Als dan blijkt dat je niets te melden hebt hoef je ook niet te posten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde jullie hier succes wensen. Toen bedacht ik me dat het eigenlijk nergens op slaat. Dus dat doe ik dan maar ook niet
Tribune zelfs.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Had liever Jozefzoon daar gezien, die maakte in de minuten daf hij daar heeft gespeeld (o.a. Feyenoord-uit) een veel betere indruk.
Eeuwig zonde inderdaad, gaat je uiteindelijk opbreken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Doen zichzelf aardig tekort. 4 flinke kansen.
5 volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Doen zichzelf aardig tekort. 4 flinke kansen.
Dit. Vrij typisch spelbeeld voor PSV. Ik schat de kans op verlies op zo'n 80%.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Spelen goed, maar met al die kansen had je gewoon echt op voorsprong MOETEN staan. Nu zal het in de tweede helft wel weer misgaan..
Jij hebt er vertrouwen in. Ik denk 90%. 1 kans en dan vliegt ie erinquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. Vrij typisch spelbeeld voor PSV. Ik schat de kans op verlies op zo'n 80%.
Haha, nou nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Al met al was een gelijkspel wel verdiend geweest.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Al met al was een gelijkspel wel verdiend geweest.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gelijk opgaande wedstrijd. Betere kansen voor PSV, maar ze maken het weer niet af.
Gelijkspelletje was wel terecht geweest. Jammer weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |