kater ik heb hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo C_A. Succes met het verwerken van de alcohol/uitslag morgen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk een zeer goede deal. Paxcon en Nick zijn wat mij betreft de twee Groningers die al die miljarden met zijn tweeën al waard zijn.
Laat ik een nader te noemen maar niet benoemen.quote:
Bijtijds vrij gevraagd van werk, of werk je morgen met de prullenbak binnen handbereik?quote:
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het niet overleeft wil ik je jacuzzi wel hebben.
ik moet pas om half 1 werken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik een nader te noemen maar niet benoemen.
[..]
Bijtijds vrij gevraagd van werk, of werk je morgen met de prullenbak binnen handbereik?
Deze zin snap ik niet, maar goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ik een nader te noemen maar niet benoemen.
[..]
Bijtijds vrij gevraagd van werk, of werk je morgen met de prullenbak binnen handbereik?
Is er plek dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neewil je met mij in jacuzzi?
Ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je streekgenoot die wel van rellen en stadsparken houdt.
Ze winnen nooit van de jodenquote:
34 min. Daarna stonden ze voor het doel de rest van de partijquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditioneel afgetroefd. Al is het wel bijzonder dat dit na 45 minuten al zover was.
Onze invallers waren tijdens de warming up al conditioneel afgetroefd...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Conditioneel afgetroefd. Al is het wel bijzonder dat dit na 45 minuten al zover was.
Ik moest wel lachen om die dubbele wissel. Gewoon beide een grotere buik dan ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onze invallers waren tijdens de warming up al conditioneel afgetroefd...
Wellicht wel kloppender ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
34 min. Daarna stonden ze voor het doel de rest van de partij
En dan is Bakkal nog niet eens ingevallen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om die dubbele wissel. Gewoon beide een grotere buik dan ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |