..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat ik ook thuis nog genoeg flessen heb voor een flinke piramide trouwens
nee van dezequote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je al 12 flesjes gedronken vandaag?
Cola, geen bierflesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer etenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die zijn toch veul te lekker om op te stapelen!
Oh stuur maar!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.
True. Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer eten
http://riadrafaele-marrakech.com/quote:
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeurquote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeur
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Ik kan hem zo snel ook niet vinden. Ik zou gewoon een nieuw topic met je vraag openen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
Topicreeksquote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Voor montage op een fiets raad ik een gorillapad aan of een zelfbouwding met een pijpklem ofzo.
Mijn fiets heeft toch twee lekke banden, dus heb er niks aanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Voor montage op een fiets raad ik een gorillapad aan of een zelfbouwding met een pijpklem ofzo.
Waar twijfel je over bij de K5 II?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?
Maar ook: ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik er nog niet 100% uit ben dat ik deze camera wil, zit in de 2 weken 'afkoelingsperiode'. Als ik hem nu terugstuur met de mededeling dat er een vingerafdruk op zit, gaan ze dan niet moeilijk doen (hij komt van Foka). Als ik er niks bij zeg dan ben ik mijn verzendkosten kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |