Schotland is rustiger hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Tsja, mijn vrouw gaat liever naar chili/peru/bolivia. Lekker voor 400 euro pp file lopen op de Inka trail
2013 iMac vriend #notanappleaddictquote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tsja, duurt ff he, zo'n ding van 16 jaar oud opstarten. Maarja, je kan zeggen dat je een iMac hebt.
Buthan komen maar 30k toeristen per jaar. Dat is al 3x zoveel als er permits zijn om de hele Inca trail te lopen. En er mogen 1 miljoen bezoekers per jaar naar de Machu Pichu zelfquote:Op maandag 20 januari 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik sowieso niet zo snel doen, naar zo'n land en dan van die massale dingen doen. Dan maar niet naar die kuttempels. Doe ik liever een rustige wandeling op de berg ernaast.
Mogen er maar 10K over dat inca trail? Dan is het toch geen file lopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Buthan komen maar 30k toeristen per jaar. Dat is al 3x zoveel als er permits zijn om de hele Inca trail te lopen. En er mogen 1 miljoen bezoekers per jaar naar de Machu Pichu zelf
File lopen is ook wat overdreven, maar er mogen 500 per dag over heen. Ik ga er wel vanuit dat de meeste groepen ongeveer gelijk weg gaan. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mogen er maar 10K over dat inca trail? Dan is het toch geen file lopen?
Heb je opzich ook wel gelijk in. Al zie ik niet echt in waarom ik speciaal zo ver weg zou moeten gaan. Natuurlijk is het mooi, maar dat is het in Europa ook. Misschien heb ik er over 20 jaar wel spijt van en kom ik voor de 10de keer op rij in hetzelfde dorpje in Frankrijk of waar dan ook, maja, dat is dan zoquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
File lopen is ook wat overdreven, maar er mogen 500 per dag over heen. Ik ga er wel vanuit dat de meeste groepen ongeveer gelijk weg gaan. Geen idee eigenlijk.
Maar het rustige trekt mij meer dan het massale, en Schotland al geweest, Noorwegen ookHet hoeft niet altijd ver, maar het is ook wel een beetje met plannen dat je nu nog de verre bestellingen kan doen en voor je het weet loopt er een blaag in huis en dan zijn zulke bestemmingen voorlopig niet meer aan de orde
![]()
Dus beter nu even de bucket list afwerken nu het nog kanJammer dat hij elke keer langer wordt
![]()
en ook dat kan enorm prettig zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je opzich ook wel gelijk in. Al zie ik niet echt in waarom ik speciaal zo ver weg zou moeten gaan. Natuurlijk is het mooi, maar dat is het in Europa ook. Misschien heb ik er over 20 jaar wel spijt van en kom ik voor de 10de keer op rij in hetzelfde dorpje in Frankrijk of waar dan ook, maja, dat is dan zo
Mwah, ik wil het liefst elk jaar ergens anders heen. Beetje op avontuur enzo. Ik zie het wel over 50 jaar waar ik geweest ben, ondertussen wel al heel westelijk europa en dan tot ongeveer polen-kroatie zegmaar (inclusief tussengelegen landen).quote:
Geef mij maar een Russisch meertje om in m'n tentje wakker te worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Europa wordt ook chronisch onderschat door veel mensen hoor. Echt reusachtig mooie wandelingen gemaakt in de Alpen, Schotland en Scandinavië!![]()
Wakker worden met je tentje aan het water in een Noorse fjord
idd, of op een klein campinkje ergens aan de Schotse zee, of een Oostenrijks meerquote:Op maandag 20 januari 2014 10:10 schreef Uncle het volgende:
Europa wordt ook chronisch onderschat door veel mensen hoor. Echt reusachtig mooie wandelingen gemaakt in de Alpen, Schotland en Scandinavië!![]()
Wakker worden met je tentje aan het water in een Noorse fjord
Donderdag weer naar Oostenrijkquote:Op maandag 20 januari 2014 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
idd, of op een klein campinkje ergens aan de Schotse zee, of een Oostenrijks meer
Schaatsters kiek'n? Wat natuurlijk ook dubbelzinnig is, want je gaat ze op die kiek zetten en als ik zo al die nietsverhullende kleding zag in dat filmpje zou ik ook nog even verder kiek'n. If you know what i meanquote:
Je hoeft natuurlijk niet het duurste van het duurste te hebben maar ik zou ook niet te krap gaan zitten met laadgewicht van een balhoofd. De waarden die ze opgeven zijn namelijk ook wel erg aan de ruime kant altijd. Persoonlijk vind ik een balhoofd trouwens belangrijker dan het statief. Op een windstille dag staan de meeste statieven wel als een huis, dan wil je geen balhoofd hebben waarop je camera alsnog langzaam aan inzakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:34 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb dus een statief, nog geen statiefkop. Nu zit ik dus te kijken. Maar wat een prijs verschillen zeg.Zit nu naar deze te kijken: http://www.statiefshop.nl(...)oduct_specifications lijkt me prima toch?
Vind ik ook wij gaan regelmatig naar Texel. Fijn met de hondquote:Op maandag 20 januari 2014 10:11 schreef Ynske het volgende:
ik vind t heerlijk om naar een vaste plek te gaan.
zo ga ik al tig jaar in t voorjaar naar zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |