"Randcrimineel"quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch iets heel anders, straf kan zomaar veel lager uitvallen.
Hoe je 4 jaar vrij vors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe je 4 jaar vrij vors vindt voor iemand die je voor het leven een handicap toebrengt is me trouwens een raadsel. Ze kunnen die achterlijke randcrimineel niet lang genoeg vastzetten.
Eet smakelijk danquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Karina het volgende:
Die TTJongens ik ga zo eten en ik klikte op het linkje
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederlands rechtssysteem, onschuldig tot schuldig bevonden als je toch bezig bent met mierenneuken, dus hoe kan je nou oordelen dat hij schuldig is.
Dat denk je echt he?quote:
Dat ja, van de AT5 sitequote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk je echt he?Nee sorry. Hij is in het verleden al vaak genoeg veroordeeld en derhalve aantoonbaar crimineel.
Fooruit, ze zitten dichtbij elkaar..quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelhoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk je echt he?Nee sorry. Hij is in het verleden al vaak genoeg veroordeeld en derhalve aantoonbaar crimineel.
Kut!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Oe ik voel de neiging om dat in het taalfoutentopic te posten
Dat is alsof je in het Den Haag topic post dat ze gaan degraderen, sommige dingen zijn al bekend en hoeft niet opnieuw gemeld te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Done.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:55 schreef Karina het volgende:
Het is eigenlijk een treurig topic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...
Dat had ik daar ook gemeld, toen had ik ruzie met veel users daar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De tering, dat zou met recht een taalnazi-topic mogen heten als je daar fouten van andere users mag gaan melden...
Nou ja dat is het dus eigenlijk ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga deze zaak achter aanhangig maken. Dit kan zo niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat had ik daar ook gemeld, toen had ik ruzie met veel users daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |