Er bestaat een muziekje met de naam Don Rajaquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga deze zaak achter aanhangig maken. Dit kan zo niet.
Dat weet ik, waar denk je dat mijn usernaam vandaan komt...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er bestaat een muziekje met de naam Don Raja
Einde bericht
Een verbastering van je werkelijke naam natuurlijk, Ron Danjaquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet ik, waar denk je dat mijn usernaam vandaan komt...
Gelhoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een verbastering van je werkelijke naam natuurlijk, Ron Danja
Kwebbelende bakvis.quote:
Het is maar 1 dude, de andere stemmen die je hoort zullen al in jouw hoofd hebben gezeten...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwebbelende bakvis.
Nummer afgeluisterd overigens. Ik kwam er uiteindelijk zelfs achter dat ze Engels zongen/rapte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik van RonDanja
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat verklaart in elk geval de meerdere stemmen die je hoort...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik van RonDanjaBFF met GGMM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vind ik van RonDanja
doe dan gewoon zo
Sandy de Eekhoorn?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik herken Jabba the Hut erin en dat ene beest uit Spongebob.
Je bent zelf Octo.Ik ben inmiddels overleden.
quote:
Die ja. hebben jullie Jabba al gevonden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zelf Octo.
Nee, wel Snorlex.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Die ja. hebben jullie Jabba al gevonden?
Links heb je 2 paddenstoelen, kijk naar het gebied tussen die 2 paddenstoelen.quote:
Omdat het in de finale zowel Ajax-Feyenoord als Feyenoord-Ajax zou zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ajax v Feyenoord verdomme de kwartfinale...
Had je weer zo'n verneukte finale gewild dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Ajax v Feyenoord verdomme de kwartfinale...
Het blijft kinderachtig en beschamend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat het in de finale zowel Ajax-Feyenoord als Feyenoord-Ajax zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |