Makes sensequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Back at it like a crack addict.
plsquote:
Wat een borstelcaviaquote:
Maar dan gewoon echt ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die staan er godverdomme zoveel op, iedere keer als ik dit zie wil ik iemands hart uit zijn lijf scheuren met mijn blote handen.
[ afbeelding ]
Mannetjes die doen alsof ze beter zijn dan andere mannen, meer feels & shit, maar einde van de dag alles voor die nookie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan gewoon echt ook.
[ afbeelding ]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Deze blijft ook zo fucking pijnlijkKan er niet naar kijken zonder m'n handen voor m'n mond te doen uit schaamte
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Deze blijft ook zo fucking pijnlijkKan er niet naar kijken zonder m'n handen voor m'n mond te doen uit schaamte
Klopt, ik ga helemaal dood achter m'n laptopquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.
Die kerel in dat filmpje krijgt gewoon betaald of zo, niemand zoent zoals een hond die zijn voerbak leeg schrokt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]Blijft ook zo heerlijk awkward
Dan is het geen mysterieuze wijzequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Fijn dat je je van tevoren even meldt, dan weet ik wie er straks in ieder geval op mysterieuze wijze van de aardbodem zal verdwijnen.
Dat laatste geluidje dat die gast maakt, gisterenavond kk skaffa op liggen chucklen.quote:
gemiddelde fokker zal hetzelfde reagerenquote:
Jij wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gemiddelde fokker zal hetzelfde reageren
Zal niet veel verschillen neequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gemiddelde fokker zal hetzelfde reageren
HAHAHAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |