Ik heb niet in het Feyenoord topic gekeken. Maar ik ben nu wel benieuwd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nee, de meeste Ajacieden hier zijn lekker volwassen aan het doen.![]()
Lekker trollen in het Feyenoordtopic, heel volwassen.
Die gozer moet toch bijna wel aan het trollen zijn, of hij is echt geestelijk gehandicaptquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Zouden de mods iets aan Pizzageit in het Ajax topic kunnen doen? Volgens mij hoort het daar niet te gaan over verkrachtingen door negers en vaders.
Ik heb 't Ajaxtopic nog niet gezien, ik zal eens kijken wat daar allemaal gebeurt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb niet in het Feyenoord topic gekeken. Maar ik ben nu wel benieuwd.
Zat te kijken met huisgenoten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens hebben jullie deze wedstrijd zeker gekeken en gepost in livetopic hé. Zal vast gezellig zijn geweest
hij is wel permanent zo, dus of het is net zo'n goede act als die lokale notabele of helaas echt zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer moet toch bijna wel aan het trollen zijn, of hij is echt geestelijk gehandicapt
het is helaas niet elke dag feestquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens hebben jullie deze wedstrijd zeker gekeken en gepost in livetopic hé. Zal vast gezellig zijn geweest
idd.. gewoon te erg voor woordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:14 schreef Tyron het volgende:
Zouden de mods iets aan Pizzageit in het Ajax topic kunnen doen? Volgens mij hoort het daar niet te gaan over verkrachtingen door negers en vaders.
Dat laatste. Kan haast niet anders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Die gozer moet toch bijna wel aan het trollen zijn, of hij is echt geestelijk gehandicapt
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wil je niet mijn voorspelling horen?
quote:
JanCees en ik hadden het goed geradenquote:
Huldigen ze in Rotterdam nou ook al de kwartfinalequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Oh jongens de vuurwerkshow is weer begonnen:
[ afbeelding ]
Livestreampje:quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huldigen ze in Rotterdam nou ook al de kwartfinale
Nee, ze huldigen alleen teams die tweede worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Huldigen ze in Rotterdam nou ook al de kwartfinale
AZ uit dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
Ajax zal wel weer NEC thuis krijgen of zo
KNJB
Dus niet, AZ uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
KNJB
NEC of PEC in de bekerfinalequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
KNJB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |