'k had er water bij gedaan voor die vlam, schijnt ie wat malser te worden.. maar dat viel dus vies tegenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Nooit water op een vlam in de (frituur)pan
Dan was je pan heel erg heet, vuur te hoog.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k had er water bij gedaan voor die vlam, schijnt ie wat malser te worden.. maar dat viel dus vies tegen
Nooit Natuurkunde en scheikunde gehad vroeger?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'k had er water bij gedaan voor die vlam, schijnt ie wat malser te worden.. maar dat viel dus vies tegen
Da's schrikken. Gelukkig geen gewonden.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wist ik veel'k had geen deksel bij de hand. Was gewoon rustig kippetje aan het braden.. doe er wat water bij, krijg ik opeens een vlam van een halve meter. 'K lees dat je er nu ook niet mee moet gaan lopen
![]()
Inderdaad gas, ben daar sowieso al niet echt fan van..
Ik verbaas me nergens meer over tegenwoordig.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef J03llV het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig zwartharig van nature, dus nee
Heb mijn hand ooit eens zo vreselijk tijdens mijn opleiding verbrand aan een oven. Litteken is nog steeds te zien in de zomer.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Brandwonden zijn zo vreselijk kut en pijnlijk
Mijn handen zitten er onder,quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb mijn hand ooit eens zo vreselijk tijdens mijn opleiding verbrand aan een oven. Litteken is nog steeds te zien in de zomer.
Ben sindsdien wel stukken voorzichtiger met ovens. Voor de rest interesseert het me nog niks haha. Wel een keer top van mijn vinger eraf gesneden tijdens het tomaten snijden. Ook tijdens mijn opleiding gebeurt, Mooi man ')quote:
Drie klasgenoten van mij op de lagere school zijn zo in beverwijk beland.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Isdatzo het volgende:
Haha.. toen ik een jaar of 16 / 17 was deed ik altijd met een maatje een grote klomp parafine gruwelijk heet stoken in een gigantische pan. En dan vanaf een afstand met de tuinslang erin spuiten.
Nohhh wat een steekvlam dat gaf. Mooie tijden
.
Gevaarlijke opleiding!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben sindsdien wel stukken voorzichtiger met ovens. Voor de rest interesseert het me nog niks haha. Wel een keer top van mijn vinger eraf gesneden tijdens het tomaten snijden. Ook tijdens mijn opleiding gebeurt, Mooi man ')
cursusje bhv kan je wel gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wist ik veel'k had geen deksel bij de hand. Was gewoon rustig kippetje aan het braden.. doe er wat water bij, krijg ik opeens een vlam van een halve meter. 'K lees dat je er nu ook niet mee moet gaan lopen
![]()
Inderdaad gas, ben daar sowieso al niet echt fan van..
Hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zo kun je de koksopleiding ook omschrijven
Haha ja. naast wat ongelukjes viel het wel mee hoor. Maar ik voer het vak nu niet meer uit helaas. maar wel toffe tijd gehad.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha
Heb je die opleiding afgerond?
Ik deed vroeger ook allemaal gare dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
M'n ouders waren er ook niet heel erg gecharmeerd van.
Haha als ik er zo terugdenk was ik best een pyromaantje vroeger. Toen ik 12 was samen met m'n beste vriendje een joekel van een fijnspar in brand gestoken bij een keukenwinkel.
Was niet helemaal de bedoeling.. we wilden wat dode takjes branden en ineens stond de hele boom in de fik. En branden dat dat deed
.
Absoluut, zie je tegenwoordig niet meer, kids knallen hun vingers erafquote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Isdatzo het volgende:
Oja of die rookbommen met sterretjes en pvc-buis. Instant longkanker.. maar wél een rookgordijn waar je U tegen zegt.
Ja, of je eigen vuurwerk maken. Heb m'n ouders zelden zo boos gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik deed vroeger ook allemaal gare dingen.
Altijd spelen met lucifers, aanstekers, sterretjes spul eraf schuren, in een dopje doen, aansteken etc.
Weet nog dat ik paar jaar terug een krant had gevuld met lucifers, helemaal compact gemaakt en aangestoken in de tuin. Flinke vlam en stonk enorm, waren m'n ouders er achter gekomen. Flinke zeik toen gekregen
Ze doen maar lekker, hoef ik die rook niet in te ademen. Ik ben wijzer nuquote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Absoluut, zie je tegenwoordig niet meer, kids knallen hun vingers eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |