Okay, zal ik doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dus. ff bellen.
Ja sowieso. Maar beter met schoonouders op vakantie dan helemaal nietquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef xepera9 het volgende:
Festivals zijn bijna altijd beter dan vakanties met schoonouders.
Ik wil graag naar Scandinavië eind februari-maart, maar dan moet het wel goedkoop.
Marrakech is behoorlijk geniaalquote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef xuryah het volgende:
...Of juist naar Marrakech oidhoop dan namelijk wel eindelijk werk gevonden te hebben
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:
Een piramide bouwen van colaflesjes is vast
maar hij is al 12 flesjes hoog
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:
Een piramide bouwen van colaflesjes is vast
maar hij is al 12 flesjes hoog
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak gehoord! Ben erg benieuwd geworden. En dan overnachten in een Riad
Anderhalf jaar geleden rondreis Engeland en Schotland gedaan is me goed bevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef xepera9 het volgende:
Engeland en Schotland wil ik ook graag heen! Eigenlijk raar dat ik daar nog nooit geweest ben.
..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat ik ook thuis nog genoeg flessen heb voor een flinke piramide trouwens
nee van dezequote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je al 12 flesjes gedronken vandaag?
Cola, geen bierflesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer etenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die zijn toch veul te lekker om op te stapelen!
Oh stuur maar!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.
True. Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer eten
http://riadrafaele-marrakech.com/quote:
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeurquote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeur
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Ik kan hem zo snel ook niet vinden. Ik zou gewoon een nieuw topic met je vraag openen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
Topicreeksquote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |