BURNquote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
87% van jouw zinnen ook niet.
Zo houden we je topic wel weer lekker in stand hehelp ik je toch weer.
Wie is Chai?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
Chai ik zag je FB en je naam :$ apart hoor.
X meloewa
Chai Msquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Je chickie is weer aan het sherlocken? Of heb je zijn archief ontdekt?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Paas je FB eens door sletjequote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Wie is mijn chickie?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je chickie is weer aan het sherlocken? Of heb je zijn archief ontdekt?
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee, vraag maar aan ff92.
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Paas je FB eens door sletje
Ik snap nooit waar Madelief heen gaat...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee, vraag maar aan ff92.
Dat heb ik dus niet gedaan:quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggen
HEUUU JONGENS!
En als jij dat ook kan, waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.
sletjes hebben ook Badoo/tinder en een iphonequote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.
Ga nooit uit, geen FB of BB etc
Half aangeschotenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggen
HEUUU JONGENS!
Niet uitgaan? Wat doe je in het weekend dan? Knutselen en gezelschapspelletjes met je ouders of logeren bij een vriendin alvoor je lekker met een cola'tje en een tuut chips op de bank Holland's Got Talent zit te kijken....quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.
Ga nooit uit, geen FB of BB etc
iPhone check, rest nietquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
sletjes hebben ook Badoo/tinder en een iphone
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Niet uitgaan? Wat doe je in het weekend dan? Knutselen en gezelschapspelletjes met je ouders of logeren bij een vriendin alvoor je lekker met een cola'tje en een tuut chips op de bank Holland's Got Talent zit te kijken....
Hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.
Nu ga ik bijna elk weekendje naar myn vriendje van het nurdjesforum.
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegevenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan:
[..]
En als jij dat ook kan, waarom heb je dat niet gedaan dan?je hebt toch ook gewoon studentenOV?
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegeven
Gewoon doen. Kom ik mijn ware aard ook even laten zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegeven
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.
Ik staar dan zeker recht naar je voorgevelquote:Op donderdag 14 november 2013 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.
je mag niet staren, dat heb ik altijd geleerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik staar dan zeker recht naar je voorgevelzo qua ooghoogte/gezichtsveld.
Lange reus. Ik ben bang voor je
Ja ga jij extra moed inzuipen van te voren om mij gelijk te gaan maken met de vloer. Mijn stemmetje uitlachen en me klieren, zodat ik ga huilen en jij een held bent en mijn wijntje uit mijn handen trektquote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Kom ik mijn ware aard ook even laten zien.
Gewoon heur tetten motorboaten, dat zal haar leren!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:37 schreef Meloewa het volgende:
Ik staar dan zeker recht naar je voorgevelzo qua ooghoogte/gezichtsveld.
Lange reus. Ik ben bang voor je
Ja Chai is wel een lange meid tegenover mij. 1,78/79 m was het toch he Chai?!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon heur tetten motorboaten, dat zal haar leren!
Die grote mond van je zal als sneeuw voor de zon verdwijnen. Jij weet net zo goed als ik dat ik nuchter of dronken jou zou kunnen kleineren totdat je er bij neervalt.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ga jij extra moed inzuipen van te voren om mij gelijk te gaan maken met de vloer. Mijn stemmetje uitlachen en me klieren, zodat ik ga huilen en jij een held bent en mijn wijntje uit mijn handen trekt
Je zou voorlichtingen moeten geven over sociale isolatie en de gevolgen daarvan door toedoen van FOK!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.
Nu ga ik bijna elk weekendje naar myn vriendje van het nurdjesforum.
Maar ik heb helemaal geen grote mond? Ik ben best verlegen in real :$quote:Op donderdag 14 november 2013 16:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die grote mond van je zal als sneeuw voor de zon verdwijnen. Jij weet net zo goed als ik dat ik nuchter of dronken jou zou kunnen kleineren totdat je er bij neervalt.
Inderdaad, maar draag ook geen hakken op zo'n midgetmeet hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja Chai is wel een lange meid tegenover mij. 1,78/79 m was het toch he Chai?!
ja voor een meisje is dit een grote boze mensen wereldquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je zou voorlichtingen moeten geven over sociale isolatie en de gevolgen daarvan door toedoen van FOK!
Het was wel een manletfest jaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar draag ook geen hakken op zo'n midgetmeet hoor.
Omg ik ga je dan wel vragen om 8cm. Zodat ik een 1,67 m bentquote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar draag ook geen hakken op zo'n midgetmeet hoor.
zou niet weten was wel lef geweest als ik voor hem ging staan en zij " wat moet je"quote:
Die grote smoel van je hier op FOK! bedoel ik. Die zou ik je dan betaald kunnen zetten, maar waarschijnlijk ben ik dan toch te druk bezig met mensen die wel interessant zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen grote mond? Ik ben best verlegen in real :$
Hoe zou je me dan kleineren?
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die grote smoel van je hier op FOK! bedoel ik. Die zou ik je dan betaald kunnen zetten, maar waarschijnlijk ben ik dan toch te druk bezig met mensen die wel interessant zijn.
Van mij kan je wel 18 cm krijgen hoor. *wink* *wink*quote:Op donderdag 14 november 2013 16:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omg ik ga je dan wel vragen om 8cm. Zodat ik een 1,67 m bent
alsof ik niet interessant benquote:Op donderdag 14 november 2013 16:47 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die grote smoel van je hier op FOK! bedoel ik. Die zou ik je dan betaald kunnen zetten, maar waarschijnlijk ben ik dan toch te druk bezig met mensen die wel interessant zijn.
M'n ogen gaan er van tollen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou niet weten was wel lef geweest als ik voor hem ging staan en zij " wat moet je"
Maar ik zei tegen zo'n meisjes die ik laterna tegen kwam weer. " fuckin lul" zeik ik en toen zeiden ze "omg jij bent zo cute"het hebben van een lieve stem en uiterlijk
Niks speciaals aan, een in het dozijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof ik niet interessant ben
Ja maar jij hebt ook zo'n boere kut dissende stem
Ik heb een typische meisjes piep grappige rot stem
Zou unfair zijnneem maar een pc mee dan neem ik die ook mee.. Gaan we tegenover elkaar zitten met de pc en maak ik je af @ FOK DM digitaal.
Toon eens een keer in je leven ballen en kom gewoon naar de volgende groepsmeet. Alsof andere mensen niet nerveus waren voordat ze erheen gingen, denk aan Dima bijv. Hij stond er wel gewoon, wat je ook zegt. Bij jou kun je tenminste ook niet zeggen dat je daar een te druk sociaal leven voor hebt.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
alsof ik niet interessant ben
Ja maar jij hebt ook zo'n boere kut dissende stem
Ik heb een typische meisjes piep grappige rot stem
Zou unfair zijnneem maar een pc mee dan neem ik die ook mee.. Gaan we tegenover elkaar zitten met de pc en maak ik je af @ FOK DM digitaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |