En, wat zei je moeder er van?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef Meloewa het volgende:
Dat zei een buitenlander net tegen mij![]()
Ik heb gvd een winterjas aan... ( helemaal dicht) een normale spijkerbroek en laarsjes..
Klacht: sletje genoemd worden voor het eerst in mijn leven in reallife
Bel haar op om het te vertellen! Misschien dat ze haar nieuwe levensvisie aanpast!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zit nu in de trein het was buiten
Welkom tweenutsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Zo. Weer een dagelijks 'moet mijn aandachtsquota halen'-topic
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands sprekenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef xzaz het volgende:
Een buitenlander die Nederlands spreekt; knap.
Bedankt. Van hetzelfdequote:
Shitquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands spreken
Psycho is ze wel jaquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je die tyfusgast geen schaar in de nek gestoken? (Je doet toch mbo?)
Scherpquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands spreken
Ja Maar ik gaf hem geen blik waardig gewoon strak vooruit kijken eh lopen. Eerst liepen ze al een stuk eerder langs was ik met meisjes aan praten. Gingen ze een stukje verder staan mij begluren. Maar ik moest mijn trein halen dus moest er uiteindelijk langsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je die tyfusgast geen schaar in de nek gestoken? (Je doet toch mbo?)
Waren het mocro's met haakneuzen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja Maar ik gaf hem geen blik waardig gewoon strak vooruit kijken eh lopen. Eerst liepen ze al een stuk eerder langs was ik met meisjes aan praten. Gingen ze een stukje verder staan mij begluren. Maar ik moest mijn trein halen dus moest er uiteindelijk langs.
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nuquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
KLB / Jas staat rampzalig lelijk inclusief pics!
Deze jas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |