21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?. De naïviteit
...
Oh, nou vooruitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Schild, ridder, white knight, etc. etc.
Geen dank
21 en dan zo'n sletten jas die meisjes van 14 hebben..quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zo
Je moeder wilt ook dat je de Bomber inruilt voor een bontkraagje dus ik snap haar keuze voor deze jas welquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft deze jas voor mij uitgekozen en bij die riem ik niet eens nagedacht
Wat vind je van mijn nieuwe Meloewa-verhaallijn? Sluit mooi aan bij haar kledingverhaallijn, want daar ondervindt ze ook hinder van haar lengte. En natuurlijk de HSGverhaallijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dit. De reden waarom Meloewa het hier zo lang volhoudt is vanwege de verschillende verhalenlijnen. Ff kijken wat we allemaal hebben gehad:
- Schooltopics/mislukte opleidingen
- Klerentopics
- Treinreistopics
- Chroestjov en de hotels
- HSG-Pompjen
En nog veel meer natuurlijk. Kortom, TS is een topper.
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat ze weerloos is als HSG haar bij haar tieten pakt als hij haar neukt, omdat ze zo klein is.
Jaja, wat origineler dan normaal, maar ik verwacht vooruitgang.
Als je je reet met een strakke spijkerbroek niet verhult met een grote jas die je tieten accentueert moet je je niet aanstellen, meisje.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
21 maar in winterjassen lijk je juist eerder een dik beertje niet echt sexy of zo
En dan zoekt je moeder je winterjas uit? De tering...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef SchoneZoon het volgende:
Meloewa heb je nog steeds een onderkin?
haha spannendquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.
Ik zit btw extra met de rug naar een jongen toe hier in een wachthok zodat hij me niet ziet fokken.
Losgaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
2nutz die in elk topic losgaat op Meloewa.
Is het niet handiger om andersom te zitten, zo kan hij toch juist op je scherm kijken?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ben 3 kilo bijgekomen.
Ik zit btw extra met de rug naar een jongen toe hier in een wachthok zodat hij me niet ziet fokken.
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beterquote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losgaat?'vroeger' was ze nog leuk en leek ze oprecht dom en naief.. nu ligt het er gewoon te dik boven op
Volgens mij heb jij altijd fitties met haar? je huidige comment verrast me.
Ja... Ik heb eeuwen gezocht voor een winterjas en mijn moeder ging naar de stad die andere inwisselen toen zei ik als je wen leuke jas voor me ziet dan koop hem maar. Maar eigenlijk heb ik de zwarte versie maar draag nu dezequote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En dan zoekt je moeder je winterjas uit? De tering...
Overigens, vind je in die jas best sexy, beetje een lekker sletje
Ze is van harte welkomquote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beter
Gast, ff rustig, bedoelde het positief. De manier waarop jij het brengt is gewoon grappig. Ben het roerend met je eens verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Losgaat?'vroeger' was ze nog leuk en leek ze oprecht dom en naief.. nu ligt het er gewoon te dik boven op
Volgens mij heb jij altijd fitties met haar? je huidige comment verrast me.
Potentie.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe Meloewa-verhaallijn? Sluit mooi aan bij haar kledingverhaallijn, want daar ondervindt ze ook hinder van haar lengte. En natuurlijk de HSGverhaallijn.
[..]
heb hem tegen mijn lijf gedrukt hoofd gebogen klaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is het niet handiger om andersom te zitten, zo kan hij toch juist op je scherm kijken?
als een ekte autist.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb hem tegen mijn lijf gedrukt hoofd gebogen klaar.
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem jij haar mee naar de SC? Daar passen deze belevenissen beter
Ik ben altijd rustig hoor. Excuses als het anders over kwam.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gast, ff rustig, bedoelde het positief. De manier waarop jij het brengt is gewoon grappig. Ben het roerend met je eens verder.
[..]
Potentie.
Hm plausibel.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja... Ik heb eeuwen gezocht voor een winterjas en mijn moeder ging naar de stad die andere inwisselen toen zei ik als je wen leuke jas voor me ziet dan koop hem maar. Maar eigenlijk heb ik de zwarte versie maar draag nu deze
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben altijd rustig hoor. Excuses als het anders over kwam.
Toradora heeft inderdaad veel aanzien in KLB.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik mis argo topics nu sta ik alleen voor lul in KLB
Als de noot aan de man is...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:50 schreef Meloewa het volgende:
Noot heeft echt issues. Volgens mij allang niet meer intiem geweest met een vrouw.
De topics van argo waren tenminste vermakelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik mis argo topics nu sta ik alleen voor lul in KLB
Tora is lievvvquote:Op donderdag 14 november 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Toradora heeft inderdaad veel aanzien in KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Huh?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Toradora heeft inderdaad veel aanzien in KLB.
Ja maar ik ben een vrouw wij maken andere drama meequote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
De topics van argo waren tenminste vermakelijk.
Jezelf een vrouw noemen terwijl je nog echt een meisjemeisje bent.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw wij maken andere drama mee
Wat begint met hosselpogingen eindigd in pure haat.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
2nutz die in elk topic losgaat op Meloewa.
Toradora kampt met een dezelfde soort problematiek als jij vandaag.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een vrouw wij maken andere drama mee
Normaal zeggen mensen altijd dat ik vrouw moet zeggen. Maar mensen spreken me wel aan met meisje Hihi.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jezelf een vrouw noemen terwijl je nog echt een meisjemeisje bent.
Oh shit. Iets met een aap en een mouw. Desalniettemin #teamnutz.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat begint met hosselpogingen eindigd in pure haat.
Ja en ik was ook nog voor niets naar school gedaan vandaag was later gegaan omdat ik moe was kom ik daar was er het een ander verschoven 3 uur gereisd voor een uurtje les en uitgemaakt worden voor sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:04 schreef Pharkus het volgende:
Die jongen moet toch wat aangezien al zijn likes op Tinder niks opleveren.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en ik was ook nog voor niets naar school gedaan vandaag was later gegaan omdat ik moe was kom ik daar was er het een ander verschoven 3 uur gereisd voor een uurtje les en uitgemaakt worden voor sletje.
Insinueer je nu dat LN haar slet noemt? Wowquote:Op donderdag 14 november 2013 16:04 schreef Pharkus het volgende:
Die jongen moet toch wat aangezien al zijn likes op Tinder niks opleveren.
Sommige mensen maken gebruik van de gelegenheid andere mensen zwart te maken om hun miezerige bestaan te accepterenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oh shit. Iets met een aap en een mouw. Desalniettemin #teamnutz.
En met sletje.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mensen spreken me wel aan met meisje Hihi.
In zo'n kamer met van die matrassen aan de muur beste meloewa.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja en ik was ook nog voor niets naar school gedaan vandaag was later gegaan omdat ik moe was kom ik daar was er het een ander verschoven 3 uur gereisd voor een uurtje les en uitgemaakt worden voor sletje.
Ik moet me echt isoleren zou je zeggen he pharkus.
Hahaha jezusquote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat begint met hosselpogingen eindigd in pure haat.
Voor mij ben je een droomvis.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jezusJe bent een klein meisje met waanideeen.
Maar zit je er echt zo mee dan dat ik je uit maak voor rotte vis?de meesten negeren mij gewoon.
Het was toch een Lichtgetinte Nederlander?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat LN haar slet noemt? Wow
is dat in het gekkenhuis?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
In zo'n kamer met van die matrassen aan de muur beste meloewa.
Het doet me verdriet.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha jezusJe bent een klein meisje met waanideeen.
Maar zit je er echt zo mee dan dat ik je uit maak voor rotte vis?de meesten negeren mij gewoon.
Zei ik denk ik meer dan een jaar geleden ook al... tijd om harder te worden.quote:
Hahahahaquote:
Dit is de enige conclusie die je trekt? niet de inhoud van mijn posts met kritiek?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sommige mensen maken gebruik van de gelegenheid andere mensen zwart te maken om hun miezerige bestaan te accepteren
Gezelligquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gezelligik manipuleer ze wel.. Eerst heel kalm en als ik mijn zin niet krijg word ik hysterisch!
GO NOOT GO NOOTquote:Op donderdag 14 november 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zei ik denk ik meer dan een jaar geleden ook al... tijd om harder te worden.
[..]
Hahahahalief dat je dat egt
[..]
Dit is de enige conclusie die je trekt? niet de inhoud van mijn posts met kritiek?zo makkelijk, net als de jaloeziekaart... wel kinderachtig.
Word je lekker rustig en willoos van.quote:
Ja en gek :$ maar dan anders. Zo'n mensen die staren.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wordt je lekker rustig en willoos van.
Naja dan niet. Maar niet meer huilen als je kritiek krijgtquote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
GO NOOT GO NOOT
Zeg alles wat je dwars zit schatje.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Naja dan niet. Maar niet meer huilen als je kritiek krijgt
Die is er nu niet, brengt net je trui terug naar de winkel voor je en haalt een nieuwequote:
Je probeert te ergquote:Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is er nu niet, brengt net je trui terug naar de winkel voor je en haalt een nieuwedenk een lichtgroene.
haha ja lol vet grappig ;D ken ook zo een meisje hahahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je probeert te erg![]()
Soms zijn mensen wel grappig of leuk tot dat ze te erg gaan proberen...
nee,nee it doesn't make any sensequote:Op donderdag 14 november 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja lol vet grappig ;D ken ook zo een meisje hahahaha
87% van jouw zinnen ook niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee,nee it doesn't make any sense
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |