Absoluut.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Al met al was een gelijkspel wel verdiend geweest.
De beste kans was gewoon voor Ajax, die maken ze af. PSV blundert in de verdediging en dan verlies je gewoon.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gelijk opgaande wedstrijd. Betere kansen voor PSV, maar ze maken het weer niet af.
Gelijkspelletje was wel terecht geweest. Jammer weer.
Bedankt voor dit zeer ophelderende bericht.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De beste kans was gewoon voor Ajax, die maken ze af. PSV blundert in de verdediging en dan verlies je gewoon.
Dat gevoel overheerst bij mij inderdaad ook, het was zeker niet slecht ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
2e helft was wel stukken minder, kwam zeker ook door Ajax maar overall ben ik wel tevreden met wat ik gezien heb deze wedstrijd
Volgens mij is zo'n eerste helft als PSV speelt ook dubbel zo vermoeiend als je de kansen niet afmaakt. Vond ze sterk spelen tegen een slap Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
2e helft was wel stukken minder, kwam zeker ook door Ajax maar overall ben ik wel tevreden met wat ik gezien heb deze wedstrijd
Heel erg goed de eerste helft, tweede helft niks.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel overheerst bij mij inderdaad ook, het was zeker niet slecht ofzo.
Dat heb ik ook wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
Waarheidquote:Op zondag 19 januari 2014 17:25 schreef tja77 het volgende:
PSV had al lang moeten scoren, dus Ajax komt via een knullige goal op 1-0, moraal bij PSV is dan weg, en wedstrijd is gespeeld.
Gefeliciteerd Frank, deze keer heeft het anti-voetbal verloren.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Syntix het volgende:
Wij waren de beste![]()
Terechte overwinning tegen het countervoetbal van jullie
Fixed it.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Arias moet echt uit de basis gelaten worden. Die is zo slecht hè.
Die heeft niets verkeerd gedaan hoor. Ik snap dat gebash op hem niet zo goed.quote:
Dan moet je beter opletten. En ik beoordeel hem niet op basis van 1 wedstrijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft niets verkeerd gedaan hoor. Ik snap dat gebash op hem niet zo goed.
Feyenoord thuis verslaan moet kunnen, Vitesse uit is een pittiger verhaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Smoofie het volgende:
Win wel van Feyenoord en Vitesse als revanche aub.
Tyf op schooier, kampioen worden moet je zelf maar doenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Smoofie het volgende:
Win wel van Feyenoord en Vitesse als revanche aub.
Denk dat jullie de punten ook hard nodig hebben voor Europees voetbal.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tyf op schooier, kampioen worden moet je zelf maar doen
Inderdaad, in een kolkend GelreDome.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord thuis verslaan moet kunnen, Vitesse uit is een pittiger verhaal.
2-6quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Inderdaad, in een kolkend GelreDome.
Altijd leuk, zo'n geflatteerde uitslag.quote:
Scoreverloop is wel erg belangrijk, toen het eenmaal 1-0 was had ik niet meer het idee dat PSV nog terug zou komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n geflatteerde uitslag.
PSV heeft vandaag laten zien dat het, als het meezit en niet tegen, kan winnen van iedere eredivisieploeg. Dus ook van Vitesse.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n geflatteerde uitslag.
PSV heeft vandaag laten zien dat het, als het meezit en niet tegen, kan winnen van iedere eredivisieploeg. Dus ook van Vitesse.
Oh, komt GGMM ook weer langs. Altijd leukquote:
Ik moest gewoon lachen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, komt GGMM ook weer langs. Altijd leuk
Fascinerend ook hoe hij er altijd in slaagt om inhoudelijk te reageren.
Klopt, toen gingen de kopjes ook hangen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scoreverloop is wel erg belangrijk, toen het eenmaal 1-0 was had ik niet meer het idee dat PSV nog terug zou komen.
Volgende week tegen AZ, kan lastig worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, toen gingen de kopjes ook hangen.
Dat heb ik ergens anders ook al aangegeven: PSV mist zelfvertrouwen.
Ik ken het speelschema niet uit mijn hoofd, maar ik verwacht dat PSV tegen de kleintjes wel weer zal gaan winnen. Als ze dan genoeg zelfvertrouwen hebben opgedaan voor tegen Vitesse, dan winnen ze gewoon in de GelreDome.
Maar niet in een 2e seizoenshelft, net na een nieuwe 'revolutie' en een compleet verloren seizoen waar je nergens meer om speelt. PSV had het gewoon moeten laten zoals het was, moeten zeggen van jongens we doen nergens meer om mee.. we gaan gewoon voetballen, we gaan proberen te groeien en that's it.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef RubenSosa het volgende:
Goeie eerste helft. Van Ruiz gaan we nog veel plezier hebben. Dit soort spelers heeft dit jonge team nodig.
Tweede helft ajax beter. En die maken de kansen wel af.
Amenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar niet in een 2e seizoenshelft, net na een nieuwe 'revolutie' en een compleet verloren seizoen waar je nergens meer om speelt. PSV had het gewoon moeten laten zoals het was, moeten zeggen van jongens we doen nergens meer om mee.. we gaan gewoon voetballen, we gaan proberen te groeien en that's it.
Locadia de rest van het seizoen laten starten en misschien ook Narsingh, dan kun je aan het einde van het seizoen ook een beter beeld hebben of ze het niveau aankunnen. Dit voelt echt weer als een wanhoops huurtje omdat ze bang zijn straks 8e te eindigen en het lachertje van de eredivisie te zijn.. wat ze toch gaan zijn (als ze dat al niet zijn) vanwege deze rare streken keer op keer.
Ja, dat gaat nog genieten worden in die 15 resterende flut wedstrijdjes.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef RubenSosa het volgende:
Goeie eerste helft. Van Ruiz gaan we nog veel plezier hebben. Dit soort spelers heeft dit jonge team nodig.
Tweede helft ajax beter. En die maken de kansen wel af.
Oh? Vertelquote:Op zondag 19 januari 2014 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
Er waren blijkbaar rellen onder psv supporters na de wedstrijd.
Gewoon, van je buts buts klaar. Je kent het wel.quote:
Die hebben we in het Ajax-topic ook wel eens en daar is het anders altijd pais en vree...quote:Op zondag 19 januari 2014 19:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je zelf wel bedenken? Frustraties, verschillende meningen en bam.
Volgens Cocu hadden ze toch een nummer negen gehaald?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een schijtbal weer van Willems bij die counter.En haal aub een spits!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |