Komt bij jou ook wel als jij later groot en sterk bent.quote:
oh, dat maakt me niet zo veel uit, duits en engels praten gaat goed, maar in het frans komt gewoon echt niet in me op wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, toch een soort van schaamte of angst ofzo om dan in een andere taal te praten.
Heb je Latijn als examenvak gehad? Ik heb Latijn en Grieks na de derde meteen laten vallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik had er ook alle vertrouwen in dat Duits een eitje zou zijn. Had ook Latijn, dus die naamvallen zouden niets voor moeten stellenuhuh...
latijn heb ik ook gedaan, was best leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik had er ook alle vertrouwen in dat Duits een eitje zou zijn. Had ook Latijn, dus die naamvallen zouden niets voor moeten stellenuhuh...
Je ne comprends pas. Je ne parler pas Francais. Je voudrais deux baguettes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat maakt me niet zo veel uit, duits en engels praten gaat goed, maar in het frans komt gewoon echt niet in me op wat ik moet zeggen
ik na de 4de. deed het vooral omdat ik dan geen muziek of tekenen hoefde te doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je Latijn als examenvak gehad? Ik heb Latijn en Grieks na de derde meteen laten vallen.
Moet je in Frankrijk juist niet hebben, als je daar je best doet om alles in het Frans te vragen dan zijn ze super enthousiast en leuk enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, toch een soort van schaamte of angst ofzo om dan in een andere taal te praten.
Nee heb het ook laten vallen na de derdequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je Latijn als examenvak gehad? Ik heb Latijn en Grieks na de derde meteen laten vallen.
Ik ben wel al groot en sterkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt bij jou ook wel als jij later groot en sterk bent.
niemand geeft een neukquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Pff.. ook nog is tentamen volgende week.
Ik heb alle CKV-vakken gehad. Beeldende Vorming vond ik echt geweldig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik na de 4de. deed het vooral omdat ik dan geen muziek of tekenen hoefde te doen
Oh, dat wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je in Frankrijk juist niet hebben, als je daar je best doet om alles in het Frans te vragen dan zijn ze super enthousiast en leuk enzo![]()
Heb straks een interview met een vrouwtje in Amerika, vind ik veel enger terwijl mijn Engels juist veel beter is dan mijn Frans. Maar dan ben je kritischer ofzo.
Wat zijn je stats?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik ben wel al groot en sterk
fitness jeweet
En als je het niet goed kan kijkt men meer op je neer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat wel ja.![]()
Ja, omdat je Engels veel meer gebruikt. Dan verwacht je dat je dat gewoon goed hoort te spreken.
Terecht ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je het niet goed kan kijkt men meer op je neer.
ckv bestond bij mij nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb alle CKV-vakken gehad. Beeldende Vorming vond ik echt geweldig.
Beeldende Vormingquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb alle CKV-vakken gehad. Beeldende Vorming vond ik echt geweldig.
[..]
Oh, dat wel ja.![]()
Ja, omdat je Engels veel meer gebruikt. Dan verwacht je dat je dat gewoon goed hoort te spreken.
Geluk. Afschuwelijk vakquote:
Mijn spraak is echt heel slecht inmiddels.quote:
Mooi vak man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beeldende Vorming![]()
Ja precies, dan ga je ook veel meer letten op alles wat je zegt ofzo. Bij Frans heb ik altijd zoiets van whatever, m'n uitspraak is goed dus het klinkt in ieder geval Frans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |