Hoezo is het nutteloos?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens dus weer met een nutteloos kutplaatje.
Nee jouw posts zijn zo zinvol.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een plaatje van een tijd geleden plaatsen.
Wat moet zij met een bol wol op haar hoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kledingsmaak heeft hij van zijn moeder
[ afbeelding ]
Kortom: alles in nutteloos.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij post wel zinvolle dingen wil je zeggen?
Uh, nee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij post wel zinvolle dingen wil je zeggen?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Pascalus het volgende:
Over oude plaatjes gesproken
[ afbeelding ]
Een van mijn favoriete linksbacks die afgelopen zondag in de arena heeft gespeeld.quote:
Hij klopt in het sprintduel...quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
1-3 vanavond trouwens. 2x Bakkal. Die is op zijn best in Amsterdam.
Doe eens niet zo gek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
1-3 vanavond trouwens. 2x Bakkal. Die is op zijn best in Amsterdam.
Het is niet echt een sprintkanon dus om er 3 man uit te sprinten lijkt me wat overdreven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij klopt in het sprintduel...
A. Kenneth Vermeer
B. Christian Poulsen
C. Daley Blind
Kom vechten dan.quote:
Als ze zijn Heerenveentatoo maar niet zien :Squote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Rens is lid van 410 dit dat.
Ik begin onderaan. Net zoals met Mortal Kombat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zozo, jij daagt Rens uit. Lefgozer.
Ik knuffel je kapot neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begin onderaan. Net zoals met Mortal Kombat.
Flawless Victory jatogquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
FLAWLESS VICTORY!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat lief. Ik ben een boek over satanisme aan lezen en moet vaak aan je denken.quote:
JWTZquote:
http://www.nuclearblast.d(...)th-the-satanist.htmlquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat lief. Ik ben een boek over satanisme aan lezen en moet vaak aan je denken.
Absoluut. Al is Liu Kang wel wat gay-ish tbh. Kano daarentegen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FLAWLESS VICTORY!
Lui Kang WINS!
FINISH HIM.
Leuk spelletje, dat mortal kombat
Doegquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ervan door
Tot na de wedstrijd
Mag je er morgen over vertellen in de kring?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben ervan door
Tot na de wedstrijd
Liu Kangquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FLAWLESS VICTORY!
Lui Kang WINS!
FINISH HIM.
Leuk spelletje, dat mortal kombat
Ziet er goed uit LR. Iets wat ik ook zou kopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.nuclearblast.d(...)th-the-satanist.html
Ik heb net dit album gekocht. Sluit wel aan.
Maar ik houd het bij knuffelen.
Kinderachtig ventje. Wil jij even stil zijn? Bedankt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag je er morgen over vertellen in de kring?
Ik zit stil voor mijn bureau ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kinderachtig ventje. Wil jij even stil zijn? Bedankt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit stil voor mijn bureau ja.
Doe eens normaal. Straks begin je mensen weer klootzakken te noemen zonder aanleidingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit stil voor mijn bureau ja.
Anders doe je even normaal, dorpsidioot.twitter:simwasse twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:14:04@DuBlanqeBogarde Sowieso Feyenoorders....
reageer retweet
Kom sprinten dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Pascalus het volgende:
Anders doe je even normaal, dorpsidioot.twitter:simwasse twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:14:04@DuBlanqeBogarde Sowieso Feyenoorders....
reageer retweet
Haha. Ik ben heel visueel ingesteld.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Al is Liu Kang wel wat gay-ish tbh. Kano daarentegen.
quote:
Heeft die gozer op 00:40 nou een pan op z'n kopquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellige boel. Even met de brandblusser je collega moeten blussen.
GGMM verveelt zich echt hè.quote:Voordat je reageert
Hier stond eerst een hele lange tekst, maar die is na een klacht van geo4kant verwijderd.
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Heeft die gozer op 00:40 nou een pan op z'n kop
Hij moet wel, ik heb z'n vissen bedreigdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Wel raar, eerder speelden ze juist goed tegen de betere tegenstanders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een hele bange trainer. Hopelijk blijft hij nog jaren bij Feyenoord.
Mee eens. Feyenoord was echt heel zwak, op het eerste half uur na.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Jammer dat er maar één ploeg wou voetballen.
Massaal doen ze huilie huilie. En het is weer het oude liedje: "wat een kut sfeer in de arena, laffe Ajax spelers, het kwam door Feyenoord zelf" boehoe.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef Saind het volgende:
Ik kan best genieten van die kakkerlakken
Maar dat is toch ook zo? Of wou jij ook al beweren dat Ajax zo geweldig goed was dat ze Feyenoord de kans niet gaven om te voetballen?quote:
Dat Feyenoord totaal geen lef had en totaal niets ondernam dat klopt. Maar dat kwam vooral omdat Ajax in de tweede helftgoed speelde. Het was niet zo'n wedstrijd als tegen Barca maar Ajax verdiend toch wel een 7,5.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo? Of wou jij ook al beweren dat Ajax zo geweldig goed was dat ze Feyenoord de kans niet gaven om te voetballen?
Natuurlijk was Ajax veruit de beste ploeg en had Feyenoord niets in te brengen, maar dat meer te maken met het feit dat Feyenoord zwak speelde dan dat Ajax goed speelde.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Mooi vuurwerkshowtje:
[ afbeelding ]
Livestream: http://www.ustream.tv/embed/16573315
Nee, de meeste Ajacieden hier zijn lekker volwassen aan het doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:11 schreef Tyron het volgende:
De boertjes hebben enorm volwassen gereageerd in vergelijking met de feyenoorders.
Triest.
Dat is altijd zo, ook andersom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, de meeste Ajacieden hier zijn lekker volwassen aan het doen.![]()
Lekker trollen in het Feyenoordtopic, heel volwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |