de lerares in je komt naar bovenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
19 is wel een goeie leeftijd. Ben je nog lekker vormbaar enzo.
slechte herinneringen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Vormbaar?![]()
ik doe niet meer aan die seksspelletjes
Ahw. Cute.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Vormbaar?![]()
ik doe niet meer aan die seksspelletjes
Heb m'n bril ook even opgezet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lerares in je komt naar boven
25quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb m'n bril ook even opgezet.
heb jij een bril?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bril, mits goed montuur.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar Breda is wel ver van Arnhem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zitten wij wel iets dichter bij elkaar
Ja. Maar alleen als ik achter de laptop zit of tv kijk ofzo. Anders kan ik het niet lezen.quote:
toch: vrouwen met brilquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als ik achter de laptop zit of tv kijk ofzo. Anders kan ik het niet lezen.!
Hahahahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Maar alleen als ik achter de laptop zit of tv kijk ofzo. Anders kan ik het niet lezen.!
Ik overdrijf wel een beetje hoor. Kan het wel lezen maar krijg na een tijdje last van m'n ogen en hoofdpijn omdat m'n ogen hele tijd moeten scherp stellen.quote:
i know rightquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
Heb ook pas drie jaar een bril. Zie je opeens alles in HD. Shit man.
Oh jij was gelijk van alles van planquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar Breda is wel ver van Arnhem.
Ik wil ook nog een keer een bril. Lens was naar. Heb 1 oog met -2/3 of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik overdrijf wel een beetje hoor. Kan het wel lezen maar krijg na een tijdje last van m'n ogen en hoofdpijn omdat m'n ogen hele tijd moeten scherp stellen.
Vieze hipsterquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar man. Moest er wel eerst heel erg aan wennen. Lomp tegen je bril stoten hele tijd.quote:
Nou ja, nee. Maar toch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh jij was gelijk van alles van plan
En je andere oog?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer een bril. Lens was naar. Heb 1 oog met -2/3 of zo.Zou eigenlijk wel af en toe een bril moeten dragen, dan gaat die minder hard achteruit.
Andere oog is gewoon 100% goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar man. Moest er wel eerst heel erg aan wennen. Lomp tegen je bril stoten hele tijd.Beetje alsof je een hond bent met zo'n kap om je nek.
[..]
Nou ja, nee. Maar toch.
[..]
En je andere oog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |