zijn rare wezens.quote:
Wat voor 1?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:22 schreef over_hedge het volgende:
Goedemorgen! Gister toch maar een nieuw statief gekocht.
ben maar blij dat ze er zijn.quote:
een carbon van benro. Type geen ideequote:
We weten nog niet waar we heen willen maar ik had ergens gelezen dat Buthan heel bijzonder is dus gingen we daar ook even langs.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar wil je dan heen? Of begrijp ik je verkeerd?
Foka??quote:Op maandag 20 januari 2014 08:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
een carbon van benro. Type geen ideeheb hem in de winkel gekocht en daar ff kunnen uitproberen.
Ja.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:45 schreef Uncle het volgende:
[..]
We weten nog niet waar we heen willen maar ik had ergens gelezen dat Buthan heel bijzonder is dus gingen we daar ook even langs.![]()
Maar Buthan schijnt dus wel vrij duur te zijn en we zien er duidelijk te arm uit daarvoorMaar zelfs als dat zo zou zijn, beetje belachelijk dat iemand waar je informatie vraagt je gaat vertellen dat je nog even door moet sparen
Wel eerlijk! Ze verwezen je door naar Hostel "The cockroach" op Koh San Road?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:45 schreef Uncle het volgende:
[..]
We weten nog niet waar we heen willen maar ik had ergens gelezen dat Buthan heel bijzonder is dus gingen we daar ook even langs.![]()
Maar Buthan schijnt dus wel vrij duur te zijn en we zien er duidelijk te arm uit daarvoorMaar zelfs als dat zo zou zijn, beetje belachelijk dat iemand waar je informatie vraagt je gaat vertellen dat je nog even door moet sparen
Nee helaas niet. Had echt zo'n mega WTF momentje dat ik er later pas boos om werdquote:Op maandag 20 januari 2014 08:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Nog iets gezegd van, dat weet u helemaal niet. Ik wil juist eens wat anders dan elk jaar met het jacht van vader van cannes naar saint tropez en terug varen.
UTFS.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Had echt zo'n mega WTF momentje dat ik er later pas boos om werdOok geen idee waarom want meestal trek ik me niet zoveel aan van zulke mensen. Dan ga je gewoon naar een andere organisatie. Hun 'verlies'...
Maar goed nu weten we nog niets van Buthanbehalve dat het blijkbaar heel duur ik
lonely planet is wel een goede gids dus dat geloof ik wel.quote:Tourism in Bhutan is managed through partnership of government regulators and private travel agencies under a policy summed up by the mantra ‘high value, low impact
Ja zo ver waren we ook alquote:Op maandag 20 januari 2014 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
UTFS.
Wat ik zo snel lees is 165-200 dollar per dag?
http://www.lonelyplanet.c(...)ormation/money-costs
[..]
lonely planet is wel een goede gids dus dat geloof ik wel.
Dat betekent dus zo ongeveer dat je verder geen (nauwelijks) kosten hoeft te maken daar.quote:The daily tariff includes all of your accommodation, food, land transport within Bhutan, services of guides and porters, supply of pack animals on treks, and cultural programs as appropriate. It also includes a US$65 tax, which is used by the government to fund infrastructure, education, health and other programs.
Hoya HD seriequote:Op maandag 20 januari 2014 09:18 schreef DonJames het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor een goeie CPL? Ik wordt een beetje gek van m'n Chinese rommelfiltertje..
Tsja, mijn vrouw gaat liever naar chili/peru/bolivia. Lekker voor 400 euro pp file lopen op de Inka trailquote:Op maandag 20 januari 2014 09:19 schreef kanovinnie het volgende:
Maja, ga je daar 10 dagen heen ofzo, ben je nog 2000 dollar kwijt+ticket en andere kosten. Is mij (veel) te duur. Voor bergen ga ik dan wel naar de Alpen denk ik dan
Schotland is rustiger hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Tsja, mijn vrouw gaat liever naar chili/peru/bolivia. Lekker voor 400 euro pp file lopen op de Inka trail
2013 iMac vriend #notanappleaddictquote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Tsja, duurt ff he, zo'n ding van 16 jaar oud opstarten. Maarja, je kan zeggen dat je een iMac hebt.
Buthan komen maar 30k toeristen per jaar. Dat is al 3x zoveel als er permits zijn om de hele Inca trail te lopen. En er mogen 1 miljoen bezoekers per jaar naar de Machu Pichu zelfquote:Op maandag 20 januari 2014 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
Zou ik sowieso niet zo snel doen, naar zo'n land en dan van die massale dingen doen. Dan maar niet naar die kuttempels. Doe ik liever een rustige wandeling op de berg ernaast.
Mogen er maar 10K over dat inca trail? Dan is het toch geen file lopen?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
Buthan komen maar 30k toeristen per jaar. Dat is al 3x zoveel als er permits zijn om de hele Inca trail te lopen. En er mogen 1 miljoen bezoekers per jaar naar de Machu Pichu zelf
File lopen is ook wat overdreven, maar er mogen 500 per dag over heen. Ik ga er wel vanuit dat de meeste groepen ongeveer gelijk weg gaan. Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mogen er maar 10K over dat inca trail? Dan is het toch geen file lopen?
Heb je opzich ook wel gelijk in. Al zie ik niet echt in waarom ik speciaal zo ver weg zou moeten gaan. Natuurlijk is het mooi, maar dat is het in Europa ook. Misschien heb ik er over 20 jaar wel spijt van en kom ik voor de 10de keer op rij in hetzelfde dorpje in Frankrijk of waar dan ook, maja, dat is dan zoquote:Op maandag 20 januari 2014 10:05 schreef Uncle het volgende:
[..]
File lopen is ook wat overdreven, maar er mogen 500 per dag over heen. Ik ga er wel vanuit dat de meeste groepen ongeveer gelijk weg gaan. Geen idee eigenlijk.
Maar het rustige trekt mij meer dan het massale, en Schotland al geweest, Noorwegen ookHet hoeft niet altijd ver, maar het is ook wel een beetje met plannen dat je nu nog de verre bestellingen kan doen en voor je het weet loopt er een blaag in huis en dan zijn zulke bestemmingen voorlopig niet meer aan de orde
![]()
Dus beter nu even de bucket list afwerken nu het nog kanJammer dat hij elke keer langer wordt
![]()
en ook dat kan enorm prettig zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je opzich ook wel gelijk in. Al zie ik niet echt in waarom ik speciaal zo ver weg zou moeten gaan. Natuurlijk is het mooi, maar dat is het in Europa ook. Misschien heb ik er over 20 jaar wel spijt van en kom ik voor de 10de keer op rij in hetzelfde dorpje in Frankrijk of waar dan ook, maja, dat is dan zo
Mwah, ik wil het liefst elk jaar ergens anders heen. Beetje op avontuur enzo. Ik zie het wel over 50 jaar waar ik geweest ben, ondertussen wel al heel westelijk europa en dan tot ongeveer polen-kroatie zegmaar (inclusief tussengelegen landen).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |