Heb je toch niks aan. Als vrouw kun je gewoon zwanger raken van zo'n rijke lelijke kerel en daarna alimentatie vangen. Hoef je er niet de rest van je leven overheen om van zijn geld te profiteren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ze is rijk, dat heeft ook wel appeal.
heb niet eens een note gekregen afgelopen nachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Yup, wie weet zijn we morgen allemaal geband.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Daarom zoek ik een rijke vriendin. Gewoon huisman worden en beetje niets doen. Zo hebben vrouwen mannen eeuwenlang uitgebuit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan. Als vrouw kun je gewoon zwanger raken van zo'n rijke lelijke kerel en daarna alimentatie vangen. Hoef je er niet de rest van je leven overheen om van zijn geld te profiteren.
Een man kan zich toch ook beroepen op partneralimentatiequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je toch niks aan. Als vrouw kun je gewoon zwanger raken van zo'n rijke lelijke kerel en daarna alimentatie vangen. Hoef je er niet de rest van je leven overheen om van zijn geld te profiteren.
zou mooi zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ook niet terwijl ik Frank nog ff uitdaagde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb niet eens een note gekregen afgelopen nacht
deze boi weetquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Daarom zoek ik een rijke vriendin. Gewoon huisman worden en beetje niets doen. Zo hebben vrouwen mannen eeuwenlang uitgebuit.
moet je wel dat kleine kankertje opvoedenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een man kan zich toch ook beroepen op partneralimentatie?
Maar die krijgt de alimentatie voor de kinderen er niet zo makkelijk bij, omdat hij die kinderen ook niet zo makkelijk bij de vrouw weggesleept krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een man kan zich toch ook beroepen op partneralimentatie?
Goed punt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je wel dat kleine kankertje opvoeden
Hahahquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd die Indiërs
Ja en zelfs als, moet je dat 'kleine kankertje' opvoeden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die krijgt de alimentatie voor de kinderen er niet zo makkelijk bij, omdat hij die kinderen ook niet zo makkelijk bij de vrouw weggesleept krijgt.
alimentatie aanvechten door te beweren dat jij de vader niet kan zijn, maar het kind een satansgebroed isquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet je wel dat kleine kankertje opvoeden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
Het hele idee al van een kind baren.. Nee, dan blijf ik wel arm.
Dan zou hij juist zonder twijfel de vader zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alimentatie aanvechten door te beweren dat jij de vader niet kan zijn, maar het kind een satansgebroed is
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alimentatie aanvechten door te beweren dat jij de vader niet kan zijn, maar het kind een satansgebroed is
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zou hij juist zonder twijfel de vader zijn.
OUD / Bevallingsverhalen deel 18quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Chloroform het volgende:
Het hele idee al van een kind baren.. Nee, dan blijf ik wel arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |