quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende:
Totaal geen verwachtingen voor vanmiddag. En de rest van het seizoen. We zien wel...
Dat had ik al bij het begin van het seizoen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende:
Totaal geen verwachtingen voor vanmiddag. En de rest van het seizoen. We zien wel...
Goeie.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit soort projecten vind ik altijd erg leuk, G elftal was het toch?
Dat maakt dat ik dit seizoen met minder verwachting naar wedstrijden kijk en dat ik minder bezig ben met de uitslag. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende:
Met uitzondering van Ajax. Blijft speciaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maakt dat ik dit seizoen met minder verwachting naar wedstrijden kijk en dat ik minder bezig ben met de uitslag. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.
Als rechtsbuiten, Locadia in de spits. Park vervangt Hiljemark.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:41:51Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay #ajapsv #VI reageer retweet
Narsingh geslachtofferd dus. Was ook nog niet echt top voor de winterstop, dus niet zo erg. Maar ben wel benieuwd of Ruiz het meteen kan brengen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:41:51Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay #ajapsv #VI reageer retweet
Ik vind Park en Hiljemark altijd zo onrustig over het middenveld rennen en vliegen, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze echt effectief zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Park gaat dus weer iedereen voor de voeten lopen..
Helaas kan hij totaal niet voetballen. Anders zou hij misschien zelf eens wat kunnen creëren.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef StijnDa het volgende:
Wordt een leuke wedstrijd voor Locadia overigens met een rechtspoot op linksbuiten en linkspoot op rechtsbuiten.
Had liever Jozefzoon daar gezien, die maakte in de minuten daf hij daar heeft gespeeld (o.a. Feyenoord-uit) een veel betere indruk.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef StijnDa het volgende:
Wordt een leuke wedstrijd voor Locadia overigens met een rechtspoot op linksbuiten en linkspoot op rechtsbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |