En, wat zei je moeder er van?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef Meloewa het volgende:
Dat zei een buitenlander net tegen mij![]()
Ik heb gvd een winterjas aan... ( helemaal dicht) een normale spijkerbroek en laarsjes..
Klacht: sletje genoemd worden voor het eerst in mijn leven in reallife
Bel haar op om het te vertellen! Misschien dat ze haar nieuwe levensvisie aanpast!quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zit nu in de trein het was buiten
Welkom tweenutsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Zo. Weer een dagelijks 'moet mijn aandachtsquota halen'-topic
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands sprekenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef xzaz het volgende:
Een buitenlander die Nederlands spreekt; knap.
Bedankt. Van hetzelfdequote:
Shitquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands spreken
Psycho is ze wel jaquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je die tyfusgast geen schaar in de nek gestoken? (Je doet toch mbo?)
Scherpquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet weten dat ze in België en Suriname ook Nederlands spreken
Ja Maar ik gaf hem geen blik waardig gewoon strak vooruit kijken eh lopen. Eerst liepen ze al een stuk eerder langs was ik met meisjes aan praten. Gingen ze een stukje verder staan mij begluren. Maar ik moest mijn trein halen dus moest er uiteindelijk langsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom heb je die tyfusgast geen schaar in de nek gestoken? (Je doet toch mbo?)
Waren het mocro's met haakneuzen?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja Maar ik gaf hem geen blik waardig gewoon strak vooruit kijken eh lopen. Eerst liepen ze al een stuk eerder langs was ik met meisjes aan praten. Gingen ze een stukje verder staan mij begluren. Maar ik moest mijn trein halen dus moest er uiteindelijk langs.
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nuquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
KLB / Jas staat rampzalig lelijk inclusief pics!
Deze jas?
Pics? En nu met je hoofd vol in beeld please.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nu
Slettenjasquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
Deze jas?
beetje vies goedkoop volk, Marokkaans of zo. Maar dan niet mooi boy eerder papperig.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waren het mocro's met haakneuzen?
Picsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die jas heb ik jngeleverd heb een nieuwe nu
quote:
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
Zo. Weer een dagelijks 'moet mijn aandachtsquota halen'-topic
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef Nikmans het volgende:
Je bent helemaal geen sletje, Meloetje
Jup, sletje gebasseerd op deze foto'squote:Op donderdag 14 november 2013 14:55 schreef Trebo het volgende:
Deze jas?
Maar hou je wel van een beetje pijpen?quote:
Had deze jas aan ( zonder bontkraag van Benneton)quote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup, sletje gebasseerd op deze foto's
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Nou je deelt tegenwoordig ook weer echt alles hier he
quote:
ik zat te twijfelen maar ik dacht : ik heb een lange trein reis en vraag me af.. Ik dacht why not. Zit nog steeds in treintje. Kut lang reizenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Niet genoeg, heb liever foto's bij deze situatiebeschrijving.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Riem/band onder de tietjes om ze te accentueren = sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had deze jas aan ( zonder bontkraag van Benneton)
[ afbeelding ]
En donkerblonde haartjes geverfd.
Die gedrochten zitten werkelijk overal in Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beetje vies goedkoop volk, Marokkaans of zo. Maar dan niet mooi boy eerder papperig.
quote:
quote:
Troep.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?
Gast doe eens rustig johquote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Nikmans het volgende:
Mannen die het woord slet gebruiken verpesten het trouwens voor iedereen, stelletje nichten
Dat ze weerloos is als HSG haar bij haar tieten pakt als hij haar neukt, omdat ze zo klein is.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?
Dit. De reden waarom Meloewa het hier zo lang volhoudt is vanwege de verschillende verhalenlijnen. Ff kijken wat we allemaal hebben gehad:quote:
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedachtquote:Op donderdag 14 november 2013 15:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Riem/band onder de tietjes om ze te accentueren = sletje.
En haar tot op den bibs ook.
Allen vrouwen die het verdienen worden zo aangesproken, en hoeren die zich er wat van aantrekken zijn eigenlijk nog erger. Niet zo aanstellen, zo flirten die gasten nou eenmaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Nikmans het volgende:
Mannen die het woord slet gebruiken verpesten het trouwens voor iedereen, stelletje nichten
Ik snap die uitdrukking nietquote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Troep.
[..]
Gast doe eens rustig johof roest je schild?
Schild, ridder, white knight, etc. etc.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedacht
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schild, ridder, white knight, etc. etc.
Geen dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |