BURNquote:Op donderdag 14 november 2013 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
87% van jouw zinnen ook niet.
Zo houden we je topic wel weer lekker in stand hehelp ik je toch weer.
Wie is Chai?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
Chai ik zag je FB en je naam :$ apart hoor.
X meloewa
Chai Msquote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Je chickie is weer aan het sherlocken? Of heb je zijn archief ontdekt?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Paas je FB eens door sletjequote:Op donderdag 14 november 2013 16:21 schreef Meloewa het volgende:
X meloewa
Wie is mijn chickie?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je chickie is weer aan het sherlocken? Of heb je zijn archief ontdekt?
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee, vraag maar aan ff92.
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Paas je FB eens door sletje
Ik snap nooit waar Madelief heen gaat...quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt best mee, vraag maar aan ff92.
Dat heb ik dus niet gedaan:quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggen
HEUUU JONGENS!
En als jij dat ook kan, waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Bescheiden op een positieve manier. Is wat anders dan verlegen/stilletjes/muurbloempje. Beetje als madelief ook.
sletjes hebben ook Badoo/tinder en een iphonequote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.
Ga nooit uit, geen FB of BB etc
Half aangeschotenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja kan ik ook :$ half aangeschoten op meet verschijnen en zeggen
HEUUU JONGENS!
Niet uitgaan? Wat doe je in het weekend dan? Knutselen en gezelschapspelletjes met je ouders of logeren bij een vriendin alvoor je lekker met een cola'tje en een tuut chips op de bank Holland's Got Talent zit te kijken....quote:Op donderdag 14 november 2013 16:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb geen FB maar wel grappig ik heb alles wat een gemiddeld sletje niet heeft.
Ga nooit uit, geen FB of BB etc
iPhone check, rest nietquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
sletjes hebben ook Badoo/tinder en een iphone
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Niet uitgaan? Wat doe je in het weekend dan? Knutselen en gezelschapspelletjes met je ouders of logeren bij een vriendin alvoor je lekker met een cola'tje en een tuut chips op de bank Holland's Got Talent zit te kijken....
Hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Voorheen fok, uitslapen, films , pc-en in weekend en soms shoppen.
Nu ga ik bijna elk weekendje naar myn vriendje van het nurdjesforum.
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegevenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gedaan:
[..]
En als jij dat ook kan, waarom heb je dat niet gedaan dan?je hebt toch ook gewoon studentenOV?
Als jij ooit komt, dan laat ik wel weten of ik er ben. En zo ja, dan zal ik nog wel even laten weten hoe je mij kan herkennen vanaf jouw ooghoogte.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja heb OV maar hoef niet per sé zon groepsmeet. Maar ik had je graag een hand gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |