DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moet wel lukken mits hij naar Costa Rica moet dan is het jammer voor hem. Maar hij zal niet meteen starten neem ik aan? Hij is er net een paar dagen, team heeft net een traininskamp achter de rug en Ruiz niet.
Ik kan me niet voorstellen dat hij in de basis begint
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Inderdaad. Zo'n gigantisch positieve invloed heeft hij nou ook weet niet dat hij na 1 training al meteen in de basis zou moeten starten. Lekker invallen en in de laatste 5 minuten er één inprikken. En dan hopen dat we er al niet 3 tegen hebben gekregen in de eerste 85 minuten.
Zo dan. PSV supporters die de bui al zien hangen terwijl ik mij nog kan herinneren dat het een jaar of tig geleden zo was dat elke wedstrijd die Ajax in de ArenA tegen PSV speelde er 1 was waar het juist Ajax was die bijna altijd de onderliggende partij was aan het einde.
Was m.i.ook de tijd dat PSV 4 x op rij landskampioen werd en Hiddink de coach was.
Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Iwanius het volgende: Zo dan. PSV supporters die de bui al zien hangen terwijl ik mij nog kan herinneren dat het een jaar of tig geleden zo was dat elke wedstrijd die Ajax in de ArenA tegen PSV speelde er 1 was waar het juist Ajax was die bijna altijd de onderliggende partij was aan het einde.
Was m.i.ook de tijd dat PSV 4 x op rij landskampioen werd en Hiddink de coach was.
Er is geen ploeg die vaker van Ajax gewonnen heeft maar ik zie dat zondag niet gebeuren
Als je 'm niet laat spelen heb je dus al 70.000 euro weg gegooid.
er is al 1 miljoen uitgegeven
Ja maar dan dus niet de volle miljoen benut aangezien hij omgerekend 70.000 euro per wedstrijd kost.
als hij maar 1 wedstrijd speelt dan is het gewoon 1 miljoen per wedstrijd hoor. Je kan dat nooit van te voren zeggen
Zo lijkt er even media stilte te zijn, maar kan zo zijn dat binnen een uur ineens staat dat ie verkocht en al medisch gekeurd is
hij gaat ons trollen
Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Scarface88 het volgende: Nee hoor. Een speler die je huurt moet je gewoon minuten laten maken en optimaal benutten anders is het geld weg gegooid.
Ja, dat is met een gekochte speler heel anders idd..
Omdat je een speler die je koopt wel even de tijd kunt geven zich te acclimatiseren zich te ontwikkelen in het team? Een speler die je huurt moet er gewoon meteen staan en een directe toevoeging zijn anders gooi je je geld weg.
Omdat je een speler die je koopt wel even de tijd kunt geven zich te acclimatiseren zich te ontwikkelen in het team? Een speler die je huurt moet er gewoon meteen staan en een directe toevoeging zijn anders gooi je je geld weg.
Ja, maar nu leg je uit waarom huren slechter is dan kopen, maar dan blijft je redenatie om per wedstrijd het bedrag uit te rekenen en te kijken hoeveel geld er weggegooid wordt vreemd imo, maar ok, ik snap je wel.
Ja, maar nu leg je uit waarom huren slechter is dan kopen, maar dan blijft je redenatie om per wedstrijd het bedrag uit te rekenen en te kijken hoeveel geld er weggegooid wordt vreemd imo, maar ok, ik snap je wel.
Bij een speler die je koopt moet je er van uit gaan dat je er uiteindelijk winst op maakt als hij zich doorontwikkeld. Dus dan is het bedrag niet zo relevant.
Bij een speler die je koopt moet je er van uit gaan dat je er uiteindelijk winst op maakt als hij zich doorontwikkeld. Dus dan is het bedrag niet zo relevant.
Wijnaldum en Bakkali hebben intentie bij te tekenen
Volgens De Telegraaf hebben Georginio Wijnaldum en Zakaria Bakkali de intentie uitgesproken bij te willen tekenen bij PSV. De directie van PSV begon op Gran Canaria de gesprekken over contractverlenging. Bakkali zou voor twee jaar bij kunnen tekenen en wil met de ervaring van Labyad in het achterhoofd niet te vroeg vertrekken.
Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Iwanius het volgende: Zo dan. PSV supporters die de bui al zien hangen terwijl ik mij nog kan herinneren dat het een jaar of tig geleden zo was dat elke wedstrijd die Ajax in de ArenA tegen PSV speelde er 1 was waar het juist Ajax was die bijna altijd de onderliggende partij was aan het einde.
Daarvoor ook al hoor met Nilis en van Nistelrooij
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef kurk_droog het volgende: Ik ruik de angst al mijlenver.. Iedereen de pamper al aangetrokken voor de zekerheid hier?
Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef kurk_droog het volgende: Ik ruik de angst al mijlenver.. Iedereen de pamper al aangetrokken voor de zekerheid hier?
Ik heb dat vaker gehoord. Die fetisj waar volwassen mannen een pamper aan doen. Dan zit je hier in het foute topic. Althans, ik heb er hier nog nooit iemand over zien schrijven. Misschien dat je verlangens worden behoeftigd in KPD?
Ik heb dat vaker gehoord. Die fetisj waar volwassen mannen een pamper aan doen. Dan zit je hier in het foute topic. Althans, ik heb er hier nog nooit iemand over zien schrijven. Misschien dat je verlangens worden behoeftigd in KPD?
en nu wachten op de mensen die gaan zeggen dat hij helemaal niet zo slecht was, en eigenlijk best redelijk goed
Zo slecht was hij eigenlijk niet. Was toch nog best redelijk goed.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Kiek al die neusjes hier die sfeer opsnuiven, lijkt wel een coke bar. Deju zeg, maar ff de alles op een rijtje in 1 lijntje. PSV gaat zondag helaas verliezen, omdat ik deze ploeg nog steeds niet als ploeg zie. Ik zie het als een elftal vol Individuen. Daar kunnen zelfs 10 Ruizjes nog niks aan veranderen.
Amateurisme ten top weer. Knap om jezelf iedere keer zo ongeloofwaardig mogelijk neer te zetten.
za 18 jan 2014, 00:00 Ruiz: 'Al tien jaar niet in spits'
door Jeroen Kapteijns EINDHOVEN -
quote:
Met Bryan Ruiz als nieuw wapen hoopt PSV in de ArenA het gat met Ajax te verkleinen tot acht punten en zo voor zichzelf perspectief te creëren voor de tweede seizoenshelft. Er is een reële kans dat PSV-trainer Phillip Cocu direct een basisplaats inruimt voor de aanwinst, maar de vraag is nog op welke positie.
Eerder hadden Cocu en technisch manager Marcel Brands aangegeven dat Ruiz ook op de spitspositie uit de voeten kan, mede omdat hij daar ook zou spelen bij de nationale ploeg van Costa Rica. Ruiz ziet zichzelf echter niet direct als spits. „In de nationale ploeg speel ik niet in de spits maar op rechts of als nummer tien. Tien jaar geleden, in mijn eerste twee jaar als profvoetballer, heb ik voor het laatst als spits gespeeld. Het is niet mijn beste positie. De trainer beslist waar ik moet spelen, maar mijn voorkeur gaat uit naar de rechtsbuiten- of nummertienpositie.”
Ajax moet het zondag in de topper tegen PSV zien te redden zonder aanvoerder Siem de Jong. De middenvelder annex aanvaller was net terug van een hamstringblessure, maar raakte zaterdag op de training geblesseerd aan zijn rechterbovenbeen. Ajax meldt dat het gaat om een andere spier dan waar De Jong voor de winterstop last van had, maar dat hij niet kan spelen tegen PSV.
Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende: Ik las trouwens dat PSV uit bij Ajax vaker heeft gewonnen dan dat Ajax thuis van PSV heeft gewonnen. Dat vond ik wel een opvallende statistiek.
Maar PSV heeft alweer sinds 2007/2008 niet gewonnen in de ArenA.
Dan ligt de sleutel op rechtsbuiten. Waar Schöne zich wat laat terugzakken naar het centrum en Willems hem blijft volgen. Komt daar de ruimte. Rekik schuift door en Bruma weet niet meer wat hij moet doen. Dit zal geen 1-8 worden.
Dan ligt de sleutel op rechtsbuiten. Waar Schöne zich wat laat terugzakken naar het centrum en Willems hem blijft volgen. Komt daar de ruimte. Rekik schuift door en Bruma weet niet meer wat hij moet doen. Dit zal geen 1-8 worden.
Weet Bruma überhaupt wel wat hij op het veld doet?
Pas 1 hele wedstrijd in de spits gespeeld geloof ik en toen deed hij het goed, raakte wedstrijd erna tegen barca alweer na 15 min geblesseerd. Als rechtsbuiten was het niet zo veel nee.
Op zaterdag 18 januari 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende: Ik las trouwens dat PSV uit bij Ajax vaker heeft gewonnen dan dat Ajax thuis van PSV heeft gewonnen. Dat vond ik wel een opvallende statistiek.
Zeker, is/was toch altijd wel de angstgegner voor Ajax al zie ik dat voor morgen toch wat anders, denk niet dat Cocu in de winterstop genoeg tijd heeft gehad om de organisatie op orde te krijgen.
Zeker, is/was toch altijd wel de angstgegner voor Ajax al zie ik dat voor morgen toch wat anders, denk niet dat Cocu in de winterstop genoeg tijd heeft gehad om de organisatie op orde te krijgen.
Vorige keer ging cocu ook heel behoudend naar de arena en aangezien ajax nog steeds weinig creativiteit heeft ben ik er niet gerust op.
Pas 1 hele wedstrijd in de spits gespeeld geloof ik en toen deed hij het goed, raakte wedstrijd erna tegen barca alweer na 15 min geblesseerd. Als rechtsbuiten was het niet zo veel nee.
Ik meende me te herinneren dat hij daar vaker had gespeeld.
Nee dus, de goede wedstrijd was tegen NAC. Verder was ik wat in de war, wedstrijd waarin hij snel werd gewisseld was tegen GAE, al na 5 minuten. Verder nog lang tegen Milan gespeeld in de spits.
''PSV is 57 keer op bezoek geweest bij Ajax. De Amsterdammers wonnen 30 keer, PSV moest genoeg nemen met 19 zeges in Amsterdam. Ook het doelsaldo is in het voordeel van Ajax. In deze 57 ontmoetingen maakte Ajax 110 doelpunten, terwijl PSV 78 keer het Amsterdamse doel wist te vinden. De spelers van PSV kunnen zondag hun borst nat maken, want de statistieken spreken in het voordeel van Ajax.''
''PSV is 57 keer op bezoek geweest bij Ajax. De Amsterdammers wonnen 30 keer, PSV moest genoeg nemen met 19 zeges in Amsterdam. Ook het doelsaldo is in het voordeel van Ajax. In deze 57 ontmoetingen maakte Ajax 110 doelpunten, terwijl PSV 78 keer het Amsterdamse doel wist te vinden. De spelers van PSV kunnen zondag hun borst nat maken, want de statistieken spreken in het voordeel van Ajax.''
Ik denk dat ik deze heb gezien.
Competitie (meer details: thuis uit)
Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen Thuis 57 30 8 19 110 78 Uit 58 14 15 29 82 118 Totaal 115 44 23 48 192 196
Ajax won 38,3% van haar duels tegen PSV in deze categorie wedstrijden. 41,7% Van de partijen werd verloren, terwijl 20,0% geen winnaar opleverde. Ajax scoorde gemiddeld 1,67 maal per wedstrijd, PSV 1,70 keer.
Gespeeld Winst Gelijk Verlies Voor Tegen Thuis 57 30 8 19 110 78 Uit 58 14 15 29 82 118 Totaal 115 44 23 48 192 196
Ajax won 38,3% van haar duels tegen PSV in deze categorie wedstrijden. 41,7% Van de partijen werd verloren, terwijl 20,0% geen winnaar opleverde. Ajax scoorde gemiddeld 1,67 maal per wedstrijd, PSV 1,70 keer.
Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende: Totaal geen verwachtingen voor vanmiddag. En de rest van het seizoen. We zien wel...
Dat maakt dat ik dit seizoen met minder verwachting naar wedstrijden kijk en dat ik minder bezig ben met de uitslag. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.
Dat maakt dat ik dit seizoen met minder verwachting naar wedstrijden kijk en dat ik minder bezig ben met de uitslag. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.
Met uitzondering van Ajax. Blijft speciaal.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik verwacht eigenlijk geen wedstrijd van niveau, van beide kanten, maar kan toch spannend worden Wel redelijk Park fan hier Heeft de vechtlust die PSV veel heeft gemist afgelopen seizoen(en).
Park wordt hier nogal onderschat merk ik. Geweldige speler met een heel goed inzicht en kan op het middenveld nog beter uit de voeten dan als rechtsbuiten verwacht ik.
Ik ben ook wel Park fan. Maar zo goed als in zijn eerdere periode is hij bij lange na niet. Neemt niet weg dat hij wel belangrijk kan zijn. Loopt altijd goed tussen de linies en heeft een goede werkethiek. Veel mensen kijken gewoon wat te veel VI, waarin Derksen niet heel positief is over hem.
Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef StijnDa het volgende: Wordt een leuke wedstrijd voor Locadia overigens met een rechtspoot op linksbuiten en linkspoot op rechtsbuiten.
Helaas kan hij totaal niet voetballen. Anders zou hij misschien zelf eens wat kunnen creëren.
Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef StijnDa het volgende: Wordt een leuke wedstrijd voor Locadia overigens met een rechtspoot op linksbuiten en linkspoot op rechtsbuiten.
Had liever Jozefzoon daar gezien, die maakte in de minuten daf hij daar heeft gespeeld (o.a. Feyenoord-uit) een veel betere indruk.
Op zondag 19 januari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende: Ik wilde jullie hier succes wensen. Toen bedacht ik me dat het eigenlijk nergens op slaat. Dus dat doe ik dan maar ook niet
Als dan blijkt dat je niets te melden hebt hoef je ook niet te posten.
Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef tompsv18 het volgende: Spelen goed, maar met al die kansen had je gewoon echt op voorsprong MOETEN staan. Nu zal het in de tweede helft wel weer misgaan..
Dit. Vrij typisch spelbeeld voor PSV. Ik schat de kans op verlies op zo'n 80%.
Dit wordt gewoon 3-0 voor Ajax. PSV had al lang moeten scoren, dus Ajax komt via een knullige goal op 1-0, moraal bij PSV is dan weg, en wedstrijd is gespeeld.
Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende: Gelijk opgaande wedstrijd. Betere kansen voor PSV, maar ze maken het weer niet af. Gelijkspelletje was wel terecht geweest. Jammer weer.
Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende: Gelijk opgaande wedstrijd. Betere kansen voor PSV, maar ze maken het weer niet af. Gelijkspelletje was wel terecht geweest. Jammer weer.
De beste kans was gewoon voor Ajax, die maken ze af. PSV blundert in de verdediging en dan verlies je gewoon.
Het niet kunnen afmaken van kansen is een structureel probleem. Dus feitelijk zat het er nooit in voor PSV. Er zijn slechts twee schoten geweest die daadwerkelijk op goal waren, maar gewoon recht op Celissen af gingen.
Maar dat missen van de kansen is wel een terugkerend verhaal. Groningen-uit, Roda-uit, NAC-uit, in die wedstrijden ging het precies zo. In de eerste helft genoeg kansen om te scoren en in de tweede helft weer niet thuisgeven. Ontzettend zonde.
Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende: 2e helft was wel stukken minder, kwam zeker ook door Ajax maar overall ben ik wel tevreden met wat ik gezien heb deze wedstrijd
Dat gevoel overheerst bij mij inderdaad ook, het was zeker niet slecht ofzo.
Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende: 2e helft was wel stukken minder, kwam zeker ook door Ajax maar overall ben ik wel tevreden met wat ik gezien heb deze wedstrijd
Volgens mij is zo'n eerste helft als PSV speelt ook dubbel zo vermoeiend als je de kansen niet afmaakt. Vond ze sterk spelen tegen een slap Ajax.
Na de rust duidelijk de eerste 30 minuten voor Ajax met de goal die de wedstrijd op slot gooide. Het eindoffensief vond ik niet echt heel erg dreigend van PSV tbh.
Altijd leuk, zo'n geflatteerde uitslag. PSV heeft vandaag laten zien dat het, als het meezit en niet tegen, kan winnen van iedere eredivisieploeg. Dus ook van Vitesse.
Altijd leuk, zo'n geflatteerde uitslag. PSV heeft vandaag laten zien dat het, als het meezit en niet tegen, kan winnen van iedere eredivisieploeg. Dus ook van Vitesse.
Scoreverloop is wel erg belangrijk, toen het eenmaal 1-0 was had ik niet meer het idee dat PSV nog terug zou komen.
Scoreverloop is wel erg belangrijk, toen het eenmaal 1-0 was had ik niet meer het idee dat PSV nog terug zou komen.
Klopt, toen gingen de kopjes ook hangen. Dat heb ik ergens anders ook al aangegeven: PSV mist zelfvertrouwen. Ik ken het speelschema niet uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat PSV tegen de kleintjes wel weer zal gaan winnen. Als ze dan genoeg zelfvertrouwen hebben opgedaan voor tegen Vitesse, dan winnen ze gewoon in de GelreDome.
Klopt, toen gingen de kopjes ook hangen. Dat heb ik ergens anders ook al aangegeven: PSV mist zelfvertrouwen. Ik ken het speelschema niet uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat PSV tegen de kleintjes wel weer zal gaan winnen. Als ze dan genoeg zelfvertrouwen hebben opgedaan voor tegen Vitesse, dan winnen ze gewoon in de GelreDome.
Goeie eerste helft. Van Ruiz gaan we nog veel plezier hebben. Dit soort spelers heeft dit jonge team nodig. Tweede helft ajax beter. En die maken de kansen wel af.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef RubenSosa het volgende: Goeie eerste helft. Van Ruiz gaan we nog veel plezier hebben. Dit soort spelers heeft dit jonge team nodig. Tweede helft ajax beter. En die maken de kansen wel af.
Maar niet in een 2e seizoenshelft, net na een nieuwe 'revolutie' en een compleet verloren seizoen waar je nergens meer om speelt. PSV had het gewoon moeten laten zoals het was, moeten zeggen van jongens we doen nergens meer om mee.. we gaan gewoon voetballen, we gaan proberen te groeien en that's it.
Locadia de rest van het seizoen laten starten en misschien ook Narsingh, dan kun je aan het einde van het seizoen ook een beter beeld hebben of ze het niveau aankunnen. Dit voelt echt weer als een wanhoops huurtje omdat ze bang zijn straks 8e te eindigen en het lachertje van de eredivisie te zijn.. wat ze toch gaan zijn (als ze dat al niet zijn) vanwege deze rare streken keer op keer.
Maar niet in een 2e seizoenshelft, net na een nieuwe 'revolutie' en een compleet verloren seizoen waar je nergens meer om speelt. PSV had het gewoon moeten laten zoals het was, moeten zeggen van jongens we doen nergens meer om mee.. we gaan gewoon voetballen, we gaan proberen te groeien en that's it.
Locadia de rest van het seizoen laten starten en misschien ook Narsingh, dan kun je aan het einde van het seizoen ook een beter beeld hebben of ze het niveau aankunnen. Dit voelt echt weer als een wanhoops huurtje omdat ze bang zijn straks 8e te eindigen en het lachertje van de eredivisie te zijn.. wat ze toch gaan zijn (als ze dat al niet zijn) vanwege deze rare streken keer op keer.
Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef RubenSosa het volgende: Goeie eerste helft. Van Ruiz gaan we nog veel plezier hebben. Dit soort spelers heeft dit jonge team nodig. Tweede helft ajax beter. En die maken de kansen wel af.
Ja, dat gaat nog genieten worden in die 15 resterende flut wedstrijdjes.
Geen verrassende nederlaag overigens. PSV kan blijkbaar nooit twee goede helften spelen. Dus als de kansen er in de eerste helft niet ingaan, hoef je de rest van de wedstrijd niet meer te kijken.
Gast, als je het zo bekijkt is de stelling 'PSV heeft tegen ADO bewezen dat het zelfs met een man meer tegen elke eredivisieploeg in de problemen kan komen' net zo waar...
Ik blijf er trouwens bij dat Cocu teveel hoop koestert op die gemiste kansen elke wedstrijd. Zijn verhaaltje na afloop is vrij standaard aan het worden, maar verbetering is niet echt zichtbaar.
Dit idd. Doodzonde ook voor Bakkali die de bank warm mag gaan houden komende tijd.
Gast, als je het zo bekijkt is de stelling 'PSV heeft tegen ADO bewezen dat het zelfs met een man meer tegen elke eredivisieploeg in de problemen kan komen' net zo waar...
Klopt, maar dat geldt ook voor elke andere eredivisieploeg. Niet iedere andere ploeg speelt zo tegen Ajax als PSV vanmiddag deed.
Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Fargo het volgende: Ik blijf er trouwens bij dat Cocu teveel hoop koestert op die gemiste kansen elke wedstrijd. Zijn verhaaltje na afloop is vrij standaard aan het worden, maar verbetering is niet echt zichtbaar.
Slechte trainer, geen verstand van voetbal, geen uitstraling, geen uithangbord voor de club, geen visie, geen autoriteit. Misschien te vroeg hoofdtrainer geworden en moet hij nog een paar jaar assistent zijn. Maar het kan ook dat hij het gewoon echt niet in zich heeft en dat hij gewoon een ander vak moet kiezen.
Klopt, maar dat geldt ook voor elke andere eredivisieploeg. Niet iedere andere ploeg speelt zo tegen Ajax als PSV vanmiddag deed.
Weet je, mijn reactie op je eerste post was wat cynisch. Ik beken, ik kan er zelfs een eind in meegaan. Maar jij reageert exact hetzelfde als Cocu. Vandaag ook weer als ik Cocu hoor over zeven opgelegde kansen in de eerste helft. Met een opvatting van 'als we zo blijven spelen, dan komt het vanzelf wel een keertje goed'. Maar nee, dit zit ergens anders fout. Iets met balans, speelwijze en waarschijnlijk ook kwaliteit.
Weet je, mijn reactie op je eerste post was wat cynisch. Ik beken, ik kan er zelfs een eind in meegaan. Maar jij reageert exact hetzelfde als Cocu. Vandaag ook weer als ik Cocu hoor over zeven opgelegde kansen in de eerste helft. Met een opvatting van 'als we zo blijven spelen, dan komt het vanzelf wel een keertje goed'. Maar nee, dit zit ergens anders fout. Iets met balans, speelwijze en waarschijnlijk ook kwaliteit.
Kwaliteit vind ik niet. PSV heeft misschien niet de beste selectie, maar ze kunnen zeker wel bij de eerste vier eindigen. Ik geloof niet dat de ploegen die nu boven PSV staan (Utrecht, Groningen, AZ) ook echt meer kwaliteit hebben dan PSV. Cocu is gewoon een slechte trainer. PSV voetbalt zonder idee, de opbouw is wekelijks anders, net als de speelwijze. Park, waarom hij? Willems, lachwekkend. Maher, wat doet hij? Schaars, zelden een speler zo vaak zo gehaast en zo ver naast zien schieten. Wat is zijn rol? De bal meteen op doel schieten als hij hem heeft, ongeacht de afstand tot de goal? Ruiz, goede speler, maar zonde van het geld. Waarom is hij gehaald? Om er voor te zorgen dat PSV 6e wordt in plaats van 9e?
Kwaliteit vind ik niet. PSV heeft misschien niet de beste selectie, maar ze kunnen zeker wel bij de eerste vier eindigen. Ik geloof niet dat de ploegen die nu boven PSV staan (Utrecht, Groningen, AZ) ook echt meer kwaliteit hebben dan PSV. Cocu is gewoon een slechte trainer. PSV voetbalt zonder idee, de opbouw is wekelijks anders, net als de speelwijze. Park, waarom hij? Willems, lachwekkend. Maher, wat doet hij? Schaars, zelden een speler zo vaak zo gehaast en zo ver naast zien schieten. Wat is zijn rol? De bal meteen op doel schieten als hij hem heeft, ongeacht de afstand tot de goal? Ruiz, goede speler, maar zonde van het geld. Waarom is hij gehaald? Om er voor te zorgen dat PSV 6e wordt in plaats van 9e?
Bij zeker drie van de vier vind ik dat het juist wél aan hun kwaliteiten ligt. Misschien dat Maher bij mij die dans nog ontspringt.
Bij zeker drie van de vier vind ik dat het juist wél aan hun kwaliteiten ligt. Misschien dat Maher bij mij die dans nog ontspringt.
Park wordt verkeerd gebruikt. Sowieso snap ik niet waarom hij überhaupt basisspeler was vandaag. Schaars en Maher zijn geen slechte middenvelders, alleen ja, ik denk dat zij beide totaal niet weten hoe Cocu wilt spelen en wat hun rol in het elftal nou precies is.
Ik denk zelf dat het veel meer met zelfvertrouwen te maken heeft. Als je zelfvertrouwen hebt schiet je zo'n bal veel eerder binnen dan wanneer je een paar keer op rij verloren hebt. Dat zie je goed terug bij penalty's.
Dat zou al heel wat zijn. Op naar het stadhuisplein.
Lekker strijden met Heerenveen & Groningen voor het overgebleven ticket direct europees voor de rest. Anders nog mooi een toetje van de competitie in de vorm van play offs
Ik denk zelf dat het veel meer met zelfvertrouwen te maken heeft. Als je zelfvertrouwen hebt schiet je zo'n bal veel eerder binnen dan wanneer je een paar keer op rij verloren hebt. Dat zie je goed terug bij penalty's.
Deels de schuld van Cocu, die gast oogt onzeker en straalt zelf totaal geen zelfvertrouwen uit. Echt zo een stil verlegen nerdje dat bang wordt als een meisje tegen hem praat. En dat is dan de trainer van PSV, echt een schande.
Lekker strijden met Heerenveen & Groningen voor het overgebleven ticket direct europees voor de rest. Anders nog mooi een toetje van de competitie in de vorm van play offs
Overigens zal de KNVB wel balen als PSV de play-offs in moet. Laat je de competitie eerder eindigen zodat je internationals zich beter kunnen voorbereiden, moeten ze nutteloze kutwedstrijdjes gaan spelen
Het zal waarschijnlijk via de play-offs moeten gaan gebeuren. Gibraltar, here we come! Of misschien dat zelfs niet
Niet relevant, het is al drie jaar op rij gebleken dat PSV de Europa League totaal niet serieus neemt en hechten ook amper belang aan die competitie. Om het geld hoeft PSV het ook niet te doen, de gemeente Eindhoven legt wel weer 30 miljoen euro bij om de begroting te dekken of een nieuwe speler te halen.
Deels de schuld van Cocu, die gast oogt onzeker en straalt zelf totaal geen zelfvertrouwen uit. Echt zo een stil verlegen nerdje dat bang wordt als een meisje tegen hem praat. En dat is dan de trainer van PSV, echt een schande.
Klopt ook wel. Eigenlijk zou hij gewoon zelfverzekerd tegen de camera moeten zeggen dat die overwinningen wel weer komen. Maar hoeveel vertrouwen hij heeft van het management weet ik ook niet, kan best zijn dat die ook meer vertrouwen moeten uitstralen.
Niet relevant, het is al drie jaar op rij gebleken dat PSV de Europa League totaal niet serieus neemt en hechten ook amper belang aan die competitie. Om het geld hoeft PSV het ook niet te doen, de gemeente Eindhoven legt wel weer 30 miljoen euro bij om de begroting te dekken of een nieuwe speler te halen.
Klopt ook wel. Eigenlijk zou hij gewoon zelfverzekerd tegen de camera moeten zeggen dat die overwinningen wel weer komen. Maar hoeveel vertrouwen hij heeft van het management weet ik ook niet, kan best zijn dat die ook meer vertrouwen moeten uitstralen.
Het management? Man toen Frank de Boer begon was het hele management van Ajax naar de klote. Maar vol vertrouwen, volledig zelfverzekerd, stoïcijns en precies weten wat hij wilt heeft hij gewoon Ajax kampioen gemaakt. Dán ben je een echte trainer met uitstraling. Situaties als El Hamdaoui pakt hij gewoon professioneel aan, kritiek daarop laat hij langs zich heen gaan. Cocu grijpt bang terug op Toivonen als hij hem denkt nodig te hebben en verpest daarmee volledig een speler als Maher.
Het management? Man toen Frank de Boer begon was het hele management van Ajax naar de klote. Maar vol vertrouwen, volledig zelfverzekerd, stoïcijns en precies weten wat hij wilt heeft hij gewoon Ajax kampioen gemaakt. Dán ben je een echte trainer met uitstraling. Situaties als El Hamdaoui pakt hij gewoon professioneel aan, kritiek daarop laat hij langs zich heen gaan. Cocu grijpt bang terug op Toivonen als hij hem denkt nodig te hebben en verpest daarmee volledig een speler als Maher.
Klopt, maar het management bij PSV straalt ook weinig vertrouwen uit in Cocu. Natuurlijk heeft Cocu fouten gemaakt, maar het is niet eerlijk hem vervolgens te gaan vergelijken met de beste Eredivisietrainer sinds tijden. Zelfs een erkend trainer als Adriaanse heeft gefaald bij PSV. Met een betere selectie.
Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende: Goede eerste helft, eigenlijk was een gelijkspel wel verdiend Met goed gevoel op naar de volgende wedstrijd.
Hopelijk kunnen jullie onze concurrenten Vitesse, Twente en inmiddels toch ook Feyenoord drie punten afsnoepen ja
Klopt, maar het management bij PSV straalt ook weinig vertrouwen uit in Cocu. Natuurlijk heeft Cocu fouten gemaakt, maar het is niet eerlijk hem vervolgens te gaan vergelijken met de beste Eredivisietrainer sinds tijden. Zelfs een erkend trainer als Adriaanse heeft gefaald bij PSV. Met een betere selectie.
Adriaanse was bij PSV al voor de kerst ontslagen omdat die het onderscheid niet kan zien tussen Willems en Narsingh
Op zondag 19 januari 2014 21:17 schreef Heeinz het volgende: Toivonen is geblesseerd toch? Of speelt hij gewoon niet? Jullie konden hem goed gebruiken vandaag
Op zondag 19 januari 2014 21:22 schreef Heeinz het volgende: Ik ben wel benieuwd of Toivonen wel weggaat, of dat hij lekker geld gaat verdienen door zijn contract uit te zitten