topquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Saind het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2018722/11/25#135806837
Ik heb daar geen toegang.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Saind het volgende:
Godverquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:30 schreef Saind het volgende:
Ik zou liever een bepaalde mod in beton storten en daarna in het aquarium van het dolfinarium gooienquote:
Komt tjaptjoep daar ook?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde. Ook Tjacka post daar enkel kwaliteit.
Die muizenval met zaad is wel topquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Adames het volgende:
wat een topic ook trouwens
http://forum.fok.nl/topic/2018722/10/25#135362500
wat is dit
Ik ben al veelte lang aan het scrollen met een brede glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Adames het volgende:
wat is dit
Dat filmpje op motherless is geniaalquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al veelte lang aan het scrollen met een brede glimlach op mijn gezicht
Wat de fack.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:35 schreef Adames het volgende:
wat is dit
Bestgorequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb teveel op internet gezeten, vind echt niks meer schokkend
Zo'n TT zou al waarschuwing genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef opperkleurder het volgende:
Doe eens wat NSFW waarschuwinkjes hier en daar.
Dat is hier dan nog normale kost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo'n TT zou al waarschuwing genoeg moeten zijn
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:40 schreef Saind het volgende:
Ik heb teveel op internet gezeten, vind echt niks meer schokkend
quote:Brazilian car driver struck and killed a bicyclist whose corpse got stuck in his windscreen. Unfazed, the driver continued on his merry way for 6 kilometers with dead body blocking his view. Eventually, a motorcyclist noticed the vehicle driving with a corpse on the hood, crossed his path and forced the driver to pull over and stop.
Quickly, a group of onlookers gathered round with their cell phone cameras for the spectacle, not believing their own eyes – an odd moment even for Brazil. Police officer showed up a short while later and arrested the driver who was apparently wasted drunk. The driver was handcuffed and stuffed in the trunk of a police car.
BTW, it’s not just Brazil where weirdness like this happens. On October 26, 2001 a woman named Chante Jawan Mallard from Fort Worth, Texas struck a homeless pedestrian Gregory Glen Biggs while also driving intoxicated. This case is even worse since the victim was not immediately killed by the impact. Instead, the woman drove with the man stuck in the windscreen all the way home, parked her vehicle in her garage and left badly injured Biggs to die a slow and agonizing death.
Colored bitch then employed her fucking friends who disposed of the body in a park, but she eventually self-incriminated herself by bragging to an acquaintance that she “hit this white man” and laughed her ass off about it. The skank was convicted and sentenced to 50 years in prison for this brutal murder. So yeah, it’s not just Brazil.
Ze moeten toch ondertussen wel weten dat je De Don niet zomaar verslagen krijgtquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
Crisis escalatie meetings zijn![]()
Vooral als je door het eerste escalatiepunt te weerleggen, de overige 10 niet meer valide maakt.
Zitten er 12 mensen bij elkaar, volledig bewapend met allerlei mails en scope documenten om ons helemaal te slachten... staan ze na 10 minuten weer buiten om na te vragen bij hun medewerkers waarom ze 'achterhaalde' informatie hadden.
Soms hou ik echt van mijn baan.
geen ideequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe noem je het wanneer je Stijn ziet vallen.
vertelquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe noem je het wanneer je Stijn ziet vallen.
Homo viel.quote:
Tja, budgetrondes komen eraan, dus iedereen moet even laten zien hoe belangrijk ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze moeten toch ondertussen wel weten dat je De Don niet zomaar verslagen krijgt
Klopt niet, als je hem ziet vallen gebeurt het dus op dat moment en dan is het homo valt. en dat is niet grappig. De grap was correct geweest als je had gezegd, hoe noem je het als je Stijn hebt zien vallen.quote:
quote:In Emmeloord is vannacht bij een plofkraak de gestolen auto van tv-presentator Jan Joost van Gangelen gebruikt.
Via Facebook riep de presentator van Fox Sports gisteren op om uit te kijken naar zijn zwarte Audi A6 met het nummerbord 65-XP-BS, die was gestolen in Amsterdam. Ook loofde hij een beloning uit voor de gouden tip. Die kan hij nu dus op zak houden.
Op foto's is te zien dat het kenteken op een auto die bij de geramde pinautomaat stond, overeenkomt met dat uit de oproep.
Geen geld
De politie kreeg om 04.20 uur een melding dat er een auto in brand stond aan de Lange Nering in Emmeloord.
Voor zover bekend hebben de daders geen geld meegenomen en zijn ze op twee scooters vertrokken. De politie onderzoekt de zaak.
Op school komen er ook weer zieltjes met hun imbeciele mening over Ajax. Eens in het jaar als de Klassieker is..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond hopelijk Feyenoorders uitlachen, 2005 alweer dat jullie wonnen.
Hij woont er tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een Audi A6 Amsterdam ingaan
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je het verwachten dat ie gestolen zou worden.
Gebeurt alleen in Amsterdam natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je het verwachten dat ie gestolen zou worden.
Uiteraard, daar woont alle tuig natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gebeurt alleen in Amsterdam natuurlijk
Genoeg marokkanenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteraard, daar woont alle tuig natuurlijk.
Alleen als het vespa's waren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd, ze zijn met scooters vertrokken.
Overduidelijker kan het niet.
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:37OM eist celstraf van 4 jaar waarvan 1 jaar voorwaardelijk tegen Badr Hari reageer retweet
Nee niet Badrquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:36 schreef Tarado het volgende:
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:37OM eist celstraf van 4 jaar waarvan 1 jaar voorwaardelijk tegen Badr Hari reageer retweet
Is dit voor het gehandicapt schoppen van die vent in de Arena? Dan is het toch gewoon een normale strafeis?quote:
Ik denk dat de media invloed heeft gehad, teveel druk op de rechtbank. Als het Mohammed van Vechtschool Pieters was dan was de straf zeker lager uitgevallen.quote:
Er is nog geen straf bekend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat de media invloed heeft gehad, teveel druk op de rechtbank. Als het Mohammed van Vechtschool Pieters was dan was de straf zeker lager uitgevallen.
Geen idee hoe die straffen normaal liggen, dat hij meer dan eens betrokken was zal er toch wel mee te maken hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat de media invloed heeft gehad, teveel druk op de rechtbank. Als het Mohammed van Vechtschool Pieters was dan was de straf zeker lager uitgevallen.
Eis, wat jij wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eis, wat jij wil.Is toch iets heel anders, straf kan zomaar veel lager uitvallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je 4 jaar vrij fors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 22-01-2014 17:56:24 ]
en zijn domme fout om een broodje te halen. Achja, heb verder geen medelijden. In de ring was het ook al een debiel, dit is allemaal zijn schuld, paar jaar geleden geloofde ik hem nog van zijn docu dat soms zijn emotie hoog zat en dan oncontroleerbaar was, dat zou niet meer gebeuren volgens hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee hoe die straffen normaal liggen, dat hij meer dan eens betrokken was zal er toch wel mee te maken hebben
"Randcrimineel"quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch iets heel anders, straf kan zomaar veel lager uitvallen.
Hoe je 4 jaar vrij vors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe je 4 jaar vrij vors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
Eet smakelijk danquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
Die TTJongens ik ga zo eten en ik klikte op het linkje
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.
Dat denk je echt he?quote:
Dat ja, van de AT5 sitequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk je echt he?Nee sorry. Hij is in het verleden al vaak genoeg veroordeeld en derhalve aantoonbaar crimineel.
Fooruit, ze zitten dichtbij elkaar..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelhoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk je echt he?Nee sorry. Hij is in het verleden al vaak genoeg veroordeeld en derhalve aantoonbaar crimineel.
Kut!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Oe ik voel de neiging om dat in het taalfoutentopic te posten
Dat is alsof je in het Den Haag topic post dat ze gaan degraderen, sommige dingen zijn al bekend en hoeft niet opnieuw gemeld te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Done.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Het is eigenlijk een treurig topic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...
Dat had ik daar ook gemeld, toen had ik ruzie met veel users daar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...
Nou ja dat is het dus eigenlijk ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga deze zaak achter aanhangig maken. Dit kan zo niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat had ik daar ook gemeld, toen had ik ruzie met veel users daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |