Ik maak mij wel zorgen om Jimbo. Zijn baard is hij ook al kwijtquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dan is Bakkal nog niet eens ingevallen...
Je denkt dat Bakkal hem heeft opgegeten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij wel zorgen om Jimbo. Zijn baard is hij ook al kwijt
Zonder baard is hij wel behoorlijk halal ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je denkt dat Bakkal hem heeft opgegeten?
Denk niet dat Otje Bacardi iets geeft om halal/haram...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder baard is hij wel behoorlijk halal ja.
Oh wat aardig.quote:
Ik zie het niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Links heb je 2 paddenstoelen, kijk naar het gebied tussen die 2 paddenstoelen.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dus dat gele ding links, had die grote blauwe in het midden niet eens opgemerkt...
Wellicht moet je eerst hier even in staren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh wat aardig.
[..]
Ik zie het niet. Werkt best hypnotiserend wel.
Wat moet ik hier in zien?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet je eerst hier even in staren.
[ afbeelding ]
Ajax kijkt te lang de kat uit de boom, te laag baltempo, te veel terug spelen of breed spelen. Veel te afwachtend. Het duurt even voor Ajax vrij gaat spelen en voordat ze kansen gaan creëren. Dat moet wel echt beter worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:10 schreef Mansjester het volgende:
Jezus, wat speelde Ajax slecht tot de 1-1.Na de gelijkmaker waren we de bovenliggende partij en was het een terechte overwinning.
Tot zover mijn "dit boeit echt niemand" bijdrage.Nu duik ik mijn nest in
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Hoe issie kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik Ben kanjerbruin en ik drink rum. Ik voel me net donraja
Lekker hoor. Morgen met tao expedition naar El Nidoquote:
Je komt de eerste week van februari ofzo terug toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Morgen met tao expedition naar El Nidodan nog bohol en dan naar huis.
Tarado had wel gelijk over t eten helaas. Weinig smaak, niks bijzonders. Wel goed bier en rum.
5e ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt de eerste week van februari ofzo terug toch?
Als je het maar naar je zin hebt, het is wel mooi daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor. Morgen met tao expedition naar El Nidodan nog bohol en dan naar huis.
Tarado had wel gelijk over t eten helaas. Weinig smaak, niks bijzonders. Wel goed bier en rum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |