topquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Saind het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2018722/11/25#135806837
Ik heb daar geen toegang.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Saind het volgende:
Godverquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Saind het volgende:
Ik zou liever een bepaalde mod in beton storten en daarna in het aquarium van het dolfinarium gooienquote:
Komt tjaptjoep daar ook?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Ook Tjacka post daar enkel kwaliteit.
Die muizenval met zaad is wel topquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Adames het volgende:
wat een topic ook trouwens
http://forum.fok.nl/topic/2018722/10/25#135362500
wat is dit
Ik ben al veelte lang aan het scrollen met een brede glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Adames het volgende:
wat is dit
Dat filmpje op motherless is geniaalquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al veelte lang aan het scrollen met een brede glimlach op mijn gezicht
Wat de fack.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Adames het volgende:
wat is dit
Bestgorequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb teveel op internet gezeten, vind echt niks meer schokkend
Zo'n TT zou al waarschuwing genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef opperkleurder het volgende:
Doe eens wat NSFW waarschuwinkjes hier en daar.
Dat is hier dan nog normale kost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo'n TT zou al waarschuwing genoeg moeten zijn
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb teveel op internet gezeten, vind echt niks meer schokkend
quote:Brazilian car driver struck and killed a bicyclist whose corpse got stuck in his windscreen. Unfazed, the driver continued on his merry way for 6 kilometers with dead body blocking his view. Eventually, a motorcyclist noticed the vehicle driving with a corpse on the hood, crossed his path and forced the driver to pull over and stop.
Quickly, a group of onlookers gathered round with their cell phone cameras for the spectacle, not believing their own eyes – an odd moment even for Brazil. Police officer showed up a short while later and arrested the driver who was apparently wasted drunk. The driver was handcuffed and stuffed in the trunk of a police car.
BTW, it’s not just Brazil where weirdness like this happens. On October 26, 2001 a woman named Chante Jawan Mallard from Fort Worth, Texas struck a homeless pedestrian Gregory Glen Biggs while also driving intoxicated. This case is even worse since the victim was not immediately killed by the impact. Instead, the woman drove with the man stuck in the windscreen all the way home, parked her vehicle in her garage and left badly injured Biggs to die a slow and agonizing death.
Colored bitch then employed her fucking friends who disposed of the body in a park, but she eventually self-incriminated herself by bragging to an acquaintance that she “hit this white man” and laughed her ass off about it. The skank was convicted and sentenced to 50 years in prison for this brutal murder. So yeah, it’s not just Brazil.
Ze moeten toch ondertussen wel weten dat je De Don niet zomaar verslagen krijgtquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Crisis escalatie meetings zijn![]()
Vooral als je door het eerste escalatiepunt te weerleggen, de overige 10 niet meer valide maakt.
Zitten er 12 mensen bij elkaar, volledig bewapend met allerlei mails en scope documenten om ons helemaal te slachten... staan ze na 10 minuten weer buiten om na te vragen bij hun medewerkers waarom ze 'achterhaalde' informatie hadden.
Soms hou ik echt van mijn baan.
geen ideequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe noem je het wanneer je Stijn ziet vallen.
vertelquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe noem je het wanneer je Stijn ziet vallen.
Homo viel.quote:
Tja, budgetrondes komen eraan, dus iedereen moet even laten zien hoe belangrijk ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze moeten toch ondertussen wel weten dat je De Don niet zomaar verslagen krijgt
Klopt niet, als je hem ziet vallen gebeurt het dus op dat moment en dan is het homo valt. en dat is niet grappig. De grap was correct geweest als je had gezegd, hoe noem je het als je Stijn hebt zien vallen.quote:
quote:In Emmeloord is vannacht bij een plofkraak de gestolen auto van tv-presentator Jan Joost van Gangelen gebruikt.
Via Facebook riep de presentator van Fox Sports gisteren op om uit te kijken naar zijn zwarte Audi A6 met het nummerbord 65-XP-BS, die was gestolen in Amsterdam. Ook loofde hij een beloning uit voor de gouden tip. Die kan hij nu dus op zak houden.
Op foto's is te zien dat het kenteken op een auto die bij de geramde pinautomaat stond, overeenkomt met dat uit de oproep.
Geen geld
De politie kreeg om 04.20 uur een melding dat er een auto in brand stond aan de Lange Nering in Emmeloord.
Voor zover bekend hebben de daders geen geld meegenomen en zijn ze op twee scooters vertrokken. De politie onderzoekt de zaak.
Op school komen er ook weer zieltjes met hun imbeciele mening over Ajax. Eens in het jaar als de Klassieker is..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond hopelijk Feyenoorders uitlachen, 2005 alweer dat jullie wonnen.
Hij woont er tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een Audi A6 Amsterdam ingaan
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je het verwachten dat ie gestolen zou worden.
Gebeurt alleen in Amsterdam natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je het verwachten dat ie gestolen zou worden.
Uiteraard, daar woont alle tuig natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gebeurt alleen in Amsterdam natuurlijk
Genoeg marokkanenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteraard, daar woont alle tuig natuurlijk.
Alleen als het vespa's waren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, ze zijn met scooters vertrokken.
Overduidelijker kan het niet.
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:37OM eist celstraf van 4 jaar waarvan 1 jaar voorwaardelijk tegen Badr Hari reageer retweet
Nee niet Badrquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:37OM eist celstraf van 4 jaar waarvan 1 jaar voorwaardelijk tegen Badr Hari reageer retweet
Is dit voor het gehandicapt schoppen van die vent in de Arena? Dan is het toch gewoon een normale strafeis?quote:
Ik denk dat de media invloed heeft gehad, teveel druk op de rechtbank. Als het Mohammed van Vechtschool Pieters was dan was de straf zeker lager uitgevallen.quote:
Er is nog geen straf bekend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat de media invloed heeft gehad, teveel druk op de rechtbank. Als het Mohammed van Vechtschool Pieters was dan was de straf zeker lager uitgevallen.
Geen idee hoe die straffen normaal liggen, dat hij meer dan eens betrokken was zal er toch wel mee te maken hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat de media invloed heeft gehad, teveel druk op de rechtbank. Als het Mohammed van Vechtschool Pieters was dan was de straf zeker lager uitgevallen.
Eis, wat jij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eis, wat jij wil.Is toch iets heel anders, straf kan zomaar veel lager uitvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je 4 jaar vrij fors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 22-01-2014 17:56:24 ]
en zijn domme fout om een broodje te halen. Achja, heb verder geen medelijden. In de ring was het ook al een debiel, dit is allemaal zijn schuld, paar jaar geleden geloofde ik hem nog van zijn docu dat soms zijn emotie hoog zat en dan oncontroleerbaar was, dat zou niet meer gebeuren volgens hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee hoe die straffen normaal liggen, dat hij meer dan eens betrokken was zal er toch wel mee te maken hebben
"Randcrimineel"quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch iets heel anders, straf kan zomaar veel lager uitvallen.
Hoe je 4 jaar vrij vors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe je 4 jaar vrij vors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
Eet smakelijk danquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
Die TTJongens ik ga zo eten en ik klikte op het linkje
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.
Dat denk je echt he?quote:
Dat ja, van de AT5 sitequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk je echt he?Nee sorry. Hij is in het verleden al vaak genoeg veroordeeld en derhalve aantoonbaar crimineel.
Fooruit, ze zitten dichtbij elkaar..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelhoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk je echt he?Nee sorry. Hij is in het verleden al vaak genoeg veroordeeld en derhalve aantoonbaar crimineel.
Kut!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Oe ik voel de neiging om dat in het taalfoutentopic te posten
Dat is alsof je in het Den Haag topic post dat ze gaan degraderen, sommige dingen zijn al bekend en hoeft niet opnieuw gemeld te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Done.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Het is eigenlijk een treurig topic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...
Dat had ik daar ook gemeld, toen had ik ruzie met veel users daar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...
Nou ja dat is het dus eigenlijk ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga deze zaak achter aanhangig maken. Dit kan zo niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat had ik daar ook gemeld, toen had ik ruzie met veel users daar.
Er bestaat een muziekje met de naam Don Rajaquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga deze zaak achter aanhangig maken. Dit kan zo niet.
Dat weet ik, waar denk je dat mijn usernaam vandaan komt...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er bestaat een muziekje met de naam Don Raja
Einde bericht
Een verbastering van je werkelijke naam natuurlijk, Ron Danjaquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet ik, waar denk je dat mijn usernaam vandaan komt...
Gelhoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een verbastering van je werkelijke naam natuurlijk, Ron Danja
Kwebbelende bakvis.quote:
Het is maar 1 dude, de andere stemmen die je hoort zullen al in jouw hoofd hebben gezeten...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwebbelende bakvis.
Nummer afgeluisterd overigens. Ik kwam er uiteindelijk zelfs achter dat ze Engels zongen/rapte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik van RonDanja
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat verklaart in elk geval de meerdere stemmen die je hoort...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik van RonDanjaBFF met GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik van RonDanja
doe dan gewoon zo
Sandy de Eekhoorn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herken Jabba the Hut erin en dat ene beest uit Spongebob.
Je bent zelf Octo.Ik ben inmiddels overleden.
quote:
Die ja. hebben jullie Jabba al gevonden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf Octo.
Nee, wel Snorlex.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Die ja. hebben jullie Jabba al gevonden?
Links heb je 2 paddenstoelen, kijk naar het gebied tussen die 2 paddenstoelen.quote:
Omdat het in de finale zowel Ajax-Feyenoord als Feyenoord-Ajax zou zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ajax v Feyenoord verdomme de kwartfinale...
Had je weer zo'n verneukte finale gewild dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ajax v Feyenoord verdomme de kwartfinale...
Het blijft kinderachtig en beschamend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat het in de finale zowel Ajax-Feyenoord als Feyenoord-Ajax zou zijn.
Goed doorlezen aub.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit nou weer voor geneuzel bij voordat je reageert
GGMM WAT IS DEZE?quote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Jij kan goed kopiëren en plakken zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Ajacied422 op 22-01-2014 18:53 ]
Jij kan goed quoten zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan goed kopiëren en plakken zeg.
is dit jetro ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist dat Jetro dom was, maar zó dom...
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist dat Jetro dom was, maar zó dom...
Ik moest wel gelijk aan die foto hierboven denken, maar dit is hem volgens mij niet.quote:
op twitter zie ik niets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moest wel gelijk aan die foto hieronder denken, maar dit is hem volgens mij niet.
Nee, daar keek ik ook al.quote:
Hoezo is het nutteloos?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens dus weer met een nutteloos kutplaatje.
Nee jouw posts zijn zo zinvol.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een plaatje van een tijd geleden plaatsen.
Wat moet zij met een bol wol op haar hoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kledingsmaak heeft hij van zijn moeder
[ afbeelding ]
Kortom: alles in nutteloos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij post wel zinvolle dingen wil je zeggen?
Uh, nee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij post wel zinvolle dingen wil je zeggen?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
Over oude plaatjes gesproken
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete linksbacks die afgelopen zondag in de arena heeft gespeeld.quote:
Hij klopt in het sprintduel...quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
1-3 vanavond trouwens. 2x Bakkal. Die is op zijn best in Amsterdam.
Doe eens niet zo gek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
1-3 vanavond trouwens. 2x Bakkal. Die is op zijn best in Amsterdam.
Het is niet echt een sprintkanon dus om er 3 man uit te sprinten lijkt me wat overdreven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij klopt in het sprintduel...
A. Kenneth Vermeer
B. Christian Poulsen
C. Daley Blind
Kom vechten dan.quote:
Als ze zijn Heerenveentatoo maar niet zien :Squote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Rens is lid van 410 dit dat.
Ik begin onderaan. Net zoals met Mortal Kombat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zozo, jij daagt Rens uit. Lefgozer.
Ik knuffel je kapot neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begin onderaan. Net zoals met Mortal Kombat.
Flawless Victory jatogquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
FLAWLESS VICTORY!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat lief. Ik ben een boek over satanisme aan lezen en moet vaak aan je denken.quote:
JWTZquote:
http://www.nuclearblast.d(...)th-the-satanist.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat lief. Ik ben een boek over satanisme aan lezen en moet vaak aan je denken.
Absoluut. Al is Liu Kang wel wat gay-ish tbh. Kano daarentegen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FLAWLESS VICTORY!
Lui Kang WINS!
FINISH HIM.
Leuk spelletje, dat mortal kombat
Doegquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ervan door
Tot na de wedstrijd
Mag je er morgen over vertellen in de kring?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ervan door
Tot na de wedstrijd
Liu Kangquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FLAWLESS VICTORY!
Lui Kang WINS!
FINISH HIM.
Leuk spelletje, dat mortal kombat
Ziet er goed uit LR. Iets wat ik ook zou kopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nuclearblast.d(...)th-the-satanist.html
Ik heb net dit album gekocht. Sluit wel aan.
Maar ik houd het bij knuffelen.
Kinderachtig ventje. Wil jij even stil zijn? Bedankt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je er morgen over vertellen in de kring?
Ik zit stil voor mijn bureau ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kinderachtig ventje. Wil jij even stil zijn? Bedankt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit stil voor mijn bureau ja.
Doe eens normaal. Straks begin je mensen weer klootzakken te noemen zonder aanleidingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit stil voor mijn bureau ja.
Anders doe je even normaal, dorpsidioot.twitter:simwasse twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:14:04@DuBlanqeBogarde Sowieso Feyenoorders....
reageer retweet
Kom sprinten dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Pascalus het volgende:
Anders doe je even normaal, dorpsidioot.twitter:simwasse twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:14:04@DuBlanqeBogarde Sowieso Feyenoorders....
reageer retweet
Haha. Ik ben heel visueel ingesteld.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Al is Liu Kang wel wat gay-ish tbh. Kano daarentegen.
quote:
Heeft die gozer op 00:40 nou een pan op z'n kopquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellige boel. Even met de brandblusser je collega moeten blussen.
GGMM verveelt zich echt hè.quote:Voordat je reageert
Hier stond eerst een hele lange tekst, maar die is na een klacht van geo4kant verwijderd.
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Heeft die gozer op 00:40 nou een pan op z'n kop
Hij moet wel, ik heb z'n vissen bedreigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Wel raar, eerder speelden ze juist goed tegen de betere tegenstanders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een hele bange trainer. Hopelijk blijft hij nog jaren bij Feyenoord.
Mee eens. Feyenoord was echt heel zwak, op het eerste half uur na.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Jammer dat er maar één ploeg wou voetballen.
Massaal doen ze huilie huilie. En het is weer het oude liedje: "wat een kut sfeer in de arena, laffe Ajax spelers, het kwam door Feyenoord zelf" boehoe.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Saind het volgende:
Ik kan best genieten van die kakkerlakken
Maar dat is toch ook zo? Of wou jij ook al beweren dat Ajax zo geweldig goed was dat ze Feyenoord de kans niet gaven om te voetballen?quote:
Dat Feyenoord totaal geen lef had en totaal niets ondernam dat klopt. Maar dat kwam vooral omdat Ajax in de tweede helftgoed speelde. Het was niet zo'n wedstrijd als tegen Barca maar Ajax verdiend toch wel een 7,5.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Of wou jij ook al beweren dat Ajax zo geweldig goed was dat ze Feyenoord de kans niet gaven om te voetballen?
Natuurlijk was Ajax veruit de beste ploeg en had Feyenoord niets in te brengen, maar dat meer te maken met het feit dat Feyenoord zwak speelde dan dat Ajax goed speelde.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Mooi vuurwerkshowtje:
[ afbeelding ]
Livestream: http://www.ustream.tv/embed/16573315
Nee, de meeste Ajacieden hier zijn lekker volwassen aan het doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Tyron het volgende:
De boertjes hebben enorm volwassen gereageerd in vergelijking met de feyenoorders.
Triest.
Dat is altijd zo, ook andersom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, de meeste Ajacieden hier zijn lekker volwassen aan het doen.![]()
Lekker trollen in het Feyenoordtopic, heel volwassen.
Ik heb niet in het Feyenoord topic gekeken. Maar ik ben nu wel benieuwd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, de meeste Ajacieden hier zijn lekker volwassen aan het doen.![]()
Lekker trollen in het Feyenoordtopic, heel volwassen.
Die gozer moet toch bijna wel aan het trollen zijn, of hij is echt geestelijk gehandicaptquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Zouden de mods iets aan Pizzageit in het Ajax topic kunnen doen? Volgens mij hoort het daar niet te gaan over verkrachtingen door negers en vaders.
Ik heb 't Ajaxtopic nog niet gezien, ik zal eens kijken wat daar allemaal gebeurt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb niet in het Feyenoord topic gekeken. Maar ik ben nu wel benieuwd.
Zat te kijken met huisgenoten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens hebben jullie deze wedstrijd zeker gekeken en gepost in livetopic hé. Zal vast gezellig zijn geweest
hij is wel permanent zo, dus of het is net zo'n goede act als die lokale notabele of helaas echt zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer moet toch bijna wel aan het trollen zijn, of hij is echt geestelijk gehandicapt
het is helaas niet elke dag feestquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens hebben jullie deze wedstrijd zeker gekeken en gepost in livetopic hé. Zal vast gezellig zijn geweest
idd.. gewoon te erg voor woordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Zouden de mods iets aan Pizzageit in het Ajax topic kunnen doen? Volgens mij hoort het daar niet te gaan over verkrachtingen door negers en vaders.
Dat laatste. Kan haast niet anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer moet toch bijna wel aan het trollen zijn, of hij is echt geestelijk gehandicapt
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je niet mijn voorspelling horen?
quote:
JanCees en ik hadden het goed geradenquote:
Huldigen ze in Rotterdam nou ook al de kwartfinalequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Oh jongens de vuurwerkshow is weer begonnen:
[ afbeelding ]
Livestreampje:quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huldigen ze in Rotterdam nou ook al de kwartfinale
Nee, ze huldigen alleen teams die tweede worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huldigen ze in Rotterdam nou ook al de kwartfinale
AZ uit dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
Ajax zal wel weer NEC thuis krijgen of zo
KNJB
Dus niet, AZ uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
KNJB
NEC of PEC in de bekerfinalequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
KNJB
kater ik heb hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo C_A. Succes met het verwerken van de alcohol/uitslag morgen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk een zeer goede deal. Paxcon en Nick zijn wat mij betreft de twee Groningers die al die miljarden met zijn tweeën al waard zijn.
Laat ik een nader te noemen maar niet benoemen.quote:
Bijtijds vrij gevraagd van werk, of werk je morgen met de prullenbak binnen handbereik?quote:
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het niet overleeft wil ik je jacuzzi wel hebben.
ik moet pas om half 1 werken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik een nader te noemen maar niet benoemen.
[..]
Bijtijds vrij gevraagd van werk, of werk je morgen met de prullenbak binnen handbereik?
Deze zin snap ik niet, maar goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik een nader te noemen maar niet benoemen.
[..]
Bijtijds vrij gevraagd van werk, of werk je morgen met de prullenbak binnen handbereik?
Is er plek dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neewil je met mij in jacuzzi?
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je streekgenoot die wel van rellen en stadsparken houdt.
Ze winnen nooit van de jodenquote:
34 min. Daarna stonden ze voor het doel de rest van de partijquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditioneel afgetroefd. Al is het wel bijzonder dat dit na 45 minuten al zover was.
Onze invallers waren tijdens de warming up al conditioneel afgetroefd...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditioneel afgetroefd. Al is het wel bijzonder dat dit na 45 minuten al zover was.
Ik moest wel lachen om die dubbele wissel. Gewoon beide een grotere buik dan ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onze invallers waren tijdens de warming up al conditioneel afgetroefd...
Wellicht wel kloppender ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
34 min. Daarna stonden ze voor het doel de rest van de partij
En dan is Bakkal nog niet eens ingevallen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om die dubbele wissel. Gewoon beide een grotere buik dan ik![]()
Ik maak mij wel zorgen om Jimbo. Zijn baard is hij ook al kwijtquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan is Bakkal nog niet eens ingevallen...
Je denkt dat Bakkal hem heeft opgegeten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij wel zorgen om Jimbo. Zijn baard is hij ook al kwijt
Zonder baard is hij wel behoorlijk halal ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt dat Bakkal hem heeft opgegeten?
Denk niet dat Otje Bacardi iets geeft om halal/haram...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder baard is hij wel behoorlijk halal ja.
Oh wat aardig.quote:
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Links heb je 2 paddenstoelen, kijk naar het gebied tussen die 2 paddenstoelen.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dus dat gele ding links, had die grote blauwe in het midden niet eens opgemerkt...
Wellicht moet je eerst hier even in staren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh wat aardig.
[..]
Ik zie het niet. Werkt best hypnotiserend wel.
Wat moet ik hier in zien?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je eerst hier even in staren.
[ afbeelding ]
Ajax kijkt te lang de kat uit de boom, te laag baltempo, te veel terug spelen of breed spelen. Veel te afwachtend. Het duurt even voor Ajax vrij gaat spelen en voordat ze kansen gaan creëren. Dat moet wel echt beter worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:10 schreef Mansjester het volgende:
Jezus, wat speelde Ajax slecht tot de 1-1.Na de gelijkmaker waren we de bovenliggende partij en was het een terechte overwinning.
Tot zover mijn "dit boeit echt niemand" bijdrage.Nu duik ik mijn nest in
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Hoe issie kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik Ben kanjerbruin en ik drink rum. Ik voel me net donraja
Lekker hoor. Morgen met tao expedition naar El Nidoquote:
Je komt de eerste week van februari ofzo terug toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Morgen met tao expedition naar El Nidodan nog bohol en dan naar huis.
Tarado had wel gelijk over t eten helaas. Weinig smaak, niks bijzonders. Wel goed bier en rum.
5e ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt de eerste week van februari ofzo terug toch?
Als je het maar naar je zin hebt, het is wel mooi daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Morgen met tao expedition naar El Nidodan nog bohol en dan naar huis.
Tarado had wel gelijk over t eten helaas. Weinig smaak, niks bijzonders. Wel goed bier en rum.
Voor mij helemaal topquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe is t voetbal daar vrienden.
Je whisky leeft nog steeds sainddat ding heeft al 14 bootreizen overleefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |