nee dan is het goed. Stel je voor zeg.quote:
Onzin, al kan het management van PSV gevoeligheid voor de media niet ontzegd wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:27 schreef J83 het volgende:
Triest einde voor hem, mede dankzij Van der Gijp die hem waardeloos heeft gemaakt.
Als Ajax verliest kom jij helemaal niet hier.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
Als Ajax verliest dan nemen jullie allemaal een Ajax icoon, als Ajax wint ook. Deal?
ik ben niet zoals psv'ers bij uitwedstrijden, ik ben er dan ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Ajax verliest kom jij helemaal niet hier.
Neem jij een PSV-icoon als Ajax verliest?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:23 schreef kurk_droog het volgende:
Als Ajax verliest dan nemen jullie allemaal een Ajax icoon, als Ajax wint ook. Deal?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Haal nou eens die lucky goal uit de OP joh
psv wint nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Neem jij een PSV-icoon als Ajax verliest?
ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
Haal nou eens die lucky goal uit de OP joh
Frankie weet niet meer waar die aan toe is nu. Allemaal tacktiek.. woooooooooooooohquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu zegt dat Ruiz bij de nationale ploeg op 9 speelt. Ruiz zegt zelf van niet.
Amateurisme ten top weer. Knap om jezelf iedere keer zo ongeloofwaardig mogelijk neer te zetten.
Veltgodquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Frankie weet niet meer waar die aan toe is nu. Allemaal tacktiek.. wooooooooooooooh
Er is maar een god en dat was/is strootgod.quote:
Zondag een nieuw gifje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moeten ze anders in de OP zetten?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou wel iets pro-psv's in de OP zetten.
Tsja, deze zondag valt er 0 positiefs neer te zetten hier dan horquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou wel iets pro-psv's in de OP zetten.
Meneer zit weer op prime time hoor.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 15:33:50Vannacht weer spektakel tussen 12 en 2 uur. Alles over #PSV bij Omroep Brabant, samen met @kristianisvroeg @paulpostman en @Willyvdkerkhof reageer retweet
Ik moet morgen eigenlijk om 5 uur in de auto zitten, maar hier blijf ik voor op. Dan maar een paar uurtjes minder slapen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Meneer zit weer op prime time hoor.twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 15:33:50Vannacht weer spektakel tussen 12 en 2 uur. Alles over #PSV bij Omroep Brabant, samen met @kristianisvroeg @paulpostman en @Willyvdkerkhof reageer retweet
De rest is zo slecht dat iemand die tijden niet gespeeld heeft en jullie systeem niet kent meteen mag beginnen, ja?quote:
Immers scoort.quote:
Of: de rest is zo goed op elkaar ingespeeld dat een nieuwe speler, met bewezen talenten, direct in de basis kan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:38 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
De rest is zo slecht dat iemand die tijden niet gespeeld heeft en jullie systeem niet kent meteen mag beginnen, ja?
Ik mag Joep ook allerminst, maar hij heeft hier wel een goed punt hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
http://nos.nl/l/598783
Deze vent verdient gewoon een nekschot.
Wat een nutteloos filmpje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
Dat ie het niet goed doet, ok. Maar om Cocu daarom nu een nekschot te geven gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef zerokil het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |