cursusje bhv kan je wel gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wist ik veel'k had geen deksel bij de hand. Was gewoon rustig kippetje aan het braden.. doe er wat water bij, krijg ik opeens een vlam van een halve meter. 'K lees dat je er nu ook niet mee moet gaan lopen
![]()
Inderdaad gas, ben daar sowieso al niet echt fan van..
Hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zo kun je de koksopleiding ook omschrijven
Haha ja. naast wat ongelukjes viel het wel mee hoor. Maar ik voer het vak nu niet meer uit helaas. maar wel toffe tijd gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha
Heb je die opleiding afgerond?
Ik deed vroeger ook allemaal gare dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
M'n ouders waren er ook niet heel erg gecharmeerd van.
Haha als ik er zo terugdenk was ik best een pyromaantje vroeger. Toen ik 12 was samen met m'n beste vriendje een joekel van een fijnspar in brand gestoken bij een keukenwinkel.
Was niet helemaal de bedoeling.. we wilden wat dode takjes branden en ineens stond de hele boom in de fik. En branden dat dat deed
.
Absoluut, zie je tegenwoordig niet meer, kids knallen hun vingers erafquote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
Oja of die rookbommen met sterretjes en pvc-buis. Instant longkanker.. maar wél een rookgordijn waar je U tegen zegt.
Ja, of je eigen vuurwerk maken. Heb m'n ouders zelden zo boos gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik deed vroeger ook allemaal gare dingen.
Altijd spelen met lucifers, aanstekers, sterretjes spul eraf schuren, in een dopje doen, aansteken etc.
Weet nog dat ik paar jaar terug een krant had gevuld met lucifers, helemaal compact gemaakt en aangestoken in de tuin. Flinke vlam en stonk enorm, waren m'n ouders er achter gekomen. Flinke zeik toen gekregen
Ze doen maar lekker, hoef ik die rook niet in te ademen. Ik ben wijzer nuquote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Absoluut, zie je tegenwoordig niet meer, kids knallen hun vingers eraf
Wie heeft je gezegd dat de K5II zonder kitlens niet onder de cashback actie valt? Ik heb 'm gewoon zonder objectief gekocht.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef xepera9 het volgende:
[..]
De K5IIs en de K5II+18-55 vielen onder de cashback-aktie. Aangezien ik geen kitlens nodig heb kwam de K5IIs er op zich wel gunstig uit qua prijs.
Zo'n grip is wel een goed idee inderdaad, maar ook niet echt goedkoop. Als het veel verschil maakt is het 't wel waard. M'n Minolta heeft ook een grip, vond ik toen ook fijner.
Bankstellen de fik in ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef xuryah het volgende:
Haha, wij bliezen van die grote tv's op bij de scouting. Mocht gewoon van de "leiding". Eigenlijk hadden we niet echt leiding.
We gooide ook tv's kapot van het dak. Doel was om te kijken hoe erg kapot het zou gaan ofzo
Ja.. bij de scouting doe je de gekste dingen.
Media Markt BTW actie vanaf volgende week woensdag.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:02 schreef J03llV het volgende:
Iemand insider bij een winkel/nikon of er acties aankomen?
Als ze daarna maar alsnog de goedkoopste zijn..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Media Markt BTW actie vanaf volgende week woensdag.
Wel even prijzen in de gaten houden; ik zet ¤100 op in dat je gewenste artikel alvorens in prijs verhoogd wordt.
Tja dat natuurlijk sowieso. Maar het is altijd zo lekker lullig als product ''met BTW-korting'' even duur (of zelfs duurder) is als eerst.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:24 schreef Uncle het volgende:
Als ze daarna maar alsnog de goedkoopste zijn..
Liegen is niet verboden. En als hele volksstammen erin trappen...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Tja dat natuurlijk sowieso. Maar het is altijd zo lekker lullig als product ''met BTW-korting'' even duur (of zelfs duurder) is als eerst.
En is het ook gewoon voorliegen. Medewerkers die glashard liegen dat prijs niet verhoogd is terwijl je zelf de originele prijs hebt gezien die wel degelijk lager was.
Hoe lang gaat die actie duren? 1 week of..?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wel even prijzen in de gaten houden; ik zet ¤100 op in dat je gewenste artikel alvorens in prijs verhoogd wordt.
Meestal 1 week volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:54 schreef J03llV het volgende:
[..]
Hoe lang gaat die actie duren? 1 week of..?
Nee die supporten me al niet in het feit dat ik een dSLR wil.. Volgens hun mag ik er dan ook geen kopen. Helaas voor hun is het mijn geldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kun je geen deal met je ouders sluiten?
We zullen eens even zien. Heb net een screenshotje gemaakt van de MM webshop. Eos 6D + 24-105 is nu EUR 2249..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:36 schreef J03llV het volgende:
[..]
Nee die supporten me al niet in het feit dat ik een dSLR wil.. Volgens hun mag ik er dan ook geen kopen. Helaas voor hun is het mijn geld
Ik moet zeg maar sparen voor een autootje.
Zoals?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is ook wat voor te zeggen natuurlijk.
Daarmee wou ik zeggen dat je ouders daar ook wel weer gelijk in hebben.quote:
Gewoon support je hunquote:Op maandag 20 januari 2014 20:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daarmee wou ik zeggen dat je ouders daar ook wel weer gelijk in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |