Dat is inderdaad een goed voorbeeld. Vorig jaar tijdens wintersport een gast ontmoet die Oostenrijks Duits sprak, ik verstond er echt bijna niets van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind dat ze in Berlijn zo vreemd pratenOostenrijks Duits vind ik dan wel weer leuk klinken.
Maar goed, bepaalde dialecten hier zijn ook echt niet te verstaan en ik ben een Limburger.
Ja moet je echt even aan wennen, het lijkt wel of die mensen met een harde g spreken. Vind het wel echt leuk volkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed voorbeeld. Vorig jaar tijdens wintersport een gast ontmoet die Oostenrijks Duits sprak, ik verstond er echt bijna niets van.
Limburgs is ook zoiets inderdaad.
Ja mooiste vak op de middelbare schoolquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi vak man.Heb al m'n dummy's van BV nog.
Ja, precies dat.
Ik kon inderdaad echt met hem lachen, was weliswaar een vent van in de 50 maar alsnog. Had elke dag zo'n veldfles bij zich met een of ander lokaal brouwsel. Shit was echt vies.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja moet je echt even aan wennen, het lijkt wel of die mensen met een harde g spreken. Vind het wel echt leuk volk
[..]
Ja mooiste vak op de middelbare schoolVooral vwo bovenbouw
Dan kun je er echt veel mee.
Schnapps zekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik kon inderdaad echt met hem lachen, was weliswaar een vent van in de 50 maar alsnog. Had elke dag zo'n veldfles bij zich met een of ander lokaal brouwsel. Shit was echt vies.
Gemeen dit.quote:
Je moet wachten tot Guus en consorten de school kunnen verlaten.quote:
Nee manquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordat is was was, was was is ?
nee, dat klopt gewoon nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee man
Voor dat was was was, was was was.
Niet te drinken ja, om wakker te blijven volgens hem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schnapps zekerbrouwen ze daar allemaal zelf, niet te drinken.
Is dat zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Voordat is was was was is al was.
Nou kan niet zeggen dat ik daar zo wakker van blijf. Warm misschien nog wel, maar krijg het gewoon echt niet weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:36 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet te drinken ja, om wakker te blijven volgens hem.
Ik weet waar het van is, maar ik heb het filmpje in kwestie nooit gezien. Een aanrader?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
Doe niet tijger als je pussy bent, ik je in je pussy men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |