ben op telquote:
Ja maar bij hem durf ik ook wel mezelf te zijn.quote:
Och wat boeit je stem als je ook twee flinke Meloenen hebt?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar bij hem durf ik ook wel mezelf te zijn.
Ik vroeg ook of hij zou lachen als hij mij niet kon en hij met andere was en mijn stem hoorden en zei hij waarschijnlijk wel een beetje.
Iemand konnenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar bij hem durf ik ook wel mezelf te zijn.
Ik vroeg ook of hij zou lachen als hij mij niet kon en hij met andere was en mijn stem hoorden en zei hij waarschijnlijk wel een beetje.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och wat boeit je stem als je ook twee flinke Meloenen hebt?
zou dat de gedachtegang erachter zijn?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och wat boeit je stem als je ook twee flinke Meloenen hebt?
Kent :$quote:Op donderdag 14 november 2013 17:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand konnenIk zou lachen idd.
[..]Shh, nu gaat ze onzeker doen en zeggen dat het eerder erwtjes zijn dan meloenen.
Ligt aan wat voor groepje, maar over het algemeen wel ja... Zit in de natuur, het alfa mannetje willen zijn enzo.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou dat de gedachtegang erachter zijn?![]()
Maar 1 op 1 zijn mannen sowieso altijd veel liever en leuker.
In groepjes gaan ze steeds een hoger toontje zingen, maakt de ander een stoere opmerking wil een ander van het groepje er boven uit steken en doet er dus weer een schepje boven op.
Duidelijke foto weer.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha Dankjeje stem is niet opvallend toch?
Ik was even
[ afbeelding ]
Eten.
maak is foto met geZicht erop danquote:Op donderdag 14 november 2013 17:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik was even
[ afbeelding ]
Eten.
Nee hier niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik was even
[ afbeelding ]
Eten.
Jij bent toch ook een goedkoop hoertje?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wel een goedkope dan. Had minstens gedacht dat hij me achterna kwam rennen met een goude ring.
Ook wel erg ik wist gewoon dat ze iets gingen zeggen normaal is het iets in de trant van " hey poppetje, etc etc )
En nu was het gewoon sletjedie wordt niet vaak ingekopt.
huh ik dacht juist dat jij klein was, heb ik dat verkeerd onthouden :pquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar draag ook geen hakken op zo'n midgetmeet hoor.
en dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:39 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
maak is foto met geZicht erop dan
Zittend valt het ook niet op. Misschien stond/zat ik steeds op precies de goede plek?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh ik dacht juist dat jij klein was, heb ik dat verkeerd onthouden :p
nee dat is niet waar, ik moet altijd een beetje lachen om limburgersquote:Op donderdag 14 november 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar stel je niet zo aan joh, we raken eerder afgeleid door je tieten dan je accent.
Er heeft zich ook niemand gestoord aan mijn boerse accent.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een goedkoop hoertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |