In KPD? Alleen maar mannen die als bijnaam "tripod" hebben, nee dank jequote:Op maandag 20 januari 2014 14:57 schreef J03llV het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al mis, Statieven draadje?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
In KPD? Alleen maar mannen die als bijnaam "tripod" hebben, nee dank je
IIs: het prijsverschil met de K5II, hoe veel ik daar in de praktijk van zal merken, ook de moiré issues nog enigzins ivm wat architectuurfotografie. Maar, het valt me eerlijk gezegd toch iets tegen hoe hij in de hand ligt. Hoewel ik kleine handen heb had hij van mij toch iets groter gemogen. Ik ben nu eenmaal grotere gewend, dus ik moet hier nog aan wennen. (Nee, geen KPDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:03 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Waar twijfel je over bij de K5 II?
Neh, alleen lensquote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
gefeliciteerd. Ook je camera gekocht?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef J03llV het volgende:
Is zo'n monopod nou wel handig? uitschuifbare shit enzo. Lijkt me een heel gedoe steeds aan die poot draaien om het volgende segment er uit te laten komen..
Dan nu nog iets waar je die lens op kan zettenquote:
Hahaha, ik heb nog helemaal niks helaasquote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan nu nog iets waar je die lens op kan zettenheb je hem al geprobeerd?
Jou foto + de vraag om een lijst maakt je net de kerstman/sinterklaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Waar blijft de ideale inkooplijst van Susteren nou?
Die heeft zijn mening alweer verkondigd hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 15:17 schreef Merlijn het volgende:
Waar blijft de ideale inkooplijst van Susteren nou?
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:18 schreef J03llV het volgende:
[..]
Jou foto + de vraag om een lijst maakt je net de kerstman/sinterklaas.
Zwarte markt is ideaalquote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halen
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ook de kerstman moet ergens zijn shizzle vandaan halen
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPDquote:Op maandag 20 januari 2014 15:24 schreef J03llV het volgende:
[..]
De echte kerstman heeft kleine slaven die hem verwennen. Maar of dit het goeie topic daar voor is weet ik nou ook niet..
Dat is een pagina terug ^^quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Slaven....verwennnen... Las ik in het vorige deel niet iets over KPD
Sorry schat... Ik heb alle posts op 1 pagina en ben vandaag met mijn hoofd nog ergens anders...quote:
quote:
Aha, jij hebt de K5IIs gekocht. Ik heb de K5II gekocht omdat ik het prijsverschil met de s niet zag zitten. De K5 is idd wat kleiner dan de K20. Ik heb er een grip ondergeschroefd en nu is dat geen issue meer, ligt ie prima in de hand. Geen officiele Pentax grip maar deze hier: http://www.ebay.nl/itm/20(...)id=p3984.m1497.l2649 Dezelfde firma verkoopt ook goedkope accu's.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:13 schreef xepera9 het volgende:
[..]
IIs: het prijsverschil met de K5II, hoe veel ik daar in de praktijk van zal merken, ook de moiré issues nog enigzins ivm wat architectuurfotografie. Maar, het valt me eerlijk gezegd toch iets tegen hoe hij in de hand ligt. Hoewel ik kleine handen heb had hij van mij toch iets groter gemogen. Ik ben nu eenmaal grotere gewend, dus ik moet hier nog aan wennen. (Nee, geen KPD).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |