..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik denk dat ik ook thuis nog genoeg flessen heb voor een flinke piramide trouwens
nee van dezequote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef xuryah het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je al 12 flesjes gedronken vandaag?
Cola, geen bierflesjesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
..en dat al op dit tijdstip! Jij gaat frontaal in de aanval tegen de meest depressieve dag van het jaar?
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer etenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die zijn toch veul te lekker om op te stapelen!
Oh stuur maar!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zeker, is helemaal top. Ik heb nog wel een goeie voor je.
True. Wat een zelfbeheersingquote:Op maandag 20 januari 2014 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
na t stapelen kun je ze ook gewoon weer eten
http://riadrafaele-marrakech.com/quote:
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeurquote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 14:53 schreef J03llV het volgende:
Kunnen de meesters en meesteressen mij hier bijscholen over statieven? Balkop..? Degelijk statief..?
Vriendelijk bedankt
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Beter even het statieven draadje opzoeken. En als die te oud is een nieuwe posten. Info in SC is snel 'verloren'. Een eigen statieven/balhoofd draadje heeft dus de voorkeur
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof dit bericht eigenlijk in KPD ofzo thuis had gehoren ^^
Ik kan hem zo snel ook niet vinden. Ik zou gewoon een nieuw topic met je vraag openen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
Topicreeksquote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Voor montage op een fiets raad ik een gorillapad aan of een zelfbouwding met een pijpklem ofzo.
Mijn fiets heeft toch twee lekke banden, dus heb er niks aanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Voor montage op een fiets raad ik een gorillapad aan of een zelfbouwding met een pijpklem ofzo.
Waar twijfel je over bij de K5 II?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:30 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar beetje raar dat hij zo vanaf fabriek komt. Hebben ze daar geen handschoenen dan?
Maar ook: ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik er nog niet 100% uit ben dat ik deze camera wil, zit in de 2 weken 'afkoelingsperiode'. Als ik hem nu terugstuur met de mededeling dat er een vingerafdruk op zit, gaan ze dan niet moeilijk doen (hij komt van Foka). Als ik er niks bij zeg dan ben ik mijn verzendkosten kwijt.
In KPD? Alleen maar mannen die als bijnaam "tripod" hebben, nee dank jequote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
In KPD? Alleen maar mannen die als bijnaam "tripod" hebben, nee dank je
IIs: het prijsverschil met de K5II, hoe veel ik daar in de praktijk van zal merken, ook de moiré issues nog enigzins ivm wat architectuurfotografie. Maar, het valt me eerlijk gezegd toch iets tegen hoe hij in de hand ligt. Hoewel ik kleine handen heb had hij van mij toch iets groter gemogen. Ik ben nu eenmaal grotere gewend, dus ik moet hier nog aan wennen. (Nee, geen KPDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waar twijfel je over bij de K5 II?
Neh, alleen lensquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Ook je camera gekocht?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef J03llV het volgende:
Is zo'n monopod nou wel handig? uitschuifbare shit enzo. Lijkt me een heel gedoe steeds aan die poot draaien om het volgende segment er uit te laten komen..
Dan nu nog iets waar je die lens op kan zettenquote:
Hahaha, ik heb nog helemaal niks helaasquote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan nu nog iets waar je die lens op kan zettenheb je hem al geprobeerd?
Jou foto + de vraag om een lijst maakt je net de kerstman/sinterklaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Waar blijft de ideale inkooplijst van Susteren nou?
Die heeft zijn mening alweer verkondigd hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Waar blijft de ideale inkooplijst van Susteren nou?
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jou foto + de vraag om een lijst maakt je net de kerstman/sinterklaas.
Zwarte markt is ideaalquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halen
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halen
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..
Dat is een pagina terug ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPD
Sorry schat... Ik heb alle posts op 1 pagina en ben vandaag met mijn hoofd nog ergens anders...quote:
quote:
Aha, jij hebt de K5IIs gekocht. Ik heb de K5II gekocht omdat ik het prijsverschil met de s niet zag zitten. De K5 is idd wat kleiner dan de K20. Ik heb er een grip ondergeschroefd en nu is dat geen issue meer, ligt ie prima in de hand. Geen officiele Pentax grip maar deze hier: http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649 Dezelfde firma verkoopt ook goedkope accu's.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef xepera9 het volgende:
[..]
IIs: het prijsverschil met de K5II, hoe veel ik daar in de praktijk van zal merken, ook de moiré issues nog enigzins ivm wat architectuurfotografie. Maar, het valt me eerlijk gezegd toch iets tegen hoe hij in de hand ligt. Hoewel ik kleine handen heb had hij van mij toch iets groter gemogen. Ik ben nu eenmaal grotere gewend, dus ik moet hier nog aan wennen. (Nee, geen KPD).
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..
Speel jij daarmee dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPD
Met slaven? Mocht ik willenquote:
Heerlijk! zo kom ik de dag en de week wel weer doorquote:Op maandag 20 januari 2014 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat komt wel goed op deze manier.
ik geloof niet dat ik er gelukkig van zou wordenquote:
Ben je al thuis van de bank?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry schat... Ik heb alle posts op 1 pagina en ben vandaag met mijn hoofd nog ergens anders...
Niks mis met een beetje rollenspelquote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik er gelukkig van zou worden
haha ja dan schiet het allemaal tenminste een beetje op.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heerlijk! zo kom ik de dag en de week wel weer door
Wat doe je voor les?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Merlijn het volgende:
Zometeen maar eens in de auto stappen voor dansles vanavond. Geen zin om om te kleden na vanmiddag dus ben waarschijnlijk een beetje "overdressed"
Ja. Kleine overwinning, to be continued voor de rest van de ellende.quote:
Stijldansen, Zilverster.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat doe je voor les?
Ik had gisteravond weer les, vind t zo heerlijk.
Zumba?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wat doe je voor les?
Ik had gisteravond weer les, vind t zo heerlijk.
rollenspel is wat anders dan meteen slaven enzoquote:Op maandag 20 januari 2014 15:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje rollenspel
nee danslesquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. Kleine overwinning, to be continued voor de rest van de ellende.
Sorry mevrouw. Ik zal me verder distantieren van enige generalisatiequote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
rollenspel is wat anders dan meteen slaven enzo
Nice, hier Stijl bijna einde beginnerscursus.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja. Kleine overwinning, to be continued voor de rest van de ellende.
[..]
Stijldansen, Zilverster.
Iig mag ik haar wekelijks blijven zien zoals nu, dus ja, het is wel een lichtpuntjequote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
Tenminste, is een felicitatie op z'n plaats?
Leuk! Ik mag weer een les inhalen straksquote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nice, hier Stijl bijna einde beginnerscursus.
Ik zou graag vaker gaan, misschien woensdag vrijdansen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iig mag ik haar wekelijks blijven zien zoals nu, dus ja, het is wel een lichtpuntje
[..]
Leuk! Ik mag weer een les inhalen straks
Ik hoor het al, een totaal ander programma hierquote:Op maandag 20 januari 2014 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou graag vaker gaan, misschien woensdag vrijdansen.
We hebben wel wat issues met de weense wals, vooral met de overgang van langzaam naar snel, mn partner dan
en zijn nu de figuurtjes van de Jive naar de DiscoFox etc aan t uitbreiden.
Was ik ook...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook stijldansen met mijn vriend.. Hij wil niet. Of Rock n roll les ofzo lijkt me ook vet. Nu snap ik wel dat hij niet wil want hij is echt een stijve hark wat dat betreft ^^
Wij hebben nu gehadquote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een totaal ander programma hier
[..]
Was ik ook...
Salsa wil ik ook leren, lijkt me ook tof.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook stijldansen met mijn vriend.. Hij wil niet. Of Rock n roll les ofzo lijkt me ook vet. Nu snap ik wel dat hij niet wil want hij is echt een stijve hard wat dat betreft ^^
Ik wil ook zo een vriendquote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil ook stijldansen met mijn vriend.. Hij wil niet. Of Rock n roll les ofzo lijkt me ook vet. Nu snap ik wel dat hij niet wil want hij is echt een stijve hard wat dat betreft ^^
tango is ook niks voor mij ^^ Ik houd wle van een beetje up tempo en niet te stijf enzo ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Salsa wil ik ook leren, lijkt me ook tof.
En tango ziet er mooi uit, maar is niets voor mij.
Nu helemaal soepen in de heupjes enzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik hoor het al, een totaal ander programma hier
[..]
Was ik ook...
Hoiquote:
Niet te stijf lijkt me ook niets, dan kan je denk niet meer echt up tempo ofweldan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
tango is ook niks voor mij ^^ Ik houd wle van een beetje up tempo en niet te stijf enzo ^^
[..]
Nu helemaal soepen in de heupjes enzo?
Dat soepelere komt vanzelfquote:Op maandag 20 januari 2014 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
tango is ook niks voor mij ^^ Ik houd wle van een beetje up tempo en niet te stijf enzo ^^
[..]
Nu helemaal soepen in de heupjes enzo?
Als ik je goed begrijp vraag je of uptempo en stijf samen kunnen? Volgens mij niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet te stijf lijkt me ook niets, dan kan je denk niet meer echt up tempo ofweldan?
half jaar zumba gedaan was ook niet echt een succes zeg maar ^^ Voor mij dan he.quote:
De K5IIs en de K5II+18-55 vielen onder de cashback-aktie. Aangezien ik geen kitlens nodig heb kwam de K5IIs er op zich wel gunstig uit qua prijs.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aha, jij hebt de K5IIs gekocht. Ik heb de K5II gekocht omdat ik het prijsverschil met de s niet zag zitten. De K5 is idd wat kleiner dan de K20. Ik heb er een grip ondergeschroefd en nu is dat geen issue meer, ligt ie prima in de hand. Geen officiele Pentax grip maar deze hier: http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649 Dezelfde firma verkoopt ook goedkope accu's.
Ga jij er nou nog serieus op in?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik je goed begrijp vraag je of uptempo en stijf samen kunnen? Volgens mij niet nee.
Ja want ik snapte geen hol van je zin.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga jij er nou nog serieus op in?
Je kan ook uptempo in je hol ja, maar dat is de eerste keer denk ik niet aan te raden. Ook niet als ie niet stijf isquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja want ik snapte geen hol van je zin.
Oh zo. Ik dacht echt dat je het over dansen had joh ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ook uptempo in je hol ja, maar dat is de eerste keer denk ik niet aan te raden. Ook niet als ie niet stijf is
maw, ik was nog druk bezig met schunnige opmerkingen
Headbangen.. Feestjes gehad dat ik echt een hele week mijn nek niet meer kon bewegen.. Dat doen we maar niet meer ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 16:00 schreef xepera9 het volgende:
Streetdance. En headbangen natuurlijk.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef DonJames het volgende:
Salsa hier, al een paar jaar. Nou, als ik het kan leren, kan (bijna) iedereen het hoor! Alhoewel, ik heb gemerkt dat 100% van de oudere dames en 90% van de Aziaten die les nemen het gewoon nooit leren.
Tuurlijk nietquote:Op maandag 20 januari 2014 15:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht echt dat je het over dansen had joh ^^
Oei da's wel erg heftig, een week lang.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Headbangen.. Feestjes gehad dat ik echt een hele week mijn nek niet meer kon bewegen.. Dat doen we maar niet meer ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |