Kun je gewoon (laten) schoonmaken hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:10 schreef xepera9 het volgende:
Nou, goedemiddag, het is Blue Monday en ik baal als een stekker. Vorige week de K5IIs besteld, maar nu, bij nadere inspectie van de sensor, zie ik dat er streepjes opzitten die verdacht veel lijken op een vingerafdruk.![]()
Wat verder het buitenland in hoeft niet perse duurder te zijn hequote:Op maandag 20 januari 2014 13:12 schreef Timmos het volgende:
Reizen.. Nog niet echt behoefte om naar verre landen te reizen op vakantie.. Soms is een weekje hier of daar in Frankrijk ofzo.. Pak de festivallen hier in NL en België wel mee, gezellig met vrienden.. En kost ook genoeg
Nee al eens wat leuke dingen gezien en besproken met vrienden maar nog altijd niet van gekomen.. Na een weekje Frankrijk ben ik ook alweer blij dat ik naar huis kan haha.. Misschien is het gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Wat verder het buitenland in hoeft niet perse duurder te zijn he
aja, dat kan, naja genoeg optiesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee al eens wat leuke dingen gezien en besproken met vrienden maar nog altijd niet van gekomen.. Na een weekje Frankrijk ben ik ook alweer blij dat ik naar huis kan haha.. Misschien is het gewoon niet mijn ding
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Kun je gewoon (laten) schoonmaken hoor
geen paniek
Kan uiteraard. Maar persoonlijk wordt ik wel erg gelukkig van mooie foto's maken op mooie plekken op aardequote:Op maandag 20 januari 2014 13:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
aja, dat kan, naja genoeg opties
True, maar ieder z'n dingquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef Uncle het volgende:
[..]
Kan uiteraard. Maar persoonlijk wordt ik wel erg gelukkig van mooie foto's maken op mooie plekken op aardeDat hoeft niet altijd ver uiteraard. Maar sommige landschappen en natuurverschijnselen hebben we nu eenmaal niet in de buurt
Tomorrowland (hopelijk), Dominator, Sunrise Festival, Qontinentquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef xepera9 het volgende:
Festivals zijn bijna altijd beter dan vakanties met schoonouders.
Ik wil graag naar Scandinavië eind februari-maart, maar dan moet het wel goedkoop.
Ik ga al bijna dertig jaar steeds naar een vertrouwde stek zo'n kleine 500 kilometer ten noorden van Parijsquote:Op maandag 20 januari 2014 10:11 schreef Ynske het volgende:
ik vind t heerlijk om naar een vaste plek te gaan.
zo ga ik al tig jaar in t voorjaar naar zee
Lijkt me duidelijk dus. ff bellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?
Maar ook: ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik er nog niet 100% uit ben dat ik deze camera wil, zit in de 2 weken 'afkoelingsperiode'. Als ik hem nu terugstuur met de mededeling dat er een vingerafdruk op zit, gaan ze dan niet moeilijk doen (hij komt van Foka). Als ik er niks bij zeg dan ben ik mijn verzendkosten kwijt.
Ik heb dat ook. Maar er is zoveel moois haha.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef Uncle het volgende:
[..]
Kan uiteraard. Maar persoonlijk wordt ik wel erg gelukkig van mooie foto's maken op mooie plekken op aardeDat hoeft niet altijd ver uiteraard. Maar sommige landschappen en natuurverschijnselen hebben we nu eenmaal niet in de buurt
Ook leuk! Ik ga meestal naar metal festivals en de lokale van-alles-en-nogwat festivals.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Tomorrowland (hopelijk), Dominator, Sunrise Festival, Qontinent.. En dan nog wat feestjes die binnen zijn de komende tijd
Okay, zal ik doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dus. ff bellen.
Ja sowieso. Maar beter met schoonouders op vakantie dan helemaal nietquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef xepera9 het volgende:
Festivals zijn bijna altijd beter dan vakanties met schoonouders.
Ik wil graag naar Scandinavië eind februari-maart, maar dan moet het wel goedkoop.
Marrakech is behoorlijk geniaalquote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef xuryah het volgende:
...Of juist naar Marrakech oidhoop dan namelijk wel eindelijk werk gevonden te hebben
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:
Een piramide bouwen van colaflesjes is vast
maar hij is al 12 flesjes hoog
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef Ynske het volgende:
Een piramide bouwen van colaflesjes is vast
maar hij is al 12 flesjes hoog
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook vaak gehoord! Ben erg benieuwd geworden. En dan overnachten in een Riad
Anderhalf jaar geleden rondreis Engeland en Schotland gedaan is me goed bevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef xepera9 het volgende:
Engeland en Schotland wil ik ook graag heen! Eigenlijk raar dat ik daar nog nooit geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |