Dikke lippen, je lijkt wel een neger.quote:
ik ben mijn iPhone nog leeg aan het fokken. Als die kapot is kom ik op pc hoop dat de geluidsrecorder het dan doet want afgelopen keer nietquote:Op donderdag 14 november 2013 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu een vocarootje, dat verdien ik.
[ afbeelding ]
Ik heb mezelf ook voor lul gezet hier.
Laat maar komen, je hebt die van mij ook gehoord toenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben op tel![]()
Klinkt beetje als een 12 jarig meisje en ik praat vragend dus is ook beetje stupid
lijkt dood heksenhaarquote:Op donderdag 14 november 2013 17:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn haar is van nature zo dun, stijl en fijn
En die van mij heeft ze nu dus ook gehoord, nu moet ze wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Laat maar komen, je hebt die van mij ook gehoord toen
oke ga nu naar bovenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Laat maar komen, je hebt die van mij ook gehoord toen
Paar maanden terug geweest joh, weet echt niet meer welk topicquote:Op donderdag 14 november 2013 17:59 schreef Chai het volgende:
[..]
En die van mij heeft ze nu dus ook gehoord, nu moet ze wel.
en stuur mij die van jou ook eens even dan
vezorg je eigen dan gewoonquote:Op donderdag 14 november 2013 18:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hallo dat zeg je niet tegen een meisje
Ik vind haar wel lekker, maarja wat eet ik niet.quote:
maar dat smaakt, 'rauw' ook wel beter dan naar andrelon?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lekker, maarja wat eet ik niet.
Juist goed toch. Kunnen ze als je bij de kapper bent gewoon weer een hoop barbies blij makenquote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is erfelijk...
Ik stijl mijn haar nooit...
Ik heb gewoon dun haar.
als je een pluk pakt, aan de onderkant, en dan andere hand langs de pluk omhoog gaat, blijft het omhoog staan he?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat is erfelijk...
Ik stijl mijn haar nooit...
Ik heb gewoon dun haar.
valt ook wel mee daar zit het gewoon futloos komt door het weer.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar dat smaakt, 'rauw' ook wel beter dan naar andrelon?
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Juist goed toch. Kunnen ze als je bij de kapper bent gewoon weer een hoop barbies blij maken
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je een pluk pakt, aan de onderkant, en dan andere hand langs de pluk omhoog gaat, blijft het omhoog staan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |