sletje
Ik snap nooit waar Madelief heen gaat...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee, vraag maar aan ff92.
Dat heb ik dus niet gedaan:quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggen
HEUUU JONGENS!
En als jij dat ook kan, waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.
sletjes hebben ook Badoo/tinder en een iphonequote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.
Ga nooit uit, geen FB of BB etc
Half aangeschotenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggen
HEUUU JONGENS!
Niet uitgaan? Wat doe je in het weekend dan? Knutselen en gezelschapspelletjes met je ouders of logeren bij een vriendin alvoor je lekker met een cola'tje en een tuut chips op de bank Holland's Got Talent zit te kijken....quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.
Ga nooit uit, geen FB of BB etc
iPhone check, rest nietquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
sletjes hebben ook Badoo/tinder en een iphone
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Niet uitgaan? Wat doe je in het weekend dan? Knutselen en gezelschapspelletjes met je ouders of logeren bij een vriendin alvoor je lekker met een cola'tje en een tuut chips op de bank Holland's Got Talent zit te kijken....
Hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.
Nu ga ik bijna elk weekendje naar myn vriendje van het nurdjesforum.
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegevenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan:
[..]
En als jij dat ook kan, waarom heb je dat niet gedaan dan?je hebt toch ook gewoon studentenOV?
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegeven
Gewoon doen. Kom ik mijn ware aard ook even laten zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegeven
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.
Ik staar dan zeker recht naar je voorgevelquote:Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.
je mag niet staren, dat heb ik altijd geleerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik staar dan zeker recht naar je voorgevelzo qua ooghoogte/gezichtsveld.
Lange reus. Ik ben bang voor je
Ja ga jij extra moed inzuipen van te voren om mij gelijk te gaan maken met de vloer. Mijn stemmetje uitlachen en me klieren, zodat ik ga huilen en jij een held bent en mijn wijntje uit mijn handen trektquote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Kom ik mijn ware aard ook even laten zien.
Gewoon heur tetten motorboaten, dat zal haar leren!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
Ik staar dan zeker recht naar je voorgevelzo qua ooghoogte/gezichtsveld.
Lange reus. Ik ben bang voor je
Ja Chai is wel een lange meid tegenover mij. 1,78/79 m was het toch he Chai?!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon heur tetten motorboaten, dat zal haar leren!
Die grote mond van je zal als sneeuw voor de zon verdwijnen. Jij weet net zo goed als ik dat ik nuchter of dronken jou zou kunnen kleineren totdat je er bij neervalt.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ga jij extra moed inzuipen van te voren om mij gelijk te gaan maken met de vloer. Mijn stemmetje uitlachen en me klieren, zodat ik ga huilen en jij een held bent en mijn wijntje uit mijn handen trekt
Je zou voorlichtingen moeten geven over sociale isolatie en de gevolgen daarvan door toedoen van FOK!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.
Nu ga ik bijna elk weekendje naar myn vriendje van het nurdjesforum.
Maar ik heb helemaal geen grote mond? Ik ben best verlegen in real :$quote:Op donderdag 14 november 2013 16:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die grote mond van je zal als sneeuw voor de zon verdwijnen. Jij weet net zo goed als ik dat ik nuchter of dronken jou zou kunnen kleineren totdat je er bij neervalt.
Inderdaad, maar draag ook geen hakken op zo'n midgetmeet hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja Chai is wel een lange meid tegenover mij. 1,78/79 m was het toch he Chai?!
ja voor een meisje is dit een grote boze mensen wereldquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je zou voorlichtingen moeten geven over sociale isolatie en de gevolgen daarvan door toedoen van FOK!
Het was wel een manletfest jaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar draag ook geen hakken op zo'n midgetmeet hoor.
Omg ik ga je dan wel vragen om 8cm. Zodat ik een 1,67 m bentquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
zou niet weten was wel lef geweest als ik voor hem ging staan en zij " wat moet je"quote:
Die grote smoel van je hier op FOK! bedoel ik. Die zou ik je dan betaald kunnen zetten, maar waarschijnlijk ben ik dan toch te druk bezig met mensen die wel interessant zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen grote mond? Ik ben best verlegen in real :$
Hoe zou je me dan kleineren?
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die grote smoel van je hier op FOK! bedoel ik. Die zou ik je dan betaald kunnen zetten, maar waarschijnlijk ben ik dan toch te druk bezig met mensen die wel interessant zijn.
Van mij kan je wel 18 cm krijgen hoor. *wink* *wink*quote:Op donderdag 14 november 2013 16:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omg ik ga je dan wel vragen om 8cm. Zodat ik een 1,67 m bent
alsof ik niet interessant benquote:Op donderdag 14 november 2013 16:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die grote smoel van je hier op FOK! bedoel ik. Die zou ik je dan betaald kunnen zetten, maar waarschijnlijk ben ik dan toch te druk bezig met mensen die wel interessant zijn.
M'n ogen gaan er van tollen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou niet weten was wel lef geweest als ik voor hem ging staan en zij " wat moet je"
Maar ik zei tegen zo'n meisjes die ik laterna tegen kwam weer. " fuckin lul" zeik ik en toen zeiden ze "omg jij bent zo cute"het hebben van een lieve stem en uiterlijk
Niks speciaals aan, een in het dozijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof ik niet interessant ben
Ja maar jij hebt ook zo'n boere kut dissende stem
Ik heb een typische meisjes piep grappige rot stem
Zou unfair zijnneem maar een pc mee dan neem ik die ook mee.. Gaan we tegenover elkaar zitten met de pc en maak ik je af @ FOK DM digitaal.
Toon eens een keer in je leven ballen en kom gewoon naar de volgende groepsmeet. Alsof andere mensen niet nerveus waren voordat ze erheen gingen, denk aan Dima bijv. Hij stond er wel gewoon, wat je ook zegt. Bij jou kun je tenminste ook niet zeggen dat je daar een te druk sociaal leven voor hebt.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof ik niet interessant ben
Ja maar jij hebt ook zo'n boere kut dissende stem
Ik heb een typische meisjes piep grappige rot stem
Zou unfair zijnneem maar een pc mee dan neem ik die ook mee.. Gaan we tegenover elkaar zitten met de pc en maak ik je af @ FOK DM digitaal.
jij wil gewoon kunnen zeggen dat jij mij gemeet hebt en ik niks bijzonders ben en een grijze muis die niks waar kan maken.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toon eens een keer in je leven ballen en kom gewoon naar de volgende groepsmeet. Alsof andere mensen niet nerveus waren voordat ze erheen gingen, denk aan Dima bijv. Hij stond er wel gewoon, wat je ook zegt. Bij jou kun je tenminste ook niet zeggen dat je daar een te druk sociaal leven voor hebt.
Wanneer is volgende meet dan deze man is sowieso van de partijquote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Toon eens een keer in je leven ballen en kom gewoon naar de volgende groepsmeet. Alsof andere mensen niet nerveus waren voordat ze erheen gingen, denk aan Dima bijv. Hij stond er wel gewoon, wat je ook zegt. Bij jou kun je tenminste ook niet zeggen dat je daar een te druk sociaal leven voor hebt.
Welnee hij denkt gewoon dat er een leuk meisje achter Meloewa zit die hij wel eens zou willen ontmoetenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij wil gewoon kunnen zeggen dat jij mij gemeet hebt en ik niks bijzonders ben en een grijze muis die niks waar kan maken.
Jij wil je goed voelen.
Even serieus, ik ga iemand toch niet publiekelijk vernederen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij wil gewoon kunnen zeggen dat jij mij gemeet hebt en ik niks bijzonders ben en een grijze muis die niks waar kan maken.
Jij wil je goed voelen.
Niet iedereen denkt zoals als jou :$ hosselaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:57 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Welnee hij denkt gewoon dat er een leuk meisje achter Meloewa zit die hij wel eens zou willen ontmoeten
Als jij dronken bentquote:Op donderdag 14 november 2013 16:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Even serieus, ik ga iemand toch niet publiekelijk vernederen.Eerder negeren dan of misschien zelfs het gesprek proberen aan te gaan.
Van een stem alleen word je niet bang he. Of althans, er zijn meerdere dingen ook al heb je geen intimiderende stem.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als jij dronken bent![]()
Maar laat je stem eens horen @ vocaroo
Kijken of ik daar bang voor moe zijn.
Wel een goedkope dan. Had minstens gedacht dat hij me achterna kwam rennen met een goude ring.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef Splutje het volgende:
Was waarschijnlijk een loverboy, volgens mij ziet Meloewa er wel prostitueerbaar uit
Je denkt dat je dan vernederd wordt ja? Denk eerder 'vereerd' en dat jij dat dan veel te serieus neemt.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Als jij dronken bent![]()
Maar laat je stem eens horen @ vocaroo
Kijken of ik daar bang voor moe zijn.
Ja maar ik kan best slecht een discussie aan gaan met mijn stem omdat mensen mijn stem vaag vinden dat leid dan afquote:Op donderdag 14 november 2013 17:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van een stem alleen word je niet bang he. Of althans, er zijn meerdere dingen ook al heb je geen intimiderende stem.
Belgen en Surinamers voor buitenlanders aanzien.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
hoezo te serieus ?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Je denkt dat je dan vernederd wordt ja? Denk eerder 'vereerd' en dat jij dat dan veel te serieus neemt.
Is ook zo. Een vriend van mij is een Limburger (maar wel super intelligent), is soms gewoon grappig.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik kan best slecht een discussie aan gaan met mijn stem omdat mensen mijn stem vaag vinden dat leid dan afvan wat je eigenlijk wilde zeggen.
Ja is ook echtquote:Op donderdag 14 november 2013 17:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Is ook zo. Een vriend van mij is een Limburger (maar wel super intelligent), is soms gewoon grappig.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:02 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb een soort Limburgse kim Feenstra stem zei eens iemand
Maar stel je niet zo aan joh, we raken eerder afgeleid door je tieten dan je accent.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is ook echtmaar dat is meer boers. Ik heb serieus ook nog een hele rare hoge stem.
Ik weet nog dat een leraar een keer zei dat vaak niet inhoudelijk wordt gekeken. Dus naar WAT je zegt. Maar dat er meer door het hoofd gaat " wat is dat nu weer voor een stem" of " niet lachen"
mijn tieten stellen jullie je visueel groter voor dan ze dan gaan zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar stel je niet zo aan joh, we raken eerder afgeleid door je tieten dan je accent.
Er heeft zich ook niemand gestoord aan mijn boerse accent.
Nou en, er is iets te zien, dat is goed genoeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mijn tieten stellen jullie je visueel groter voor dan ze dan gaan zijn
Vocaroo ?
Maar nog even, als ik dronken ben neemt niemand mij meer serieus.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja is ook echtmaar dat is meer boers. Ik heb serieus ook nog een hele rare hoge stem.
Ik weet nog dat een leraar een keer zei dat vaak niet inhoudelijk wordt gekeken. Dus naar WAT je zegt. Maar dat er meer door het hoofd gaat " wat is dat nu weer voor een stem" of " niet lachen"
nouquote:Op donderdag 14 november 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en, er is iets te zien, dat is goed genoeg.
En nee. Kan mijn eigen stem niet aanhoren.
Ja mij nuchter al niet vaakquote:Op donderdag 14 november 2013 17:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar nog even, als ik dronken ben neemt niemand mij meer serieus.Dus je argument ging niet op.
ben op telquote:
Ja maar bij hem durf ik ook wel mezelf te zijn.quote:
Och wat boeit je stem als je ook twee flinke Meloenen hebt?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar bij hem durf ik ook wel mezelf te zijn.
Ik vroeg ook of hij zou lachen als hij mij niet kon en hij met andere was en mijn stem hoorden en zei hij waarschijnlijk wel een beetje.
Iemand konnenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar bij hem durf ik ook wel mezelf te zijn.
Ik vroeg ook of hij zou lachen als hij mij niet kon en hij met andere was en mijn stem hoorden en zei hij waarschijnlijk wel een beetje.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och wat boeit je stem als je ook twee flinke Meloenen hebt?
zou dat de gedachtegang erachter zijn?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och wat boeit je stem als je ook twee flinke Meloenen hebt?
Kent :$quote:Op donderdag 14 november 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand konnenIk zou lachen idd.
[..]Shh, nu gaat ze onzeker doen en zeggen dat het eerder erwtjes zijn dan meloenen.
Ligt aan wat voor groepje, maar over het algemeen wel ja... Zit in de natuur, het alfa mannetje willen zijn enzo.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou dat de gedachtegang erachter zijn?![]()
Maar 1 op 1 zijn mannen sowieso altijd veel liever en leuker.
In groepjes gaan ze steeds een hoger toontje zingen, maakt de ander een stoere opmerking wil een ander van het groepje er boven uit steken en doet er dus weer een schepje boven op.
Duidelijke foto weer.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha Dankjeje stem is niet opvallend toch?
Ik was even
[ afbeelding ]
Eten.
maak is foto met geZicht erop danquote:Op donderdag 14 november 2013 17:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik was even
[ afbeelding ]
Eten.
Nee hier niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik was even
[ afbeelding ]
Eten.
Jij bent toch ook een goedkoop hoertje?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wel een goedkope dan. Had minstens gedacht dat hij me achterna kwam rennen met een goude ring.
Ook wel erg ik wist gewoon dat ze iets gingen zeggen normaal is het iets in de trant van " hey poppetje, etc etc )
En nu was het gewoon sletjedie wordt niet vaak ingekopt.
huh ik dacht juist dat jij klein was, heb ik dat verkeerd onthouden :pquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
en dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:39 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
maak is foto met geZicht erop dan
Zittend valt het ook niet op. Misschien stond/zat ik steeds op precies de goede plek?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh ik dacht juist dat jij klein was, heb ik dat verkeerd onthouden :p
nee dat is niet waar, ik moet altijd een beetje lachen om limburgersquote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar stel je niet zo aan joh, we raken eerder afgeleid door je tieten dan je accent.
Er heeft zich ook niemand gestoord aan mijn boerse accent.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een goedkoop hoertje?
Dikke lippen, je lijkt wel een neger.quote:
ik ben mijn iPhone nog leeg aan het fokken. Als die kapot is kom ik op pc hoop dat de geluidsrecorder het dan doet want afgelopen keer nietquote:Op donderdag 14 november 2013 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu een vocarootje, dat verdien ik.
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf ook voor lul gezet hier.
Laat maar komen, je hebt die van mij ook gehoord toenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben op tel![]()
Klinkt beetje als een 12 jarig meisje en ik praat vragend dus is ook beetje stupid
lijkt dood heksenhaarquote:Op donderdag 14 november 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn haar is van nature zo dun, stijl en fijn
En die van mij heeft ze nu dus ook gehoord, nu moet ze wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Laat maar komen, je hebt die van mij ook gehoord toen
oke ga nu naar bovenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Laat maar komen, je hebt die van mij ook gehoord toen
Paar maanden terug geweest joh, weet echt niet meer welk topicquote:Op donderdag 14 november 2013 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
En die van mij heeft ze nu dus ook gehoord, nu moet ze wel.
en stuur mij die van jou ook eens even dan
vezorg je eigen dan gewoonquote:Op donderdag 14 november 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hallo dat zeg je niet tegen een meisje
Ik vind haar wel lekker, maarja wat eet ik niet.quote:
maar dat smaakt, 'rauw' ook wel beter dan naar andrelon?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lekker, maarja wat eet ik niet.
Juist goed toch. Kunnen ze als je bij de kapper bent gewoon weer een hoop barbies blij makenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is erfelijk...
Ik stijl mijn haar nooit...
Ik heb gewoon dun haar.
als je een pluk pakt, aan de onderkant, en dan andere hand langs de pluk omhoog gaat, blijft het omhoog staan he?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is erfelijk...
Ik stijl mijn haar nooit...
Ik heb gewoon dun haar.
valt ook wel mee daar zit het gewoon futloos komt door het weer.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar dat smaakt, 'rauw' ook wel beter dan naar andrelon?
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist goed toch. Kunnen ze als je bij de kapper bent gewoon weer een hoop barbies blij maken
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je een pluk pakt, aan de onderkant, en dan andere hand langs de pluk omhoog gaat, blijft het omhoog staan he?
zeg gewoon bedankt het was namelijk een complimentquote:Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee die heeft een sterkere kaak dan mij
haha die had ik al een keer gehoordquote:Op donderdag 14 november 2013 18:17 schreef Nikmans het volgende:
In de tussentijd:
Damn ik klink als een Limburger
Volle lippen. Niet echt super dik. Maar wel tegeover de gemiddelde lijntjes/pislip in Nederland.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb je dikke lippen of lijkt het maar zo?
"Hallo lieve mensen van Fok! en Mahl jij mag er ook wel zijn ook al probeer je me te whiteknighten"?quote:
http://vocaroo.com/i/s11iWUOt5vWEquote:Op donderdag 14 november 2013 18:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
"Hallo lieve mensen van Fok! en Mahl jij mag er ook wel zijn ook al probeer je me te whiteknighten"?
Ey mede diklipquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s11iWUOt5vWE
Mijn geluid sterk naar zwak volgensmij is hij stuk die recorder
[..]
Ey mede diklip
http://vocaroo.com/i/s0unk2lybVqIquote:Op donderdag 14 november 2013 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik?
Maar dan tegen mij
Diklip? Hoezo?quote:

Lijkt wel vervormde stem.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0unk2lybVqI
Geen idee die bibbert net zo als mijn stemquote:Op donderdag 14 november 2013 18:31 schreef Chai het volgende:
Wtf is met jouw mic.
Zou hier nooit een stem uit herkennen.
Uniek bedoel je ws. Met je roodkapje stem.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:30 schreef Meloewa het volgende:
Maar mijn stem is identiek die herken je uit duizenden dus beetje gevaarlijk spelletje speel ik hier![]()
Ja potverdorie nog aan toe :$quote:Op donderdag 14 november 2013 18:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uniek bedoel je ws. Met je roodkapje stem.
Gvdquote:Op donderdag 14 november 2013 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja potverdorie nog aan toe :$
http://vocaroo.com/i/s0AeYOhJtQbC
Je bent op die Timo ingegaanquote:Op donderdag 14 november 2013 18:17 schreef Nikmans het volgende:
In de tussentijd:
Damn ik klink als een Limburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |