Dat is geen discussie, maar een gegeven (alleen de lui op het pluche denken daar anders over). Anderzijds, wat is het alternatief? Nog zo'n slappe VVD zak zie ik niet zitten, maar de PVDA is ook niet veel soeps. PVV en SP werken beide volgens het: "Ik heb niet, dus hij mag niet" principe waar ik ook mijn reet mee afveeg. Wat hebben we nog over? Aantal geloofsgekkies, maar ik ben voorstander van staat en kerk gescheiden houden en met geloofsprincipes heb ik niets. GL, PVDD enzo willen het liefste terug naar de steentijd, lijkt het. Allemaal weer rondlopen in een berenvel (ohnee, bij de PVDD in onze blote reet). D66 heeft ook afgedaan en 50+ zijn een stel gieren (nog afgezien van het feit dat ik geen 50+ ben). Houden we dingen als de piratenpartij en dergelijke over, maar die gaan het ook nooit redden.quote:
Waarschijnlijk in dezelfde tijd als dat we gewoon een topic normaal sloten in plaats van 7 kansloze posts te maken om hem te sluiten.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:52 schreef Susteren het volgende:
Waar is die tijd gebleven dat de lapo het nieuwe deel opent
Piratenpartij manquote:Op zondag 19 januari 2014 23:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat is geen discussie, maar een gegeven (alleen de lui op het pluche denken daar anders over). Anderzijds, wat is het alternatief? Nog zo'n slappe VVD zak zie ik niet zitten, maar de PVDA is ook niet veel soeps. PVV en SP werken beide volgens het: "Ik heb niet, dus hij mag niet" principe waar ik ook mijn reet mee afveeg. Wat hebben we nog over? Aantal geloofsgekkies, maar ik ben voorstander van staat en kerk gescheiden houden en met geloofsprincipes heb ik niets. GL, PVDD enzo willen het liefste terug naar de steentijd, lijkt het. Allemaal weer rondlopen in een berenvel (ohnee, bij de PVDD in onze blote reet). D66 heeft ook afgedaan en 50+ zijn een stel gieren (nog afgezien van het feit dat ik geen 50+ ben). Houden we dingen als de piratenpartij en dergelijke over, maar die gaan het ook nooit redden.
Zat op mobiel, moest de iMac dus even opstarten en zag ineens al een nieuw deel.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in dezelfde tijd als dat we gewoon een topic normaal sloten in plaats van 7 kansloze posts te maken om hem te sluiten.
Afgezien daarvan: Als ik de tijd heb om te refreshen (kreeg zo'n pop upje), te zien dat je hem dicht gooit, mijn tekst kopiëren, open nieuw deel aan te klikken, de titel te veranderen en dan ook nog succes te hebben bij het openen, dan ben je gewoon way to slow.
Tsja, duurt ff he, zo'n ding van 16 jaar oud opstarten. Maarja, je kan zeggen dat je een iMac hebt.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:01 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zat op mobiel, moest de iMac dus even opstarten en zag ineens al een nieuw deel.
Ik denk dat dhr. Wilders, ja die rare vogel met een witte kuif, het nog wel goed kan doen. Hij is met allochtonen vaak wel overdreven, maar ik moet hem ook soms wel gelijk geven.quote:
Laat zien danquote:Op maandag 20 januari 2014 06:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wat heb ik gister toffe foto's geschoten!
Mogguh! Cool, het was prachtig weerquote:Op maandag 20 januari 2014 06:07 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Wat heb ik gister toffe foto's geschoten!
Ze gaan eerst langs de artiest van wie ik de foto's heb gemaaktquote:
Was zeker prachtig, maar ik zat in een theater foto's te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 06:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Cool, het was prachtig weer!
Goudfazant?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik denk dat dhr. Wilders, ja die rare vogel met een witte kuif, het nog wel goed kan doen. Hij is met allochtonen vaak wel overdreven, maar ik moet hem ook soms wel gelijk geven.
kaketoe ofzo heet zo'n ding toch?
quote:Op maandag 20 januari 2014 07:20 schreef Uncle het volgende:
Politiek in FOT! Zolang er geen PVDNG (Partij van de Nieuwe Gear) is ga ik me er niet mee bemoeien![]()
Maandag. Koffie. Aan de slag allemaal! Hup!
Uncle is net zo'n gear addict als Susteren. Nieuwe filtertje hier, gopro daar, statief zo, balhoofd zus. Hij verbergt het alleen wat meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 07:23 schreef Ynske het volgende:
[..]en jij dacht dat je daar lid can mag worden?
Lijsttrekker Susteren
Broodjes liggen in de oven, sta eitjes te bakken,en dan zo de auto in
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uncle is net zo'n gear addict als Susteren. Nieuwe filtertje hier, gopro daar, statief zo, balhoofd zus. Hij verbergt het alleen wat meer.
Geen gopro hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:09 schreef Uncle het volgende:
[..]dat was niet mijn gopro vriend!
Verder het je helemaal gelijk natuurlijk
Sowieso!quote:
Waar wil je dan heen? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:19 schreef Uncle het volgende:
[..]
Sowieso!
Maar ik kreeg gisteren op de vakantiebeurs te horen dat we maar eerst ergens anders heen moeten gaan en nog even doorsparen.Serieus, that's what she said
![]()
Studentenhoofd thuis laten voortaankreeg zelfs geen foldertje...
#sparengaat
zijn rare wezens.quote:
Wat voor 1?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:22 schreef over_hedge het volgende:
Goedemorgen! Gister toch maar een nieuw statief gekocht.
ben maar blij dat ze er zijn.quote:
een carbon van benro. Type geen ideequote:
We weten nog niet waar we heen willen maar ik had ergens gelezen dat Buthan heel bijzonder is dus gingen we daar ook even langs.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar wil je dan heen? Of begrijp ik je verkeerd?
Foka??quote:Op maandag 20 januari 2014 08:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
een carbon van benro. Type geen ideeheb hem in de winkel gekocht en daar ff kunnen uitproberen.
Ja.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:45 schreef Uncle het volgende:
[..]
We weten nog niet waar we heen willen maar ik had ergens gelezen dat Buthan heel bijzonder is dus gingen we daar ook even langs.![]()
Maar Buthan schijnt dus wel vrij duur te zijn en we zien er duidelijk te arm uit daarvoorMaar zelfs als dat zo zou zijn, beetje belachelijk dat iemand waar je informatie vraagt je gaat vertellen dat je nog even door moet sparen
Wel eerlijk! Ze verwezen je door naar Hostel "The cockroach" op Koh San Road?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:45 schreef Uncle het volgende:
[..]
We weten nog niet waar we heen willen maar ik had ergens gelezen dat Buthan heel bijzonder is dus gingen we daar ook even langs.![]()
Maar Buthan schijnt dus wel vrij duur te zijn en we zien er duidelijk te arm uit daarvoorMaar zelfs als dat zo zou zijn, beetje belachelijk dat iemand waar je informatie vraagt je gaat vertellen dat je nog even door moet sparen
Nee helaas niet. Had echt zo'n mega WTF momentje dat ik er later pas boos om werdquote:Op maandag 20 januari 2014 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Nog iets gezegd van, dat weet u helemaal niet. Ik wil juist eens wat anders dan elk jaar met het jacht van vader van cannes naar saint tropez en terug varen.
UTFS.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Had echt zo'n mega WTF momentje dat ik er later pas boos om werdOok geen idee waarom want meestal trek ik me niet zoveel aan van zulke mensen. Dan ga je gewoon naar een andere organisatie. Hun 'verlies'...
Maar goed nu weten we nog niets van Buthanbehalve dat het blijkbaar heel duur ik
lonely planet is wel een goede gids dus dat geloof ik wel.quote:Tourism in Bhutan is managed through partnership of government regulators and private travel agencies under a policy summed up by the mantra ‘high value, low impact
Ja zo ver waren we ook alquote:Op maandag 20 januari 2014 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
UTFS.
Wat ik zo snel lees is 165-200 dollar per dag?
http://www.lonelyplanet.c(...)ormation/money-costs
[..]
lonely planet is wel een goede gids dus dat geloof ik wel.
Dat betekent dus zo ongeveer dat je verder geen (nauwelijks) kosten hoeft te maken daar.quote:The daily tariff includes all of your accommodation, food, land transport within Bhutan, services of guides and porters, supply of pack animals on treks, and cultural programs as appropriate. It also includes a US$65 tax, which is used by the government to fund infrastructure, education, health and other programs.
Hoya HD seriequote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef DonJames het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor een goeie CPL? Ik wordt een beetje gek van m'n Chinese rommelfiltertje..
Tsja, mijn vrouw gaat liever naar chili/peru/bolivia. Lekker voor 400 euro pp file lopen op de Inka trailquote:Op maandag 20 januari 2014 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
Maja, ga je daar 10 dagen heen ofzo, ben je nog 2000 dollar kwijt+ticket en andere kosten. Is mij (veel) te duur. Voor bergen ga ik dan wel naar de Alpen denk ik dan
Schotland is rustiger hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Tsja, mijn vrouw gaat liever naar chili/peru/bolivia. Lekker voor 400 euro pp file lopen op de Inka trail
2013 iMac vriend #notanappleaddictquote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tsja, duurt ff he, zo'n ding van 16 jaar oud opstarten. Maarja, je kan zeggen dat je een iMac hebt.
Buthan komen maar 30k toeristen per jaar. Dat is al 3x zoveel als er permits zijn om de hele Inca trail te lopen. En er mogen 1 miljoen bezoekers per jaar naar de Machu Pichu zelfquote:Op maandag 20 januari 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik sowieso niet zo snel doen, naar zo'n land en dan van die massale dingen doen. Dan maar niet naar die kuttempels. Doe ik liever een rustige wandeling op de berg ernaast.
Mogen er maar 10K over dat inca trail? Dan is het toch geen file lopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Buthan komen maar 30k toeristen per jaar. Dat is al 3x zoveel als er permits zijn om de hele Inca trail te lopen. En er mogen 1 miljoen bezoekers per jaar naar de Machu Pichu zelf
File lopen is ook wat overdreven, maar er mogen 500 per dag over heen. Ik ga er wel vanuit dat de meeste groepen ongeveer gelijk weg gaan. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mogen er maar 10K over dat inca trail? Dan is het toch geen file lopen?
Heb je opzich ook wel gelijk in. Al zie ik niet echt in waarom ik speciaal zo ver weg zou moeten gaan. Natuurlijk is het mooi, maar dat is het in Europa ook. Misschien heb ik er over 20 jaar wel spijt van en kom ik voor de 10de keer op rij in hetzelfde dorpje in Frankrijk of waar dan ook, maja, dat is dan zoquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
File lopen is ook wat overdreven, maar er mogen 500 per dag over heen. Ik ga er wel vanuit dat de meeste groepen ongeveer gelijk weg gaan. Geen idee eigenlijk.
Maar het rustige trekt mij meer dan het massale, en Schotland al geweest, Noorwegen ookHet hoeft niet altijd ver, maar het is ook wel een beetje met plannen dat je nu nog de verre bestellingen kan doen en voor je het weet loopt er een blaag in huis en dan zijn zulke bestemmingen voorlopig niet meer aan de orde
![]()
Dus beter nu even de bucket list afwerken nu het nog kanJammer dat hij elke keer langer wordt
![]()
en ook dat kan enorm prettig zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je opzich ook wel gelijk in. Al zie ik niet echt in waarom ik speciaal zo ver weg zou moeten gaan. Natuurlijk is het mooi, maar dat is het in Europa ook. Misschien heb ik er over 20 jaar wel spijt van en kom ik voor de 10de keer op rij in hetzelfde dorpje in Frankrijk of waar dan ook, maja, dat is dan zo
Mwah, ik wil het liefst elk jaar ergens anders heen. Beetje op avontuur enzo. Ik zie het wel over 50 jaar waar ik geweest ben, ondertussen wel al heel westelijk europa en dan tot ongeveer polen-kroatie zegmaar (inclusief tussengelegen landen).quote:
Geef mij maar een Russisch meertje om in m'n tentje wakker te worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Europa wordt ook chronisch onderschat door veel mensen hoor. Echt reusachtig mooie wandelingen gemaakt in de Alpen, Schotland en Scandinavië!![]()
Wakker worden met je tentje aan het water in een Noorse fjord
idd, of op een klein campinkje ergens aan de Schotse zee, of een Oostenrijks meerquote:Op maandag 20 januari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Europa wordt ook chronisch onderschat door veel mensen hoor. Echt reusachtig mooie wandelingen gemaakt in de Alpen, Schotland en Scandinavië!![]()
Wakker worden met je tentje aan het water in een Noorse fjord
Donderdag weer naar Oostenrijkquote:Op maandag 20 januari 2014 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd, of op een klein campinkje ergens aan de Schotse zee, of een Oostenrijks meer
Schaatsters kiek'n? Wat natuurlijk ook dubbelzinnig is, want je gaat ze op die kiek zetten en als ik zo al die nietsverhullende kleding zag in dat filmpje zou ik ook nog even verder kiek'n. If you know what i meanquote:
Je hoeft natuurlijk niet het duurste van het duurste te hebben maar ik zou ook niet te krap gaan zitten met laadgewicht van een balhoofd. De waarden die ze opgeven zijn namelijk ook wel erg aan de ruime kant altijd. Persoonlijk vind ik een balhoofd trouwens belangrijker dan het statief. Op een windstille dag staan de meeste statieven wel als een huis, dan wil je geen balhoofd hebben waarop je camera alsnog langzaam aan inzakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb dus een statief, nog geen statiefkop. Nu zit ik dus te kijken. Maar wat een prijs verschillen zeg.Zit nu naar deze te kijken: http://www.statiefshop.nl(...)oduct_specifications lijkt me prima toch?
Vind ik ook wij gaan regelmatig naar Texel. Fijn met de hondquote:Op maandag 20 januari 2014 10:11 schreef Ynske het volgende:
ik vind t heerlijk om naar een vaste plek te gaan.
zo ga ik al tig jaar in t voorjaar naar zee
Kun je gewoon (laten) schoonmaken hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:10 schreef xepera9 het volgende:
Nou, goedemiddag, het is Blue Monday en ik baal als een stekker. Vorige week de K5IIs besteld, maar nu, bij nadere inspectie van de sensor, zie ik dat er streepjes opzitten die verdacht veel lijken op een vingerafdruk.![]()
Wat verder het buitenland in hoeft niet perse duurder te zijn hequote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef Timmos het volgende:
Reizen.. Nog niet echt behoefte om naar verre landen te reizen op vakantie.. Soms is een weekje hier of daar in Frankrijk ofzo.. Pak de festivallen hier in NL en België wel mee, gezellig met vrienden.. En kost ook genoeg
Nee al eens wat leuke dingen gezien en besproken met vrienden maar nog altijd niet van gekomen.. Na een weekje Frankrijk ben ik ook alweer blij dat ik naar huis kan haha.. Misschien is het gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wat verder het buitenland in hoeft niet perse duurder te zijn he
aja, dat kan, naja genoeg optiesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee al eens wat leuke dingen gezien en besproken met vrienden maar nog altijd niet van gekomen.. Na een weekje Frankrijk ben ik ook alweer blij dat ik naar huis kan haha.. Misschien is het gewoon niet mijn ding
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kun je gewoon (laten) schoonmaken hoor
geen paniek
Kan uiteraard. Maar persoonlijk wordt ik wel erg gelukkig van mooie foto's maken op mooie plekken op aardequote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
aja, dat kan, naja genoeg opties
True, maar ieder z'n dingquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef Uncle het volgende:
[..]
Kan uiteraard. Maar persoonlijk wordt ik wel erg gelukkig van mooie foto's maken op mooie plekken op aardeDat hoeft niet altijd ver uiteraard. Maar sommige landschappen en natuurverschijnselen hebben we nu eenmaal niet in de buurt
Tomorrowland (hopelijk), Dominator, Sunrise Festival, Qontinentquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef xepera9 het volgende:
Festivals zijn bijna altijd beter dan vakanties met schoonouders.
Ik wil graag naar Scandinavië eind februari-maart, maar dan moet het wel goedkoop.
Ik ga al bijna dertig jaar steeds naar een vertrouwde stek zo'n kleine 500 kilometer ten noorden van Parijsquote:Op maandag 20 januari 2014 10:11 schreef Ynske het volgende:
ik vind t heerlijk om naar een vaste plek te gaan.
zo ga ik al tig jaar in t voorjaar naar zee
Lijkt me duidelijk dus. ff bellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?
Maar ook: ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik er nog niet 100% uit ben dat ik deze camera wil, zit in de 2 weken 'afkoelingsperiode'. Als ik hem nu terugstuur met de mededeling dat er een vingerafdruk op zit, gaan ze dan niet moeilijk doen (hij komt van Foka). Als ik er niks bij zeg dan ben ik mijn verzendkosten kwijt.
Ik heb dat ook. Maar er is zoveel moois haha.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef Uncle het volgende:
[..]
Kan uiteraard. Maar persoonlijk wordt ik wel erg gelukkig van mooie foto's maken op mooie plekken op aardeDat hoeft niet altijd ver uiteraard. Maar sommige landschappen en natuurverschijnselen hebben we nu eenmaal niet in de buurt
Ook leuk! Ik ga meestal naar metal festivals en de lokale van-alles-en-nogwat festivals.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Tomorrowland (hopelijk), Dominator, Sunrise Festival, Qontinent.. En dan nog wat feestjes die binnen zijn de komende tijd
Okay, zal ik doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dus. ff bellen.
Ja sowieso. Maar beter met schoonouders op vakantie dan helemaal nietquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef xepera9 het volgende:
Festivals zijn bijna altijd beter dan vakanties met schoonouders.
Ik wil graag naar Scandinavië eind februari-maart, maar dan moet het wel goedkoop.
Marrakech is behoorlijk geniaalquote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef xuryah het volgende:
...Of juist naar Marrakech oidhoop dan namelijk wel eindelijk werk gevonden te hebben
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:
Een piramide bouwen van colaflesjes is vast
maar hij is al 12 flesjes hoog
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:
Een piramide bouwen van colaflesjes is vast
maar hij is al 12 flesjes hoog
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak gehoord! Ben erg benieuwd geworden. En dan overnachten in een Riad
Anderhalf jaar geleden rondreis Engeland en Schotland gedaan is me goed bevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef xepera9 het volgende:
Engeland en Schotland wil ik ook graag heen! Eigenlijk raar dat ik daar nog nooit geweest ben.
..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat ik ook thuis nog genoeg flessen heb voor een flinke piramide trouwens
nee van dezequote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je al 12 flesjes gedronken vandaag?
Cola, geen bierflesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer etenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die zijn toch veul te lekker om op te stapelen!
Oh stuur maar!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.
True. Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer eten
http://riadrafaele-marrakech.com/quote:
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeurquote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeur
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Ik kan hem zo snel ook niet vinden. Ik zou gewoon een nieuw topic met je vraag openen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
Topicreeksquote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Voor montage op een fiets raad ik een gorillapad aan of een zelfbouwding met een pijpklem ofzo.
Mijn fiets heeft toch twee lekke banden, dus heb er niks aanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Voor montage op een fiets raad ik een gorillapad aan of een zelfbouwding met een pijpklem ofzo.
Waar twijfel je over bij de K5 II?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?
Maar ook: ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik er nog niet 100% uit ben dat ik deze camera wil, zit in de 2 weken 'afkoelingsperiode'. Als ik hem nu terugstuur met de mededeling dat er een vingerafdruk op zit, gaan ze dan niet moeilijk doen (hij komt van Foka). Als ik er niks bij zeg dan ben ik mijn verzendkosten kwijt.
In KPD? Alleen maar mannen die als bijnaam "tripod" hebben, nee dank jequote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
In KPD? Alleen maar mannen die als bijnaam "tripod" hebben, nee dank je
IIs: het prijsverschil met de K5II, hoe veel ik daar in de praktijk van zal merken, ook de moiré issues nog enigzins ivm wat architectuurfotografie. Maar, het valt me eerlijk gezegd toch iets tegen hoe hij in de hand ligt. Hoewel ik kleine handen heb had hij van mij toch iets groter gemogen. Ik ben nu eenmaal grotere gewend, dus ik moet hier nog aan wennen. (Nee, geen KPDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waar twijfel je over bij de K5 II?
Neh, alleen lensquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Ook je camera gekocht?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef J03llV het volgende:
Is zo'n monopod nou wel handig? uitschuifbare shit enzo. Lijkt me een heel gedoe steeds aan die poot draaien om het volgende segment er uit te laten komen..
Dan nu nog iets waar je die lens op kan zettenquote:
Hahaha, ik heb nog helemaal niks helaasquote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan nu nog iets waar je die lens op kan zettenheb je hem al geprobeerd?
Jou foto + de vraag om een lijst maakt je net de kerstman/sinterklaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Waar blijft de ideale inkooplijst van Susteren nou?
Die heeft zijn mening alweer verkondigd hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Waar blijft de ideale inkooplijst van Susteren nou?
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jou foto + de vraag om een lijst maakt je net de kerstman/sinterklaas.
Zwarte markt is ideaalquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halen
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halen
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..
Dat is een pagina terug ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPD
Sorry schat... Ik heb alle posts op 1 pagina en ben vandaag met mijn hoofd nog ergens anders...quote:
quote:
Aha, jij hebt de K5IIs gekocht. Ik heb de K5II gekocht omdat ik het prijsverschil met de s niet zag zitten. De K5 is idd wat kleiner dan de K20. Ik heb er een grip ondergeschroefd en nu is dat geen issue meer, ligt ie prima in de hand. Geen officiele Pentax grip maar deze hier: http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649 Dezelfde firma verkoopt ook goedkope accu's.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef xepera9 het volgende:
[..]
IIs: het prijsverschil met de K5II, hoe veel ik daar in de praktijk van zal merken, ook de moiré issues nog enigzins ivm wat architectuurfotografie. Maar, het valt me eerlijk gezegd toch iets tegen hoe hij in de hand ligt. Hoewel ik kleine handen heb had hij van mij toch iets groter gemogen. Ik ben nu eenmaal grotere gewend, dus ik moet hier nog aan wennen. (Nee, geen KPD).
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..
Speel jij daarmee dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPD
Met slaven? Mocht ik willenquote:
Heerlijk! zo kom ik de dag en de week wel weer doorquote:Op maandag 20 januari 2014 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat komt wel goed op deze manier.
ik geloof niet dat ik er gelukkig van zou wordenquote:
Ben je al thuis van de bank?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry schat... Ik heb alle posts op 1 pagina en ben vandaag met mijn hoofd nog ergens anders...
Niks mis met een beetje rollenspelquote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik er gelukkig van zou worden
haha ja dan schiet het allemaal tenminste een beetje op.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heerlijk! zo kom ik de dag en de week wel weer door
Wat doe je voor les?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Zometeen maar eens in de auto stappen voor dansles vanavond. Geen zin om om te kleden na vanmiddag dus ben waarschijnlijk een beetje "overdressed"
Ja. Kleine overwinning, to be continued voor de rest van de ellende.quote:
Stijldansen, Zilverster.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat doe je voor les?
Ik had gisteravond weer les, vind t zo heerlijk.
Zumba?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat doe je voor les?
Ik had gisteravond weer les, vind t zo heerlijk.
rollenspel is wat anders dan meteen slaven enzoquote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje rollenspel
nee danslesquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. Kleine overwinning, to be continued voor de rest van de ellende.
Sorry mevrouw. Ik zal me verder distantieren van enige generalisatiequote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
rollenspel is wat anders dan meteen slaven enzo
Nice, hier Stijl bijna einde beginnerscursus.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. Kleine overwinning, to be continued voor de rest van de ellende.
[..]
Stijldansen, Zilverster.
Iig mag ik haar wekelijks blijven zien zoals nu, dus ja, het is wel een lichtpuntjequote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Tenminste, is een felicitatie op z'n plaats?
Leuk! Ik mag weer een les inhalen straksquote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nice, hier Stijl bijna einde beginnerscursus.
Ik zou graag vaker gaan, misschien woensdag vrijdansen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iig mag ik haar wekelijks blijven zien zoals nu, dus ja, het is wel een lichtpuntje
[..]
Leuk! Ik mag weer een les inhalen straks
Ik hoor het al, een totaal ander programma hierquote:Op maandag 20 januari 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou graag vaker gaan, misschien woensdag vrijdansen.
We hebben wel wat issues met de weense wals, vooral met de overgang van langzaam naar snel, mn partner dan
en zijn nu de figuurtjes van de Jive naar de DiscoFox etc aan t uitbreiden.
Was ik ook...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook stijldansen met mijn vriend.. Hij wil niet. Of Rock n roll les ofzo lijkt me ook vet. Nu snap ik wel dat hij niet wil want hij is echt een stijve hark wat dat betreft ^^
Wij hebben nu gehadquote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een totaal ander programma hier
[..]
Was ik ook...
Salsa wil ik ook leren, lijkt me ook tof.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook stijldansen met mijn vriend.. Hij wil niet. Of Rock n roll les ofzo lijkt me ook vet. Nu snap ik wel dat hij niet wil want hij is echt een stijve hard wat dat betreft ^^
Ik wil ook zo een vriendquote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook stijldansen met mijn vriend.. Hij wil niet. Of Rock n roll les ofzo lijkt me ook vet. Nu snap ik wel dat hij niet wil want hij is echt een stijve hard wat dat betreft ^^
tango is ook niks voor mij ^^ Ik houd wle van een beetje up tempo en niet te stijf enzo ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Salsa wil ik ook leren, lijkt me ook tof.
En tango ziet er mooi uit, maar is niets voor mij.
Nu helemaal soepen in de heupjes enzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een totaal ander programma hier
[..]
Was ik ook...
Hoiquote:
Niet te stijf lijkt me ook niets, dan kan je denk niet meer echt up tempo ofweldan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
tango is ook niks voor mij ^^ Ik houd wle van een beetje up tempo en niet te stijf enzo ^^
[..]
Nu helemaal soepen in de heupjes enzo?
Dat soepelere komt vanzelfquote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
tango is ook niks voor mij ^^ Ik houd wle van een beetje up tempo en niet te stijf enzo ^^
[..]
Nu helemaal soepen in de heupjes enzo?
Als ik je goed begrijp vraag je of uptempo en stijf samen kunnen? Volgens mij niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet te stijf lijkt me ook niets, dan kan je denk niet meer echt up tempo ofweldan?
half jaar zumba gedaan was ook niet echt een succes zeg maar ^^ Voor mij dan he.quote:
De K5IIs en de K5II+18-55 vielen onder de cashback-aktie. Aangezien ik geen kitlens nodig heb kwam de K5IIs er op zich wel gunstig uit qua prijs.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aha, jij hebt de K5IIs gekocht. Ik heb de K5II gekocht omdat ik het prijsverschil met de s niet zag zitten. De K5 is idd wat kleiner dan de K20. Ik heb er een grip ondergeschroefd en nu is dat geen issue meer, ligt ie prima in de hand. Geen officiele Pentax grip maar deze hier: http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649 Dezelfde firma verkoopt ook goedkope accu's.
Ga jij er nou nog serieus op in?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp vraag je of uptempo en stijf samen kunnen? Volgens mij niet nee.
Ja want ik snapte geen hol van je zin.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga jij er nou nog serieus op in?
Je kan ook uptempo in je hol ja, maar dat is de eerste keer denk ik niet aan te raden. Ook niet als ie niet stijf isquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja want ik snapte geen hol van je zin.
Oh zo. Ik dacht echt dat je het over dansen had joh ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook uptempo in je hol ja, maar dat is de eerste keer denk ik niet aan te raden. Ook niet als ie niet stijf is
maw, ik was nog druk bezig met schunnige opmerkingen
Headbangen.. Feestjes gehad dat ik echt een hele week mijn nek niet meer kon bewegen.. Dat doen we maar niet meer ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef xepera9 het volgende:
Streetdance. En headbangen natuurlijk.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef DonJames het volgende:
Salsa hier, al een paar jaar. Nou, als ik het kan leren, kan (bijna) iedereen het hoor! Alhoewel, ik heb gemerkt dat 100% van de oudere dames en 90% van de Aziaten die les nemen het gewoon nooit leren.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht echt dat je het over dansen had joh ^^
Oei da's wel erg heftig, een week lang.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Headbangen.. Feestjes gehad dat ik echt een hele week mijn nek niet meer kon bewegen.. Dat doen we maar niet meer ^^
Weet wat je zegtquote:
haha masteractiequote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn ex was bloed en bloed mooi (issie nog steeds), de droom van iedere homo. We gingen dan uit in allerlei clubs en hij stond dan op de dansvloer, de godenzonen werden gek. Ik zat dan meestal elders aan de bar wat te drinken. Na een tijdje liep ik dan de dansvloer op en zei, hee lekker ding, ga je met mij mee vanavond of zoiets.
En we vertrokken.
Als blikken konden doden was ik spontaan in de fik gevlogen.
Wat stijlloos van d'rquote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
1 keer heb ik zelfs een bitchslap gekregen, ze riep uit, IK WILLUM
'k had net vlam in de pan, schrok me de tyfusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef J03llV het volgende:
Net koffie maken, blijkt er te weinig melk in het kannetje te zitten, en wat doet het apparaat dan..? Uit het tuutje spuiten dan alleen nog maar melkspetters, en zit alles eronder..
Hahahaha! Waarom niet gewoon de deksel erop? Zuurstof weg, vlam wegquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k had net vlam in de pan, schrok me de tyfuspan naar buiten het balkon op geflikkerd..
wel zonde van m'n kip
Wist ik veelquote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hahahaha! Waarom niet gewoon de deksel erop? Zuurstof weg, vlam wegEn het vuur/plaat uit ofcourse, maar neem aan dat je op gas kookt dan..?
![]()
Omg! Bijna het hele huis afgefikt! Altijd een blusdeken in de buurt hebben... of een deksel!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wist ik veel'k had geen deksel bij de hand. Was gewoon rustig kippetje aan het braden.. doe er wat water bij, krijg ik opeens een vlam van een halve meter. 'K lees dat je er nu ook niet mee moet gaan lopen
![]()
Inderdaad gas, ben daar sowieso al niet echt fan van..
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Timmos het volgende:
Niet gaan lopen en zeker niet nog meer water erbij gooien.. Tijd voor een blusdeken of deksel zoeken
Die blusdekens deugen ook niet, was laatst op het nieuws dat die krengen gewoon in de fik vliegenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef xuryah het volgende:
[..]
Omg! Bijna het hele huis afgefikt! Altijd een blusdeken in de buurt hebben... of een deksel!
Ik heb het ook een keer gehad, toen ik net op mezelf woonde. Schrok me doodGewoon gas uit en deksel er op.
Oh wtf, lekker dan :/quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef J03llV het volgende:
[..]
[..]
Die blusdekens deugen ook niet, was laatst op het nieuws dat die krengen gewoon in de fik vliegen
Dan maar een andere loopvogel bradenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wist ik veel'k had geen deksel bij de hand. Was gewoon rustig kippetje aan het braden.. doe er wat water bij, krijg ik opeens een vlam van een halve meter. 'K lees dat je er nu ook niet mee moet gaan lopen
![]()
Dus omdat ze niet openbaar willen maken welke er slecht zijn, kunnen we ze beter maar allemaal weggooienquote:
In dat filmpje zeggen ze 4 vd 12, op telegraaf.nl 8 vd 12. Ik denk dat een deksel gewoon het beste is, mocht het echt uit de hand lopen, raad ik toch een brandblusser aanquote:Op maandag 20 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dus omdat ze niet openbaar willen maken welke er slecht zijn, kunnen we ze beter maar allemaal weggooienOke...
Deksel werkt echt het beste. Zonder zuurstof doet een vlam hetzelfde als ik.. Kei dood gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:05 schreef J03llV het volgende:
[..]
In dat filmpje zeggen ze 4 vd 12, op telegraaf.nl 8 vd 12. Ik denk dat een deksel gewoon het beste is, mocht het echt uit de hand lopen, raad ik toch een brandblusser aan
Yup, geen plastic deksel van de chinees gebruiken doe!!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deksel werkt echt het beste. Zonder zuurstof doet een vlam hetzelfde als ik.. Kei dood gaan.
Heb je dat gedaan?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:09 schreef J03llV het volgende:
[..]
Yup, geen plastic deksel van de chinees gebruiken doe!!
'k had er water bij gedaan voor die vlam, schijnt ie wat malser te worden.. maar dat viel dus vies tegenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit water op een vlam in de (frituur)pan
Dan was je pan heel erg heet, vuur te hoog.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k had er water bij gedaan voor die vlam, schijnt ie wat malser te worden.. maar dat viel dus vies tegen
Nooit Natuurkunde en scheikunde gehad vroeger?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k had er water bij gedaan voor die vlam, schijnt ie wat malser te worden.. maar dat viel dus vies tegen
Da's schrikken. Gelukkig geen gewonden.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
Ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig zwartharig van nature, dus nee
Heb mijn hand ooit eens zo vreselijk tijdens mijn opleiding verbrand aan een oven. Litteken is nog steeds te zien in de zomer.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Brandwonden zijn zo vreselijk kut en pijnlijk
Mijn handen zitten er onder,quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb mijn hand ooit eens zo vreselijk tijdens mijn opleiding verbrand aan een oven. Litteken is nog steeds te zien in de zomer.
Ben sindsdien wel stukken voorzichtiger met ovens. Voor de rest interesseert het me nog niks haha. Wel een keer top van mijn vinger eraf gesneden tijdens het tomaten snijden. Ook tijdens mijn opleiding gebeurt, Mooi man ')quote:
Drie klasgenoten van mij op de lagere school zijn zo in beverwijk beland.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
Haha.. toen ik een jaar of 16 / 17 was deed ik altijd met een maatje een grote klomp parafine gruwelijk heet stoken in een gigantische pan. En dan vanaf een afstand met de tuinslang erin spuiten.
Nohhh wat een steekvlam dat gaf. Mooie tijden
.
Gevaarlijke opleiding!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben sindsdien wel stukken voorzichtiger met ovens. Voor de rest interesseert het me nog niks haha. Wel een keer top van mijn vinger eraf gesneden tijdens het tomaten snijden. Ook tijdens mijn opleiding gebeurt, Mooi man ')
cursusje bhv kan je wel gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
![]()
Hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zo kun je de koksopleiding ook omschrijven
Haha ja. naast wat ongelukjes viel het wel mee hoor. Maar ik voer het vak nu niet meer uit helaas. maar wel toffe tijd gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha
Heb je die opleiding afgerond?
Ik deed vroeger ook allemaal gare dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
M'n ouders waren er ook niet heel erg gecharmeerd van.
Haha als ik er zo terugdenk was ik best een pyromaantje vroeger. Toen ik 12 was samen met m'n beste vriendje een joekel van een fijnspar in brand gestoken bij een keukenwinkel.
Was niet helemaal de bedoeling.. we wilden wat dode takjes branden en ineens stond de hele boom in de fik. En branden dat dat deed
.
Absoluut, zie je tegenwoordig niet meer, kids knallen hun vingers erafquote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
Oja of die rookbommen met sterretjes en pvc-buis. Instant longkanker.. maar wél een rookgordijn waar je U tegen zegt.
Ja, of je eigen vuurwerk maken. Heb m'n ouders zelden zo boos gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik deed vroeger ook allemaal gare dingen.
Altijd spelen met lucifers, aanstekers, sterretjes spul eraf schuren, in een dopje doen, aansteken etc.
Weet nog dat ik paar jaar terug een krant had gevuld met lucifers, helemaal compact gemaakt en aangestoken in de tuin. Flinke vlam en stonk enorm, waren m'n ouders er achter gekomen. Flinke zeik toen gekregen
Ze doen maar lekker, hoef ik die rook niet in te ademen. Ik ben wijzer nuquote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Absoluut, zie je tegenwoordig niet meer, kids knallen hun vingers eraf
Wie heeft je gezegd dat de K5II zonder kitlens niet onder de cashback actie valt? Ik heb 'm gewoon zonder objectief gekocht.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef xepera9 het volgende:
[..]
De K5IIs en de K5II+18-55 vielen onder de cashback-aktie. Aangezien ik geen kitlens nodig heb kwam de K5IIs er op zich wel gunstig uit qua prijs.
Zo'n grip is wel een goed idee inderdaad, maar ook niet echt goedkoop. Als het veel verschil maakt is het 't wel waard. M'n Minolta heeft ook een grip, vond ik toen ook fijner.
Bankstellen de fik in ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef xuryah het volgende:
Haha, wij bliezen van die grote tv's op bij de scouting. Mocht gewoon van de "leiding". Eigenlijk hadden we niet echt leiding.
We gooide ook tv's kapot van het dak. Doel was om te kijken hoe erg kapot het zou gaan ofzo
Ja.. bij de scouting doe je de gekste dingen.
Media Markt BTW actie vanaf volgende week woensdag.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef J03llV het volgende:
Iemand insider bij een winkel/nikon of er acties aankomen?
Als ze daarna maar alsnog de goedkoopste zijn..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Media Markt BTW actie vanaf volgende week woensdag.
Wel even prijzen in de gaten houden; ik zet ¤100 op in dat je gewenste artikel alvorens in prijs verhoogd wordt.
Tja dat natuurlijk sowieso. Maar het is altijd zo lekker lullig als product ''met BTW-korting'' even duur (of zelfs duurder) is als eerst.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Uncle het volgende:
Als ze daarna maar alsnog de goedkoopste zijn..
Liegen is niet verboden. En als hele volksstammen erin trappen...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja dat natuurlijk sowieso. Maar het is altijd zo lekker lullig als product ''met BTW-korting'' even duur (of zelfs duurder) is als eerst.
En is het ook gewoon voorliegen. Medewerkers die glashard liegen dat prijs niet verhoogd is terwijl je zelf de originele prijs hebt gezien die wel degelijk lager was.
Hoe lang gaat die actie duren? 1 week of..?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wel even prijzen in de gaten houden; ik zet ¤100 op in dat je gewenste artikel alvorens in prijs verhoogd wordt.
Meestal 1 week volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hoe lang gaat die actie duren? 1 week of..?
Nee die supporten me al niet in het feit dat ik een dSLR wil.. Volgens hun mag ik er dan ook geen kopen. Helaas voor hun is het mijn geldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kun je geen deal met je ouders sluiten?
We zullen eens even zien. Heb net een screenshotje gemaakt van de MM webshop. Eos 6D + 24-105 is nu EUR 2249..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Nee die supporten me al niet in het feit dat ik een dSLR wil.. Volgens hun mag ik er dan ook geen kopen. Helaas voor hun is het mijn geld
Ik moet zeg maar sparen voor een autootje.
Zoals?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen natuurlijk.
Daarmee wou ik zeggen dat je ouders daar ook wel weer gelijk in hebben.quote:
Gewoon support je hunquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daarmee wou ik zeggen dat je ouders daar ook wel weer gelijk in hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Tja ik snap de gedachtengang van jouw ouders wel. En dan kan ik wel of geen Nikon hebben dat doet er niet toequote:Op maandag 20 januari 2014 20:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Gewoon support je hunIk dacht dat je mede nikon fan was, besides van 400 euro kan ik geen auto kopen, tenminste geen rijdende
Ik heb wel een leuke auto voor je! Moet hem weg doen omdat ik hem niet meer kan betalen wegens geen werk. Met pijn in mijn hartquote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Nee die supporten me al niet in het feit dat ik een dSLR wil.. Volgens hun mag ik er dan ook geen kopen. Helaas voor hun is het mijn geld
Ik moet zeg maar sparen voor een autootje.
Hmm, weet ik niet hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:31 schreef Uncle het volgende:
[..]
Liegen is niet verboden. En als hele volksstammen erin trappen...
29 januari t/m 2 februari.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef J03llV het volgende:
Hoe lang gaat die actie duren? 1 week of..?
Idd. Laten ze die moeite steken in het fotograferen zelf.quote:
Mijn ervaring is (OK, dat was bij Saturnquote:Op maandag 20 januari 2014 21:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet hoor.
Misschien zou er haast nog wel iets uit te halen zijn, gerechtelijk. Niet dat ik dat ga doen maar ik weet niet of het zo zwart-wit is. Ze geven zelf trouwens aan dat ze de prijzen niet voor zo'n korting mogen verhogen zelfs. Maar goed; hopelijk hebben ze straks de Nexus 5 op voorraad.
Daarover gesproken; is de originele prijs niet verhoogd dan is het product héél toevallig niet meer in voorraad...
[..]
29 januari t/m 2 februari.
[..]
Idd. Laten ze die moeite steken in het fotograferen zelf.
Kan beide kanten op gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Mijn ervaring is (OK, dat was bij Saturn) dat ze bepaalde zaken ineens niet meer op voorraad hebben, en dat ze eigenhandig bepaalde (duurdere) spullen uitsluiten van de actie. Ook als dat niet in de voorwaarden staat.
Hahaha, sorry gaat hem voor mij ook niet worden, ben maar een simpele vakkenvullerquote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke auto voor je! Moet hem weg doen omdat ik hem niet meer kan betalen wegens geen werk. Met pijn in mijn hart![]()
Interesse?
Ik zal je het hele verhaal besparen, maar het kwam erop neer dat:quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan beide kanten op gaan.
Als je gewoon de voorwaarden van de actie dan kun je die nog gebruiken (in jouw voordeel).
Maar op Tweakers was er ook iemand die al een Nexus meekreeg voor de actieprijs (lees van ¤399 meegekregen voor ¤330)![]()
Ook wel mensen die L-lenzen e.d. konden kopen met korting.
Net welke medewerker je treft en hoe sterk je zelf bent met woorden/overtuigingskracht.
Was jij dat met die 50mm. Kan me nog wel zo'n verhaal herinneren dat ooit op Fok stond inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef DonJames het volgende:
Ik zal je het hele verhaal besparen, maar het kwam erop neer dat:
- die lens ineens óók onder de uitzonderingen viel (die kon het filiaal eigenhandig aanpassen volgens hen);
- ik ze een mail gestuurd heb waarin ik uitlegde waarom ze dat niet konden doen (ik heb rechten gestudeerd..)
- ze me terugbelden dat ik hem toch voor dat geld kon krijgen, en dat de lens klaar zou liggen;
- dat ik toen ik hem kwam ophalen te horen kreeg dat 'ie niet op voorraad was, niet op voorraad was geweest, voorlopig niet op voorraad zou komen en al helemaal niet onder de kortingsactie zou vallen..
Ja dikke vinger dus met Saturn Amsterdam
Het ging overigens om een Canon 50mm 1.8, dus de korting bedroeg iets van 11 euro. Gefeliciteerd lutsers, voor 11 euro een klant weg en hoop shit op internet waar je nooit meer vanaf komt. Klojo's.
ik denk dat na woensdag het gros van de producten uitverkocht isquote:Op maandag 20 januari 2014 21:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was jij dat met die 50mm. Kan me nog wel zo'n verhaal herinneren dat ooit op Fok stond inderdaad.
Ah well, hopelijk volgende week 2 N5's ophalen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Morgen m'n 1ds maar wegbrengen. Stuk
Dronken sjap liep me omver met lenzen wisselen. Klapte spiegeltje los.quote:
Er stond "op alle kits" van de K5II en de K5IIs (body). Dit stond op meerdere websites. Oh, het staat nu nog op de website van Foka. Bij de K5II body staat niet "krijg ¤100 terug".quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wie heeft je gezegd dat de K5II zonder kitlens niet onder de cashback actie valt? Ik heb 'm gewoon zonder objectief gekocht.
Paar tikken uitgedeeld neem ik aan? Ik heb zelfbeheersing, dus k zou hooguit vragen om zn nummer voor een schadevergoedingquote:Op maandag 20 januari 2014 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dronken sjap liep me omver met lenzen wisselen. Klapte spiegeltje los.
Ik las Lexus.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
...
Maar op Tweakers was er ook iemand die al een Nexus meekreeg voor de actieprijs (lees van ¤399 meegekregen voor ¤330)![]()
Ook wel mensen die L-lenzen e.d. konden kopen met korting.
[...]
Serieus balen zeg. Ben ook altijd bang dat zoiets gebeurt. Als je nog kan achterhalen wie dat was, neem aan dat dat onder zijn WA-verzekering valt.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dronken sjap liep me omver met lenzen wisselen. Klapte spiegeltje los.
Omvergelopen worden door een dronken sjap. Lijkt mij meer een fout van de dronken sjap dan een risico van het vak wat je maar moet accepteren als het gebeurd..quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Als je in het publiek staat tijdens 1 of ander festival of concert dan is dat wel een beetje risico van 't vak heur.
Je kan redelijkerwijs verwachten dat er dronken mensen rondwandelen tijdens concerten en op festivalsquote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef J03llV het volgende:
[..]
Omvergelopen worden door een dronken sjap. Lijkt mij meer een fout van de dronken sjap dan een risico van het vak wat je maar moet accepteren als het gebeurd..![]()
quote:k mag hopen dat de dronken sjap geen mensen voor de voeten heeft gereden. Die gekken heb je ook nog maarja, risico van het leven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |