Makes sensequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Back at it like a crack addict.
plsquote:
Wat een borstelcaviaquote:
Maar dan gewoon echt ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die staan er godverdomme zoveel op, iedere keer als ik dit zie wil ik iemands hart uit zijn lijf scheuren met mijn blote handen.
[ afbeelding ]
Mannetjes die doen alsof ze beter zijn dan andere mannen, meer feels & shit, maar einde van de dag alles voor die nookie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar dan gewoon echt ook.
[ afbeelding ]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Deze blijft ook zo fucking pijnlijkKan er niet naar kijken zonder m'n handen voor m'n mond te doen uit schaamte
Wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef VeerEli het volgende:
Deze blijft ook zo fucking pijnlijkKan er niet naar kijken zonder m'n handen voor m'n mond te doen uit schaamte
Klopt, ik ga helemaal dood achter m'n laptopquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.
Die kerel in dat filmpje krijgt gewoon betaald of zo, niemand zoent zoals een hond die zijn voerbak leeg schrokt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik iedere pagina daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |