quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende:
Totaal geen verwachtingen voor vanmiddag. En de rest van het seizoen. We zien wel...
Dat had ik al bij het begin van het seizoen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende:
Totaal geen verwachtingen voor vanmiddag. En de rest van het seizoen. We zien wel...
Goeie.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit soort projecten vind ik altijd erg leuk, G elftal was het toch?
Dat maakt dat ik dit seizoen met minder verwachting naar wedstrijden kijk en dat ik minder bezig ben met de uitslag. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Lemming22 het volgende:
Met uitzondering van Ajax. Blijft speciaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat maakt dat ik dit seizoen met minder verwachting naar wedstrijden kijk en dat ik minder bezig ben met de uitslag. Ik wil gewoon een leuke wedstrijd zien.
Als rechtsbuiten, Locadia in de spits. Park vervangt Hiljemark.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:41:51Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay #ajapsv #VI reageer retweet
Narsingh geslachtofferd dus. Was ook nog niet echt top voor de winterstop, dus niet zo erg. Maar ben wel benieuwd of Ruiz het meteen kan brengen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:41:51Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay #ajapsv #VI reageer retweet
Ik vind Park en Hiljemark altijd zo onrustig over het middenveld rennen en vliegen, dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze echt effectief zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:51 schreef Geo4kant het volgende:
Park gaat dus weer iedereen voor de voeten lopen..
Helaas kan hij totaal niet voetballen. Anders zou hij misschien zelf eens wat kunnen creëren.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef StijnDa het volgende:
Wordt een leuke wedstrijd voor Locadia overigens met een rechtspoot op linksbuiten en linkspoot op rechtsbuiten.
Had liever Jozefzoon daar gezien, die maakte in de minuten daf hij daar heeft gespeeld (o.a. Feyenoord-uit) een veel betere indruk.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef StijnDa het volgende:
Wordt een leuke wedstrijd voor Locadia overigens met een rechtspoot op linksbuiten en linkspoot op rechtsbuiten.
Als dan blijkt dat je niets te melden hebt hoef je ook niet te posten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:44 schreef Mansjester het volgende:
Ik wilde jullie hier succes wensen. Toen bedacht ik me dat het eigenlijk nergens op slaat. Dus dat doe ik dan maar ook niet
Tribune zelfs.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Had liever Jozefzoon daar gezien, die maakte in de minuten daf hij daar heeft gespeeld (o.a. Feyenoord-uit) een veel betere indruk.
Eeuwig zonde inderdaad, gaat je uiteindelijk opbreken.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Doen zichzelf aardig tekort. 4 flinke kansen.
5 volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Doen zichzelf aardig tekort. 4 flinke kansen.
Dit. Vrij typisch spelbeeld voor PSV. Ik schat de kans op verlies op zo'n 80%.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
Spelen goed, maar met al die kansen had je gewoon echt op voorsprong MOETEN staan. Nu zal het in de tweede helft wel weer misgaan..
Jij hebt er vertrouwen in. Ik denk 90%. 1 kans en dan vliegt ie erinquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit. Vrij typisch spelbeeld voor PSV. Ik schat de kans op verlies op zo'n 80%.
Haha, nou nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef leolinedance het volgende:
Al met al was een gelijkspel wel verdiend geweest.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gelijk opgaande wedstrijd. Betere kansen voor PSV, maar ze maken het weer niet af.
Gelijkspelletje was wel terecht geweest. Jammer weer.
Absoluut.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef leolinedance het volgende:
De beste kans was gewoon voor Ajax, die maken ze af. PSV blundert in de verdediging en dan verlies je gewoon.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Gelijk opgaande wedstrijd. Betere kansen voor PSV, maar ze maken het weer niet af.
Gelijkspelletje was wel terecht geweest. Jammer weer.
Bedankt voor dit zeer ophelderende bericht.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De beste kans was gewoon voor Ajax, die maken ze af. PSV blundert in de verdediging en dan verlies je gewoon.
Dat gevoel overheerst bij mij inderdaad ook, het was zeker niet slecht ofzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
2e helft was wel stukken minder, kwam zeker ook door Ajax maar overall ben ik wel tevreden met wat ik gezien heb deze wedstrijd
Volgens mij is zo'n eerste helft als PSV speelt ook dubbel zo vermoeiend als je de kansen niet afmaakt. Vond ze sterk spelen tegen een slap Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
2e helft was wel stukken minder, kwam zeker ook door Ajax maar overall ben ik wel tevreden met wat ik gezien heb deze wedstrijd
Heel erg goed de eerste helft, tweede helft niks.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gevoel overheerst bij mij inderdaad ook, het was zeker niet slecht ofzo.
Dat heb ik ook wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
Waarheidquote:Op zondag 19 januari 2014 17:25 schreef tja77 het volgende:
PSV had al lang moeten scoren, dus Ajax komt via een knullige goal op 1-0, moraal bij PSV is dan weg, en wedstrijd is gespeeld.
Gefeliciteerd Frank, deze keer heeft het anti-voetbal verloren.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Syntix het volgende:
Wij waren de beste![]()
Terechte overwinning tegen het countervoetbal van jullie
Fixed it.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Arias moet echt uit de basis gelaten worden. Die is zo slecht hè.
Die heeft niets verkeerd gedaan hoor. Ik snap dat gebash op hem niet zo goed.quote:
Dan moet je beter opletten. En ik beoordeel hem niet op basis van 1 wedstrijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft niets verkeerd gedaan hoor. Ik snap dat gebash op hem niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |