Maar hou je wel van een beetje pijpen?quote:
Had deze jas aan ( zonder bontkraag van Benneton)quote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Jup, sletje gebasseerd op deze foto's
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Nou je deelt tegenwoordig ook weer echt alles hier he
quote:
ik zat te twijfelen maar ik dacht : ik heb een lange trein reis en vraag me af.. Ik dacht why not. Zit nog steeds in treintje. Kut lang reizenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Niet genoeg, heb liever foto's bij deze situatiebeschrijving.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:11 schreef Mortaxx het volgende:
Riem/band onder de tietjes om ze te accentueren = sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Had deze jas aan ( zonder bontkraag van Benneton)
[ afbeelding ]
En donkerblonde haartjes geverfd.
Die gedrochten zitten werkelijk overal in Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 14:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beetje vies goedkoop volk, Marokkaans of zo. Maar dan niet mooi boy eerder papperig.
quote:
quote:
Troep.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?
Gast doe eens rustig johquote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Nikmans het volgende:
Mannen die het woord slet gebruiken verpesten het trouwens voor iedereen, stelletje nichten
Dat ze weerloos is als HSG haar bij haar tieten pakt als hij haar neukt, omdat ze zo klein is.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nu al zin in morgen. Waar zal het dan over gaan?
Dit. De reden waarom Meloewa het hier zo lang volhoudt is vanwege de verschillende verhalenlijnen. Ff kijken wat we allemaal hebben gehad:quote:
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedachtquote:Op donderdag 14 november 2013 15:13 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Riem/band onder de tietjes om ze te accentueren = sletje.
En haar tot op den bibs ook.
Allen vrouwen die het verdienen worden zo aangesproken, en hoeren die zich er wat van aantrekken zijn eigenlijk nog erger. Niet zo aanstellen, zo flirten die gasten nou eenmaal.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Nikmans het volgende:
Mannen die het woord slet gebruiken verpesten het trouwens voor iedereen, stelletje nichten
Ik snap die uitdrukking nietquote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Troep.
[..]
Gast doe eens rustig johof roest je schild?
Schild, ridder, white knight, etc. etc.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedacht
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schild, ridder, white knight, etc. etc.
Geen dank
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?. De naïviteit
...
Oh, nou vooruitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schild, ridder, white knight, etc. etc.
Geen dank
21 en dan zo'n sletten jas die meisjes van 14 hebben..quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zo
Je moeder wilt ook dat je de Bomber inruilt voor een bontkraagje dus ik snap haar keuze voor deze jas welquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedacht
Wat vind je van mijn nieuwe Meloewa-verhaallijn? Sluit mooi aan bij haar kledingverhaallijn, want daar ondervindt ze ook hinder van haar lengte. En natuurlijk de HSGverhaallijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit. De reden waarom Meloewa het hier zo lang volhoudt is vanwege de verschillende verhalenlijnen. Ff kijken wat we allemaal hebben gehad:
- Schooltopics/mislukte opleidingen
- Klerentopics
- Treinreistopics
- Chroestjov en de hotels
- HSG-Pompjen
En nog veel meer natuurlijk. Kortom, TS is een topper.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze weerloos is als HSG haar bij haar tieten pakt als hij haar neukt, omdat ze zo klein is.
Jaja, wat origineler dan normaal, maar ik verwacht vooruitgang.
Als je je reet met een strakke spijkerbroek niet verhult met een grote jas die je tieten accentueert moet je je niet aanstellen, meisje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zo
En dan zoekt je moeder je winterjas uit? De tering...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef SchoneZoon het volgende:
Meloewa heb je nog steeds een onderkin?
haha spannendquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.
Ik zit btw extra met de rug naar een jongen toe hier in een wachthok zodat hij me niet ziet fokken.
Losgaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
2nutz die in elk topic losgaat op Meloewa.
Is het niet handiger om andersom te zitten, zo kan hij toch juist op je scherm kijken?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.
Ik zit btw extra met de rug naar een jongen toe hier in een wachthok zodat hij me niet ziet fokken.
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beterquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losgaat?'vroeger' was ze nog leuk en leek ze oprecht dom en naief.. nu ligt het er gewoon te dik boven op
Volgens mij heb jij altijd fitties met haar? je huidige comment verrast me.
Ja... Ik heb eeuwen gezocht voor een winterjas en mijn moeder ging naar de stad die andere inwisselen toen zei ik als je wen leuke jas voor me ziet dan koop hem maar. Maar eigenlijk heb ik de zwarte versie maar draag nu dezequote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En dan zoekt je moeder je winterjas uit? De tering...
Overigens, vind je in die jas best sexy, beetje een lekker sletje
Ze is van harte welkomquote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beter
Gast, ff rustig, bedoelde het positief. De manier waarop jij het brengt is gewoon grappig. Ben het roerend met je eens verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losgaat?'vroeger' was ze nog leuk en leek ze oprecht dom en naief.. nu ligt het er gewoon te dik boven op
Volgens mij heb jij altijd fitties met haar? je huidige comment verrast me.
Potentie.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe Meloewa-verhaallijn? Sluit mooi aan bij haar kledingverhaallijn, want daar ondervindt ze ook hinder van haar lengte. En natuurlijk de HSGverhaallijn.
[..]
heb hem tegen mijn lijf gedrukt hoofd gebogen klaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het niet handiger om andersom te zitten, zo kan hij toch juist op je scherm kijken?
als een ekte autist.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb hem tegen mijn lijf gedrukt hoofd gebogen klaar.
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |